Eisprong

30-11-2016 07:55 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal na mijn miskraam 15 nov .zit ik nu gewoon in mijn vruchtbare dagen .kwa uitrekene online zou ik vandaag mijn eisprong moeten krijgen .maar zijn hier ook damens die meteen zwanger zijn geworden na een miskraam.mijn cernixslijm is trouwens dradig en rekbaar is dit ergens een teken van?
Rekbaar slijm is over het algemeen vruchtbaar slijm. Je kan direct na een miskraam weer zwanger raken, maar daar is geen peil op te trekken. Succes in ieder geval!
Ligt eraan hoever je was in je zwangerschap. Bij mijn miskramen na 4 weken was ik ook direct 2 weken later vruchtbaar, en ook weer zwanger. Bij mijn miskramen met 11 weken, kwam mijn eisprong pas na een week of 6.

Vruchtbaar slijm is natuurlijk een goed teken.
Ik was op 3 dagen 7 weken zwanger met de miskraam hier voor 4 zwangerschappe waaronder een eeneigge tweeling.noout eerder een miskraam gehad
miskraam in oktober bij 5 weken, 2 weken daarna eisprong gehad en inmiddels 7 weken zwanger, het kan dus zeker. mijn verloskundige gaf aan dat de kans op een zwangerschap direct na een miskraam iets vergroot is, omdat alles extra goed doorbloedt is.
Oke gefeliciteerd hoop dat t een geweldige zwangerschap word voor jou eeg gaaf dat t zo snel is .ik ben dus heel benieuwd hoe t zal gaan bij mij.maar hou julli op de hoogte iig zal ik rond 13 dec mn ongie moete krijgen .(hoop t dus niet)
Hier ook twee keer direct na miskraam weer zwanger. Wel was mijn eisprong na een miskraam vaak een week later dan normaal.
Ik heb nu wat bruinige rose afscheiding en beetje glibberig slijm is dat van eisprong of inesteling
Vraagje t was vande week dat je draadje kon trekke nu wel dat natte maar je kan er niets van trekke laat gelijk los heb ik nu mn eisprong al gehad of niet
Geen idee.

Dat weet niemand.
Oh hihi dus t enige is afwachte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven