Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
mein speciale susje is als mein roepdingesen

se het op mijn haifs gezet

ik is jarig vandaag, je moet mei belle
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Babs; ik hep net een kopje tee gepakt en ik sit helemaal klaar vor je spiets! Als je hier nouw je oefenreede in klat sgrijft dan kunnen wij alfast je naam scanderen en sjampoo roepen!

Roeleboel; is je fien soms ziek dat ze de hele nagt moortenbrant gilt? (en kan meneer van Putten mij ook die taktiek leren van het doen alsof je een bloetneus hebt?) EDIT: ik heb inmiddels beigelezen; beterschaap!

Annielies; hoe was het bei dat leuke bedrijf bei mij op de hoek? Is het goet bevallen?

Ikzelf was vandaag weer voor t eerst op mij karjere sints dat de kerseboom opgetogen werd. Hartstikke leuk dacht ik maar me baas was totaliter niet in ze sas mij weer te zien.... hij begon na een uur ineens oud of the bloes tegen mij te blëren over iets wat ik 3 maanden gelede fout hat gedaan. Daarna liep ie booz weg en weer later deed die alsof er nooit iets gezegt en geswegen was,

Volgens meneer van der rimpel heeft hij de hele kersevakantie geen speciale diejeten gedaan. Meneer van der Rimpel vond het wel herkenbaar en voelde erg met me baas mee. Ik ben helemaal flebberkested. Ik denk aan een mit lijf krisies. Wat jullie?
Werk ik bij jou op de hoek? Wad gesellig. Misgien moete we dan maar es lunsjen ofzo
Ja dat is leuk!! Je werkt op 2 minuute afstant van waar mij huis woont!
Nahjah seg. Warom wort je niet me kelega dan chewoon? Is tog chezellig. Ze soeke volges mei nog wel mense met een havo diploomaa.
ook sonder rugge-graad? Is dat geen probleem?
Rugge-graad? Wasda?
die ruggegraad fan mei doet het niet alteit eeven goet
Damnes nemen juli babs dur spiets voor me op? Ik heb overwagt bezok gekregen van een onbekkende rus en zid te trillen (zonder trill plad!!). Ik duik dus maar onder de wolk.

Ik ben zow bly voor jouw dat fienekes slapt lieve roel. Wat een leidersweg heb dat kind doorleeft vandaag. En jij med haar en met zonder Wé. Ik kan me je verstrasie levent voorstellen Er mos een wed kommen dat die ingebauwde oorplaggen die mannen besgikken dreck oprah tief verweid worden bij alle pasgesgoren jongentjes. Ik hop dat het sgadje tot de late morges slapen zouw.

Wat een lief brichie van je suzzie Marg! Dan smeeuw je tocg gewoon!

Lies en Wallie, kleegas worden hoor, gewond doen! To havet or not to havet déts de kwets jun.

Babs leg volgers mijn nog van pampers van het goeie nies! Of van de naverwerkings? Babs, laaps lekker afwast!

Koekkenei welke noodse planings? waar hébbu het over??? Mwah?!
Ga in therapie!
Ahum

Liefe hames,

Naar 10 jaren vorumme ben ik inene uit gekoze tot vorummer van de maant. Ik hebt gemerkt dat me toppik van me eigen, dat nu 'leeshoekie' heet, heul veul react ies heb op geroepe.

Een paar maand geleje was ik nog een rustig lees- en sgrijfertje. Toen kwame de Havettes, en die hebbe wat ver anderd in me vorumleven. Ik ben uit bundicher en drukker geworre en ik heb ut op ut vorum errug na me zin.

Ik bedankt me vader, me moeder, me andere moeder, me zuske, me broer-neefie, me schone dingen, en alle vorummers, spesjaal ut meest de Havettes en de lees/schrijfers van me eigenste toppik. En ut aller meest bedank ik tuuluk me Joop en me 2 super Boekskes, kor tom: me gezin.

Tender lof & ker van Babs
Wat een liev klijn spiesje!
uh ik beddoel:

*aplouts!*
Whoeeeehooooeeeee Babsje, wadt bennegij een goede spietser. Sjampoo! Ik woud dat ik die kwaalietijten ook hat. Maar ja, mannelies segt alteit, jij hep je ijge kwaalietijten. En so is hut maar net natuurluk.
Akkoord! Akkoord! [klapperd uit bunderd mee]

(en nou gak egt me nezzin)
Ga in therapie!
JAAAAAA!!!!! Shampoo!! Shampoo!!!

aplaus foor onze liefe babsje, wat een mooie toespraak

ik het helegaar trane in de ogen

roelie, sal ik een keertje op kome passe, roepdingesen sein een van mein spesjaaliteiten, dan mag jij slape
truste calja!! swiet driems!
Beter Schaap en geen dirti mijnt met je Rus onder het dekkie bedt, Karla! Straks kome der nog klijne tering leiertjes van.
slaap zaggies calja en doe die russen er maar uit sgoppe
In Spekker Koekkie, kejjij mesgien een oogje in het zijl boren tot Kajla en die Russ gewoon gaad slapen?! Ze zein bets aftrekkelijk namelik.

isset den deuze Kaj?

Hey das raspootien! Dies nog gevaarleik ook!
Wa een gewogen dag was ut. Een heule zieke Fientje en een akelug epilepsies Boekske. De beebies van Lily Lamb en Yamuna zijn gebore. Poezewoes en Dalida ware al jarig vudaag.

En nou krijg ik ok nog een vieb! En iedereen heb zo veel liefe dingen gezegd. En ik heb er van geweend, mar da kwam ok een bietje van de epilepsiese gedragings van me roepding en me bastende hoofdpein, dus alles kwam samen.
Trauwes as het deuze is dan mag je hem doorsture aan mij.

Hij is echt idolaat van mij. Al is hei doodt. Wie hem raadt mag het weten.
wie t ook mag weze; hij mog wel es lere om me mes en fork te eten, wat een liteken zeg!

Is dat ook ze doodt geworden?

Babsje; lieveerrrd, ik hoop dat de grienbui de hoofdpijn heeft opgelosdt! Laat gáán die traan!

Print al het liefigs uit en hang het bove je bed en nooit vergeten!
is ut kasparof, lietje

babsie huile is goe hoor, dus dat mag bes so af en toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven