Methode Matheij

06-12-2016 21:35 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met deze methode?

Het is ons aangeraden voor onze dochter, maar op internet vind ik geen onafhankelijke ervaringen.
Alleen al onderstaande zin die op hun site staat zegt mij genoeg. Als je dat zo leest dan kunnen alle psychologen en psychiaters wel ontslag nemen. Er is een wonderdokter opgestaan.

Dat het werkt, zie ik elke dag in De Kinderpraktijk. Kinderen die boos, bang, verdrietig

of onzeker zijn, gaan na één sessie stralend en vol zelfvertrouwen de deur uit.
Misschien moet je elders gaan spammen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat een een man's coaching praktijknow een 'methode' heeft voortgebracht.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:andante36 schreef op 06 december 2016 @ 21:52:

Alleen al onderstaande zin die op hun site staat zegt mij genoeg. Als je dat zo leest dan kunnen alle psychologen en psychiaters wel ontslag nemen. Er is een wonderdokter opgestaan.

Dat het werkt, zie ik elke dag in De Kinderpraktijk. Kinderen die boos, bang, verdrietig

of onzeker zijn, gaan na één sessie stralend en vol zelfvertrouwen de deur uit.

Nou inderdaad zeg. Dat het nog niet op het journaal is geweest!

TO, door wie is het aangeraden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik denk dat TO het zichzelf heeft aangeraden.

TO, mocht je geen reclame maken voor een schimmig praktijkje: kinderen die binnen een sessie van angstig naar blij huppelend schieten? Ik zou het niet vertrouwen.
TO is niet nieuw hier toch?

Ontopic: mij zegt de methode niets.

of onzeker zijn, gaan na één sessie stralend en vol zelfvertrouwen de deur uit.Cocaïne?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."

of onzeker zijn, gaan na één sessie stralend en vol zelfvertrouwen de deur uit.En je kunt het in een 'opleiding' van 9 dagen leren hoe je deze behandeling moet doen lees ik, als je coach of therapeut bent of als je dat wilt worden. Zonde van die vele jaren dat psychologen en psychiaters gestudeerd hebben, dit is een stuk efficiënter. Wat een besparing!
Sorry voor mijn late reactie! Ik kom nauwelijks meer op dit forum en was derhalve vergeten dat ik een topic had geplaatst!

Dit is mij door een kennis geadviseerd, maar kan er op internet ook niks anders over vinden dan alleen lovende verhalen van de coaches zelf. Daarom hoop ik hier op onafhankelijke ervaringen.

Helaas, zo te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven