Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
dinsdag 6 januari 2009 om 00:00
quote:Charlotte69 schreef op 05 januari 2009 @ 23:55:
wagtwort = fisschub of schubfis?We zitte hier met de logeer stiek probleem dat Pabs, Gerat en Jedt de wagt woordt identiek moeten oplepelen. Mesgien 1st een leist van mogelike wagtwoorde en dan dat ze eens skeippe? EN het pebbere? Niet gesgote is altieit fviss!
wagtwort = fisschub of schubfis?We zitte hier met de logeer stiek probleem dat Pabs, Gerat en Jedt de wagt woordt identiek moeten oplepelen. Mesgien 1st een leist van mogelike wagtwoorde en dan dat ze eens skeippe? EN het pebbere? Niet gesgote is altieit fviss!
dinsdag 6 januari 2009 om 00:01
dinsdag 6 januari 2009 om 00:01
dinsdag 6 januari 2009 om 00:04
Zei gaadt op haar RUISAGTIGE REEDT in Italylandt ligge. SPesjaal om mij zjeloes te make. Van onze duite ja. De voute moete dan wel gespoort en verholpe zijn. Met zo een spelling cheque die heeft zij dan en ik heb een gewone check met dollers erop en die ruile we dan. Van me gehijme amiriekaanse banknota.
dinsdag 6 januari 2009 om 00:12
quote:zonlicht2 schreef op 06 januari 2009 @ 00:09:
In Spekker Koeky
dat klinkd wel as een alarm ding, of sout hed een niewe karjere op pur toenity sein?Jei heb dijdelik tellent In Spekker. Dus een karjere op pur toenity ruik ik dan van verre aankomen. Mesgien iets als Kuiken In Spekker van vieze reste rands? Dat jij de vriet uur vedt kont roleert op modder oly?
In Spekker Koeky
dat klinkd wel as een alarm ding, of sout hed een niewe karjere op pur toenity sein?Jei heb dijdelik tellent In Spekker. Dus een karjere op pur toenity ruik ik dan van verre aankomen. Mesgien iets als Kuiken In Spekker van vieze reste rands? Dat jij de vriet uur vedt kont roleert op modder oly?
dinsdag 6 januari 2009 om 00:14
quote:leonor schreef op 06 januari 2009 @ 00:08:
Liedje waarom kan aleen die Amerikaanse frou met die ruisagtige grote kond de faute finde??? En ook nog voor ruisagtig feel dollers!!Zei is heul goedt. Zei ken mij fuck gebiedt. Zei is ook lang in Nederlant gewond. Zei help mei klegaas. Zei woonde tevalleg warik teefens woonde in Amierika. Toen heef ze een x de luns betaalt. En ik mog ook 1x bei haar huis kome. Prevesjeneel slijme dus en nu kan ik nooid meer een andere eddeter kieze. Slim van Keet he.
Liedje waarom kan aleen die Amerikaanse frou met die ruisagtige grote kond de faute finde??? En ook nog voor ruisagtig feel dollers!!Zei is heul goedt. Zei ken mij fuck gebiedt. Zei is ook lang in Nederlant gewond. Zei help mei klegaas. Zei woonde tevalleg warik teefens woonde in Amierika. Toen heef ze een x de luns betaalt. En ik mog ook 1x bei haar huis kome. Prevesjeneel slijme dus en nu kan ik nooid meer een andere eddeter kieze. Slim van Keet he.
dinsdag 6 januari 2009 om 00:15
quote:MissMara schreef op 06 januari 2009 @ 00:12:
[...]
Jei heb dijdelik tellent In Spekker. Dus een karjere op pur toenity ruik ik dan van verre aankomen. Mesgien iets als Kuiken In Spekker van vieze reste rands? Dat jij de vriet uur vedt kont roleert op modder oly?ohh, komp ik dan ned as onse Roel op de tele fisie? Magt ik dan wel eerstens een maak overs
[...]
Jei heb dijdelik tellent In Spekker. Dus een karjere op pur toenity ruik ik dan van verre aankomen. Mesgien iets als Kuiken In Spekker van vieze reste rands? Dat jij de vriet uur vedt kont roleert op modder oly?ohh, komp ik dan ned as onse Roel op de tele fisie? Magt ik dan wel eerstens een maak overs
dinsdag 6 januari 2009 om 00:22
Okee Lied ik snab nu beter het hoe & waarom van de keuse voor de Amerikaanse frau met de ruisagtige kond. Moed je noch feel doen foordat je het naar de andere kand van de osejaan kan meelen? Sit de mefrau me de ruisagtige kond al klaar agter de flaptop of is ze druk aan het kofers pakke? Ik hoop dat ze egt alteid teit hep soals jei segt, somige mensen make een heel drama van kofers pakke nameluk.
dinsdag 6 januari 2009 om 00:31
Neenn alles wad met uiterlik heden te make heefd moeten wij vedder niet aan Keet overlate. Ik moes daatwerklik slikke toen ik haar voor de eerst zach en dat heb ik nog nooid met iemandt gehad! Ze is namelik heul koel en slim en aardich en ik hadt al veul met haar gemeelt, gebelt enzo. En toen bleek ze gevangen in een spesjaal liggaam met een heel spesjaal hoofdt en heel spesjale kledin. En ik von haar huis lief maar ik kon gewoon niet begreipe dat het duzzelfde mense ware. En ook vont ik dat slegt van mezelfv...
dinsdag 6 januari 2009 om 00:38
Liev dat jij dat zegt Jedt. Wand nou voel ik mij minder beswaardt as ik op joun moet rejegere as we op ons havette sgoolrijst naar Aroeba gaan. Wandt Emma heefd niet alleen Gerat gevonde foto gewijs, maar ook joun petret rondt gemeelt. Ik zal het maar even opebaar make dan is het niet zo in het geneip.
Gelukig weten we al dat je een liev en sorgsaam kerakter heb.
Gelukig weten we al dat je een liev en sorgsaam kerakter heb.
dinsdag 6 januari 2009 om 00:38
Tja, das nie so leuk for Keet. Dus dad doen we dan maar niet Koek, je late riestailen door Keet.. het bleikt dat Keet tog nie alles Weet.
Maar ik wil wel een pooching wage hoor. En indudaat is Emma daar ook heeull sterruk in! Wad hat je selluf in je gedagte for je iemagobilding? Rigting Tjarlies Eenjels of meer de kand op fan Miss Marpul?
Maar ik wil wel een pooching wage hoor. En indudaat is Emma daar ook heeull sterruk in! Wad hat je selluf in je gedagte for je iemagobilding? Rigting Tjarlies Eenjels of meer de kand op fan Miss Marpul?