Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Lied, ik wilt al sie Russe welles effen uid boren hoor. Ik hept er vanaaf wel se goete stem ming for. Maart Kajla is so fer bei mei fandaan dad ik hed tele patikis gaad probere

Babs wad tog een pragtig stukkie voor dragt. Ik hebt er traanen van in mein oog

Roel, wad fein dad die liefe Fien nu endeliks wel slaapd. Gaad er rustig naasd ligge nadad je We eerstens hep forsien van een leistje met opdragte. Wij Ha Vettekes willen je besd hellupe hoort met de opdragte.
quote:Jaellaa schreef op 06 januari 2009 @ 21:48:

wie t ook mag weze; hij mog wel es lere om me mes en fork te eten, wat een liteken zeg!

Is dat ook ze doodt geworden?

Koekieeeeeee ik hep je volges mei al heul lang niet gesien. Hoestienou?
Nou ga ik naar me bet. Morgen heb ik een heule drukke dag. Drie jong etjes op en neer naar sgool. In de ogtend werruke, waarbei ik een zwaar inteek gesprek ga doen mee een heul zieke jonge man en ze gezin. En ik ga naar een bejaarde die tegen me aan gaat prate over de Werelt Oorlog (ik denk ut meest de 2e), over de vukragting van ze dogter en iets ernstigs mee ze kleindogter. Gezelluge ogtend wordt da, dus.

's Avons hebt ik een vu gadering van de MR van jongste roepding ze sgool. En eerst me spuit tuuluk, niet vergete!

Truste voor later!
slaap lekker liefe babs
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zweet driems Babs in je ofer winnings roessssje

hee Lies, ja dad is alweer effe teidje terug he

Ik hept ned as jei een niewe karjere, k bent nou In Spektor Koekkie en das heulll harreed werreeke

Ferders lefe we hier maar gewonig doort, dat sgijnt de besde op lossink te sein
Truste Baps.

Koekie ik hoop dat 2009 for jou een jaar wort waarin alles weer op ze klauwe teregt kompt. Ik gaa er iniedercheval een wens voor het uuniversum in gooijen.
Ik gaat ook lecker naar me bet. Swiet driems for iedereen die vanagt gaat slape. Jetje for jouw Choedemorche
slaapt lekker allen

ik kruip ook onder mein dek bet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nau dames wat een ener ferende havette dach foor iedereen fandaach: ik kom net tuis en sie dat er al een heleroeleboel onder de wol sein gekrope! Leuk Wallie om jau ook weer te sien, maar waar was mefrau kruishaar ij geluk?

Ik hep fandaach aleen maar romslom geregelt, eerst bei de bank en toen moest ik een niewe fis overbleifs fergunnink regelen. Dat betekent dat je uren sit te wagte foornameluk. Gelukig was ik slim en weis geworden van eerdere aanfaringen dus ik hat een mooj leesboek mee! En uit ijndeluk gingen ze zes finger indruke neme en moes ik een hant tekenen en nu mach ik de boel folgende week ophale, hoezee! Dus dad hout in dat ik weer helegaar gewilt en lechaal in dit ferre freemde lant mach verbleiven foor de komende jare.
duz jei bend ook een winner!!! Gevisiteerd!
(mesgien was gerat daar zenewagtig ove toen hei uidtviel over tot je de lep top weg moes doen?
hakje slijten.
BABS!!

Jij geweldige miss! Wat is het koel en hemelaar verdient dat jij ut geworden ben!

Ik ga nu even zoeken naar de spiets,

tot daluk!

(Was even naar Jet, hang nu weer op me eigen bank gezelig met de Russen)
Ha Loes, feilig terug van de reskjoe aksie! Hoera!! Nu noch efe je eigen russen verslaan hoor!

Baps helemaal fergete te segge, bedangt foor de hontroerende spiets!

Liedelief, nee daar was gerart niet senuwagtig foor, maar as meneer in sein slaap wort gestoort is het gewoon een hoochst onplesierig persoon. Ik weet niet of meneer Van Putten aan hetselfde leit, maar in dat gefal misgien tog maar beter dattie door geslape hept!
Isadora van Boeckensteijn, wat kunt u pragtig spietsen! Ik ben in de onderdruk.

Ha Jetteke! Gaat ut nu beter met je?

En aan de romslom gezeten, je gaat er weer meteen foor! Maar heel goet gedaan, dat overbleif gepunnik. Laat ze maar eens wat zien wat voor prachtige stempels jij kunt vingeren!
Loezevissie! Hoest met jou mijt. Hadde julie nou ook russe bezoek? O wagt hat jij niet een Ruziese Schaap Werk Maat? Vondt hij de kofy lekker of vont hij het bogt. En hoe vondt je Guppie eis eets vandaag? NIet te spanent met de leewe?

Ik zeg alvats truste want ik MOEDT egt naar bed met me slaptekort.
Naar bed dan, mevrouw Bokje!

Het was een beetje rare dag met al die Russen, heen en weer geflieg naar Jet en ook nog die Geluk Werker.

En dan heb ik er vandaag ook nog eens de helft van geslaapt!

De vilm was mooi, ik moest huilen, mijn roepding niet. Die lag in een deuk van die dieren.
was je pinketraantje mesgien bij de vereniging van de beebie met ze papi? Vintik ook alteit wel verroerent...

Hoe dan ook, te bedde! Hukkie voor jou, Loes! Drukkie voor jou, Jet, of vieze verzen, dat vegten julie zelf wel af.
Koek, ik vind het zo super dat je er weer bei ben!

Je bent zelfs al ge provo meerd naar in spekker ziet ik!

Even een knuf
Ja, Lied, en dat ze van de water vallen..
quote:Jaellaa schreef op 06 januari 2009 @ 21:48:

wie t ook mag weze; hij mog wel es lere om me mes en fork te eten, wat een liteken zeg!

Is dat ook ze doodt geworden?

Uitgestoken vraag! Ik weed niet prezies of hei het met sgerp bestek gedaan heeft maar hei heb zijn ijgen handt tot dodens toe geslagen op zlegs 26 hersften out... wad of de weareld tog nog wel nied van hem horen had gekundt ware dat niet het geval geweest!

(ik choc dat heul mesgien `Sabientje hem kendt)
quote:Iseo schreef op 06 januari 2009 @ 23:56:

Ja, Lied, en dat ze van de water vallen..Is dat warik me bokje een lozjier verhaal moedt futtelle?
Haha Loes, jei moest janke en roepding lagge?? Nau ja, dan heeft je roepding je fanself weer opgefrolukt tog?

Miss Bokkie hup onder het dekbet en ik hoop dat je een heeeele lange nagt mag snurke tegen meneer bokkie aan en dat roepding ook leker door bleift slape voor de noodbrodige rust foor de hele bokjes vamilie.

Ik ga nu efe dom tv koekeloere dames, knuffels!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven