Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56

Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
                    Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

dinsdag 6 januari 2009 om 09:01

TLK van Li voor Roe en Fi!!!
Zijn ze zzyk?! En Roe moet tejerieje tog? :hukkie:
goeie dag voor ydereen!
PS de beeb heb een stenlie mes te pakke!!?! Hij snijt almar in me lies! Hij is nog nie door glukig, hopelik blyft de sgade peberkt...
Zal wel in hutzelfde pekket gezete hebbe as die krik waarmee hij me ribbelkast opkrikt. We hebbe al zoveel zackgeldt in gehoude verstraf dat hij bij geboordte al moet gaan betale aan ze ouders! kendie ze gereetsgap mooi verpande, veeltste gefalik.
Nu moed ik weer karjere! kujsjes!
                    Zijn ze zzyk?! En Roe moet tejerieje tog? :hukkie:
goeie dag voor ydereen!
PS de beeb heb een stenlie mes te pakke!!?! Hij snijt almar in me lies! Hij is nog nie door glukig, hopelik blyft de sgade peberkt...
Zal wel in hutzelfde pekket gezete hebbe as die krik waarmee hij me ribbelkast opkrikt. We hebbe al zoveel zackgeldt in gehoude verstraf dat hij bij geboordte al moet gaan betale aan ze ouders! kendie ze gereetsgap mooi verpande, veeltste gefalik.
Nu moed ik weer karjere! kujsjes!

dinsdag 6 januari 2009 om 09:03

aais eeds iz leuk maar jonge bokkje vint het alteit zooo sielug as ze mama is weggespoelt.. wei moete hm dan alteit grust stelle dat ze eve erges anders heen lesjere ging... en tot ze later huis trug komp. sneu he.
Groetjes aan je Schaap Geluk Werkmaatje, Loezewies! Ik zwaai een paar pervinsies door na jou!!! (mei roeds ligge in het land daar jei woond haddik dattal futtelt?!)
                    Groetjes aan je Schaap Geluk Werkmaatje, Loezewies! Ik zwaai een paar pervinsies door na jou!!! (mei roeds ligge in het land daar jei woond haddik dattal futtelt?!)

dinsdag 6 januari 2009 om 09:10

Der is hiero ook een ais aids en ik hou der helemaal niet van. Ik wil dattut lente wort. En dat Fien beter wort. En Lied me vlof mag. En Jetje ze vis op hout met zieke. En dat ieder een ze grongingse zykte over is. En dattet frede wort in de gazaast rook. En vedder ook. En datte oer bosse en et quoraal rif heel blijve. En dat ik weer trug in bedt mag.

dinsdag 6 januari 2009 om 09:18

Ow Emmy hudt leve is geen pijp keneel he... Ik heb een plaadtje voor joun gezogt.
Strekte mijd! Iz je droevenis ook nog SPM gerelativeerdt?
quote:leonor schreef op 06 januari 2009 @ 02:11:
ga je slape? is het tog noch gelukt met de amerikaanse frau met de ruisagtige reed?
Ei hoop so!!!Jaa ik mag hudt nog sture, ze gaad smiddags amieriekaanze teid pas in de vlugtbus! :sjierp2:
                    Strekte mijd! Iz je droevenis ook nog SPM gerelativeerdt?
quote:leonor schreef op 06 januari 2009 @ 02:11:
ga je slape? is het tog noch gelukt met de amerikaanse frau met de ruisagtige reed?
Ei hoop so!!!Jaa ik mag hudt nog sture, ze gaad smiddags amieriekaanze teid pas in de vlugtbus! :sjierp2:

dinsdag 6 januari 2009 om 09:38

Lieven gehavender vette mijden,
Wat zid ieder één tog onder de bonen, vis, russen. Roel lied weten dad haar tenerief esskxamen af gaad lassen vanwegers de gezondhijd ziete wassie van klijne fien. Het arme roepding
Veel suck seks met de maad sgaap geluk werker Loessie! Hopenluk ken je rustuch praten met je zieke roepding en praten de russen er niet steeds over heen. Ei zeetsj houd haar mersgien wel de mond. Wat een garpige nieve abotoir heb je Loes! Ga we damee na Arrouba?
Jedt heb je die vish al de rie jool in gebockt? Ik vinnet knap knap van je tot je tog invommasie voor Lied heb gezog over apres ski foons! Ik wis nie ees tot die bestongen!
Lied heb je de dodelijn voor keet met de ruisende reedt gehaalt? En meer belangrijker: heb je uebben hapd nog wel geslapen?
Tjarlies één jels zijn mijn grooste fen! Al vennaf toen dat ik 7 (negen) jaar was! Ik was altijd Keet, toevalleg he? Keet Check Sun die hete in de seerie Subbriena. Wat dan weer sprekent klink als Subbien! Klijn wereltie leven we op hoor. Ouwe jonges krente mick!, zechk altei maar.
Maggik juli vingers weer lenen voor verdaag mijden???
liuvs,
kar
                    Wat zid ieder één tog onder de bonen, vis, russen. Roel lied weten dad haar tenerief esskxamen af gaad lassen vanwegers de gezondhijd ziete wassie van klijne fien. Het arme roepding
Veel suck seks met de maad sgaap geluk werker Loessie! Hopenluk ken je rustuch praten met je zieke roepding en praten de russen er niet steeds over heen. Ei zeetsj houd haar mersgien wel de mond. Wat een garpige nieve abotoir heb je Loes! Ga we damee na Arrouba?
Jedt heb je die vish al de rie jool in gebockt? Ik vinnet knap knap van je tot je tog invommasie voor Lied heb gezog over apres ski foons! Ik wis nie ees tot die bestongen!
Lied heb je de dodelijn voor keet met de ruisende reedt gehaalt? En meer belangrijker: heb je uebben hapd nog wel geslapen?
Tjarlies één jels zijn mijn grooste fen! Al vennaf toen dat ik 7 (negen) jaar was! Ik was altijd Keet, toevalleg he? Keet Check Sun die hete in de seerie Subbriena. Wat dan weer sprekent klink als Subbien! Klijn wereltie leven we op hoor. Ouwe jonges krente mick!, zechk altei maar.
Maggik juli vingers weer lenen voor verdaag mijden???
liuvs,
kar
                                    Ga in therapie!

dinsdag 6 januari 2009 om 09:45

*vingert er luidt gebarend en lustvol op los voor ons aller Kaj*
Ja Kaj ik heb ubben haupd een uur of 5 geslape tot menhir bokkje dramaties ging roepe dat We de Deur naar de Badtkamer digt moetsen doen wandt hij kreeg hudt te kaud onner de doesj. Maar dat was gewoon de gewone kou wand de dur was digt. Leuk waker worde is het niet egt, maar ik weedt imiddels dat hudt leve voor manne een stuck zwader is als voor frouwe, zwaner of niet zwaner.
Roeleboel ik heb je top pick geleze en ben diep onder de bedroeving over Fieneke zijn blaasinstrumend. Moge het snel lustig klatere zonder pein en moeidte, is mij opregte wens!
SP: Dy- lemma! Ik wilde net me agorefobiese werkster ond slaan en nou futteld ze me dadt ze zwaner is?!!?
Mag Dad?
(ond zlaan dus, dat zwaner moed ze zellef maar wete, of haar man wand ze komd uit een land waarvanof ik al 2x heb gehoordt dat de manne de vrouwe bij de arboretum kliniek afzette met de bevel: sgeren die vrugt, tegen tranen en alles in... )
*draft weer door.*
                    Ja Kaj ik heb ubben haupd een uur of 5 geslape tot menhir bokkje dramaties ging roepe dat We de Deur naar de Badtkamer digt moetsen doen wandt hij kreeg hudt te kaud onner de doesj. Maar dat was gewoon de gewone kou wand de dur was digt. Leuk waker worde is het niet egt, maar ik weedt imiddels dat hudt leve voor manne een stuck zwader is als voor frouwe, zwaner of niet zwaner.
Roeleboel ik heb je top pick geleze en ben diep onder de bedroeving over Fieneke zijn blaasinstrumend. Moge het snel lustig klatere zonder pein en moeidte, is mij opregte wens!
SP: Dy- lemma! Ik wilde net me agorefobiese werkster ond slaan en nou futteld ze me dadt ze zwaner is?!!?
Mag Dad?
(ond zlaan dus, dat zwaner moed ze zellef maar wete, of haar man wand ze komd uit een land waarvanof ik al 2x heb gehoordt dat de manne de vrouwe bij de arboretum kliniek afzette met de bevel: sgeren die vrugt, tegen tranen en alles in... )
*draft weer door.*

dinsdag 6 januari 2009 om 10:09

Og arreme roepding fan Roel, vint hut egt soo sielig. Hopeluk is het niet heul errug en wort ze snel beter. 
Gistere was ik froeg in me bet, hebbe jullie weer tal loze berigte er bij gesreven. Is wel lagge sow in de ogtend.
Lied, een swangere poestfrouw!!! Tog niet van de glassex?
En noch steets geen mis vorum. Hut lijk hier op Viva wel Spanju of een andere banane en gebakke peren replubiek, Aruba ofzoow. En steets maar zegge manjana manjana en dan is hut manjana en dan zegge ze hut weer.
                    Gistere was ik froeg in me bet, hebbe jullie weer tal loze berigte er bij gesreven. Is wel lagge sow in de ogtend.
Lied, een swangere poestfrouw!!! Tog niet van de glassex?
En noch steets geen mis vorum. Hut lijk hier op Viva wel Spanju of een andere banane en gebakke peren replubiek, Aruba ofzoow. En steets maar zegge manjana manjana en dan is hut manjana en dan zegge ze hut weer.

dinsdag 6 januari 2009 om 10:23

dinsdag 6 januari 2009 om 10:24

ik worret so vurdrietich, dat arreme roepding fan Roel. se segge wel es pein is fein, nou ik gelooft daar egt helegaar nieds fan
ik fingert ook vroliks mee hoort Cajla. Eens sal hed suksex hebbe tog?
Loes, wad fein laiffie een huis besoek van de maat schaaps geluks werker enne ais eege dad gaad egt goet komme hort.
fanmorrege hebt ik ook de huizige dok vereert med mein verscheining. k hebt een vrei briev ontfange voor een mazzeur, nu se lookzzz nog aanpasse. Wad denke juli, de donkere krulstaartige oudere angel of dad lekkere blont en jong dingske
                    ik fingert ook vroliks mee hoort Cajla. Eens sal hed suksex hebbe tog?
Loes, wad fein laiffie een huis besoek van de maat schaaps geluks werker enne ais eege dad gaad egt goet komme hort.
fanmorrege hebt ik ook de huizige dok vereert med mein verscheining. k hebt een vrei briev ontfange voor een mazzeur, nu se lookzzz nog aanpasse. Wad denke juli, de donkere krulstaartige oudere angel of dad lekkere blont en jong dingske

dinsdag 6 januari 2009 om 10:26

Opzegverbod tijdens zwangerschap
De werkgever mag de arbeidsovereenkomst van een zwangere werkneemster niet opzeggen. Dit opzegverbod is vastgelegd in Algemene wet gelijke behandeling en in het Burgerlijk Wetboek. Het opzegverbod geldt zowel tijdens de zwangerschap als tijdens het bevallingsverlof. Dit verlof gaat in op de dag na de bevalling en duurt tien aaneengesloten weken, plus zes weken. Van de zes weken wordt afgetrokken het genoten zwangerschapsverlof tot de bevalling.

Opzegverbod ook zes weken na werkhervatting
Als de werkneemster na afloop van haar bevallingsverlof weer aan het werk gaat, dan is het opzegverbod nog zes weken van toepassing. Het kan voorkomen dat de werkneemster na afloop van haar verlof nog niet is hersteld en zich ziek meldt. De termijn van zes weken waarvoor het ontslagverbod geldt, schuift dan op tot het moment dat de werkneemster zich beter meldt en weer aan de slag gaat.
Helass aambije zjem
                    De werkgever mag de arbeidsovereenkomst van een zwangere werkneemster niet opzeggen. Dit opzegverbod is vastgelegd in Algemene wet gelijke behandeling en in het Burgerlijk Wetboek. Het opzegverbod geldt zowel tijdens de zwangerschap als tijdens het bevallingsverlof. Dit verlof gaat in op de dag na de bevalling en duurt tien aaneengesloten weken, plus zes weken. Van de zes weken wordt afgetrokken het genoten zwangerschapsverlof tot de bevalling.
Opzegverbod ook zes weken na werkhervatting
Als de werkneemster na afloop van haar bevallingsverlof weer aan het werk gaat, dan is het opzegverbod nog zes weken van toepassing. Het kan voorkomen dat de werkneemster na afloop van haar verlof nog niet is hersteld en zich ziek meldt. De termijn van zes weken waarvoor het ontslagverbod geldt, schuift dan op tot het moment dat de werkneemster zich beter meldt en weer aan de slag gaat.
Helass aambije zjem
                                    Ga in therapie!

dinsdag 6 januari 2009 om 10:43

Aqua gelijk-op handeling mag het niet uimaken van wat voor rasc iemandt is Lied! Vald me een beedje van je mee dat je zon opmerking maakd. 
Ik zoek nog even vedder wand mersgien gelden er andere richels voor werksterren. Werk zij wid of zwad?
Roel nog agge virtuch menuten dan mag fien na de dock tor.
Dankjewel voor de gevingers Sabien! :huk:
                    Ik zoek nog even vedder wand mersgien gelden er andere richels voor werksterren. Werk zij wid of zwad?
Roel nog agge virtuch menuten dan mag fien na de dock tor.
Dankjewel voor de gevingers Sabien! :huk:
                                    Ga in therapie!

dinsdag 6 januari 2009 om 10:49

dinsdag 6 januari 2009 om 12:52

Over gegeve, hooftpijn, duizelig en veel epileptiese aktivitijten, mar geen grote afval.
Gulukkug had ie wel al mee frientje besproke dat ik die tog op ga hale vumiddag. Anders moet frientje 9 kilo meters door de sneeuw lope.
Ik was ut huis uit gesjeest ( op Babs manier dan, dus hobbeldehobbel), mar me oto was van alle kanten steif bevore! Ik moes heul lang krabbe, ook de binnenkant van me voorr uit. Sta ik daar, wil snel naar roepding, in -12 woest me oto te krabbe, stom joh.
Roel al nieuws van Fien?
                    Gulukkug had ie wel al mee frientje besproke dat ik die tog op ga hale vumiddag. Anders moet frientje 9 kilo meters door de sneeuw lope.
Ik was ut huis uit gesjeest ( op Babs manier dan, dus hobbeldehobbel), mar me oto was van alle kanten steif bevore! Ik moes heul lang krabbe, ook de binnenkant van me voorr uit. Sta ik daar, wil snel naar roepding, in -12 woest me oto te krabbe, stom joh.
Roel al nieuws van Fien?