Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Hé Annelies, morrege de grote dach fan de niewe karjere, tog? Heel feel suckseks alfast gewensdt fan mein, hoor!
Hoew laat moe je morrege beginne Annelies? Dan ken ik eve heeeeel hart aan je denke!
Ik denk aak an je Annelies, ik vint je maar een dapper stoer weif met zoon niewe karjere die je gaat beginne. Ik sta als een lanthuis agter je. Als een plagehut en hunebet sta ik agter je. Foel je dus gesterkt door mein.

Hebben julie naar me beste vrient gekeke net, op Ned 1?

Ik was trots.
Eeh nee, Roel, wie is jauw friet?
Sorrie roel, kwa Nederland 1 moet ik nog waghten tot er een niet-malafide non-totaal-van-de-pod-geruckte kabeleksploisant van de vragtwagen af vald.

Het brijen is goet af geglopen maar me hele familie zit zo vol met ongeschoren vrugte of reetsgeworpe beebies dat ik aan een vloer kleedt brijen voor lopens wel niet toe zel komen.

Iedreen sucks zes met ze karjere morgen in het bi zonder Annelies. Spuug ze in de bek meid!
Ik was er niet, want ik moes karjère, dáárom.

truste!
Annenliesje veel sterks morgen met je karjeremoef! Spuug ze bij het kenes maken drek in de bek, suck seks gegarrendert!

Ik heb Nu we tog bij u in de buurd zijn komen we efe vragen of we magge blijve slapen eigenluk nog nooid gezien. Maar toen vallig venavend wel! Maar dat is untulluk geen toenval meer! Dat is de havettaas telepaartie! Roel ik heb alleen die irrie tante voedbal "desk kunderge" bij 91/2 jaar later gezien. Hoe hetienou. Is dat jou vrient of bedoen je en andere?

Lied, wat ben je tog een koel weif tot je je gewoon ijs koud savers laad nog komp afmeldden! Eg knap tot je je zow van het havetirren weed weer te houwden! We hoefen je niet eens een rod sgop aan te smeerren!

Sabien en Loes aan de horla - piep - het mot tog nie gekker worden!

Emma wat een onder druk verwekkende furmilie heb jij. Waneer denk je tot je der een ijnd an ken brijje dan?

ik ga nog effe hoom trenen (!!!) tien menu'tjes maar hoor, en dan leg ik me ooren onder me kussen te rusten.

tod morgers!

kajjla
Ga in therapie!
Annelies, wat hullie zeggen!

Moet jij ok niet naar laapslekker land Loesje?????
Ga in therapie!
Dag liefe havettekes, ik kom me ook efe aan- en afmelde voor de dach van fandaach die bij julie al morge is. Ik ben so moe van de fakantie dat ik ook nie ales hep bijgelese maja. Ik hep net mein meelboks gesjekt en ik hat zoon reklame meel: de must haves voor 2009, en mijden weet je wat ik las: de must havettes voor 2009, zo veel hau ik van julie!

Turste kussies!
Wat liev fan jullie dat julie aan me karjere denke. Ja ja, om 9 uur moet ik beginne. Ben dus al beina klaar met aankleje enso maar veul te vroech. Hoef pas over 40 minute de deur uit. Na jah, voor ik het weed snoes ik weer vaker dan de bedoening is en moet ik me haaste.

Ondangks dat ik aan de slach ga bij iets dat met hut vorum te make heeft, denk ik niet dat ik vandaach zal forumme. Beedje stom om dat op je irste werkdag te doen.

Ik brengt jullie vanafont op de laagte.
Ha vettes!

Voor het gefaal dat je tog even het forum zal chequen tussendoor:

Hoi Lies! Zijn ze aardig daar?

Tot vanafont, ben nu es gierig naar je belevinnen!

De Russen zijn nu ook in het Zeeuwse land aangekomen. Wij zijn maar binnen gebleven.

Jetje, das liefde voor het echie!

Ga jij maar bijslapen van de fekantie hoor. Trusten!
Sexsux Lieske!

Hier lig heul veul sneeuw en ut is glad. Heul glad. Ik moet zo met de oto om jongste roepding en klas genootje/frietje op te hale, eng hoor.

Vumogge wer ik wakker van de foon naast me bet. Ik ging de wekker uit zette (?), mar da hielp niet. Ut was de moeder van klas genootje/frietje van jongste, of ie mee mog mee de oto. Ut was geen doen om door alle sneeuw en glat heit te fietse, en ze wete dat me roepdingen luukse poppekes zijn met de oto. En ut paste, dus Joop heb ze mee genome. Mar nou moet ik jongste en frietje ophale.

Ik heb geen hont uit gelate, want ik vin ut al eng om naar me oto te lope. Ik ga voor me zelluf fingere dat ik niet ga valle en niet ga botse.
Heul rustig rijde maar, Babs. Niet in paniek gaan renmen, da's met glibberstraat vaak niet zo'n goed idee. En ook niet te banig zijn. Het straadtje voor je huis is misschien glad, maar de rest zal echt netjes gepekieest zijn hoor! Komtgoed algoed. Strekte!
Dankewel, Liedje. Ik had egt goeie raat nodig om te duvve. Ik zal niet remme in paniek. Bangig ben ik fooral foor te valle tussen huis en oto. Mar ik ga ut gewoon doen! Dank!
Baps as je egt bang bent gewoon dweile en vodde op de weg strooie as je loopt!
Of zandt of zoudt!
Ik doe ut met profielzolen aan me laarzen en 2 krukkes. Heul vuzichtig. Tot laters!
En hebbi jut ofver leeft Babsie? Geen rare slipper teien gemaakd zowas ik ondelest?
Ga in therapie!
Hemaal vijlig tehuis, gelukkug. Ik heb gelijk frientje aangebode om morgen weer mee te rije, want ut wor hier zeker -12 graden. Hij was er blij van.

De vorummer van desembur komt zeker niet meer bekend?
Voor mij ben jij miss dezember, Babs!
Wa superlief, Loesje.

Hoe is ut, zette de russen door of gaat ut nog?
De Russen zijn niet egt lekker gezelschap nee.

Ik hang bank in mijn pi jama.

Net wel lekker wat hosties met kets yup gemaakt. Apart ontbeit maar ik had er zomaar trek in.

Hoe is het met jouw wagtwoord-probleem en de naverwerkings vandaag?

Welk boek lees je nu? Iets met een Em nu ze zooi netjes staan?
goeiesmiddag liefe friendinnetje

is het bei jullie ook so glat. Ze hebbe mein weik ofergeslagen frees ik en nu kon ik so naar huis gleien en naar de zupermarkt ook met de benenwagen. Ben nie gefallen hoor maar heb wel gegleidt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ze zouwe tog vandaag de miss bekent make
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven