Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is die seine, Lied. En een traantje bij de vereniging.

Ik jank om alles hoor als ik zo een bui heb hangen.

Maar mijn roepding vond het een erg koele vilm geloof ik, ze noemt mij foor de grapjas al mammoet.

Jetje, nog wat leuks gezien? Mij emmer ink is af gelopen, de was is af en ik ga ook maar es naar bed.

Dat kwam ik dus zeggen, dat ik het ligt wel even uitdoe deze keer.

Laaps lekker!
* klikt het lampje efe aan *

Soo hee MammoetLoes het sau inderdaat eens betteit worden mijt!

Ik hep ijgeluk niks gesien op de buis. Ik hat mij heerluk met de ab in de hant geinstaleert, toen Gerart op het idee kwam dat Jetje wel efe de kerstspulle uit de huiskamer kon verweidere. Omdat Gerart aan het koke was geslage (niet van woede hoor, gewoon koke in de keuke) hep ik dat maar als mein taak in de houshuiding opgefat. Desalnietteplus moest Gerart tog bijspringe: hei wau self de lampjes opruimen want hei meende dat ik dat niet goet kon (font ik niet so erg, kon ik dat priechel werk mooj uitbestede)... ondertusse deet ik verweide poginge de inklapbare kerseboom terug in de doos te drukke maar ik prikte aleen maar meself en ik liep aleen maar te teteren dat de doos feels te klijn was. Dus toen hep Gerart dat ook maar efe fan me over chenome. Toen was het etensteit.

Leker slape Loesewoes en tot morrege!

* klikt het lampje weer uit *
Choedemorche havettes van me. Ik bent weer helegaar klaar voor een nieuwe karjere dag. Maar ik moet nu eerst door de cou en de sneew. Jaaahaaa, dur ligt een maksieskuul laagje sneew op de straadt.

Hef e nijs dee ol of joe.

Chude Morcha H-Vetten!

Ik hadt een mooye droom venagt: dat ik hoochzwaner naar het Hopsitaal stond te gaan maar dat menhir bokkje snel belde naar het zieke huis dat niet ik, maar hei! de moeste van onts twee was en dad hei dus moes wordde opgenome om lecker bei te slape. Errug he. Marik kan me levent voorstellen wat een frustraatsje en woede Roel gevoelt zal hebbe toen We's leif in windter slaap ging tewel zy en phien het zoo moelek hadden.

Manne roepe heeft zoveel zin niet (menhir bokkje slaapt alteit met ore doppe in) de teck tick is flink sgudde aan het leif en deck bedt af pakken. Ik stuur jonge bokje er ook graag op af, die sprint gewoon met zijn 25 ckilo's er bovenop! Ik ben men hir bockje al aan het voorbreien dat hei ook nagt voedinge moet gaan doen voor de beebie: een vroege en 1 late dientst. (ja hoor met Kof Melck dus niks geen puder).

werom ik did alles tip moge joost en ze grootje wete. besgaaf het maar als ogtent groet van july aler,

Liet.
quote:MissMara schreef op 07 januari 2009 @ 08:03:

Ik hadt een mooye droom venagt: dat ik hoochzwaner naar het Hopsitaal stond te gaan maar dat menhir bokkje snel belde naar het zieke huis dat niet ik, maar hei! de moeste van onts twee was en dad hei dus moes wordde opgenome om lecker bei te slape.
Goedemorgen Havettekes.

Ut is donker en ut lievst ging ik trug in me bet, mar da kan niet. Me jongste roepding is weer naar sgool, ik hoop mar da alles goet gaat. Ik zit al een uur te gape en geeuwe, zodat ik bij ut werke goet wakker lijk.

Me bet roept me zooo hart, mar ik roep weer trug "da kan niet!"

Jammerdepammer.

Hef u nais dee, swieties!
Ow en Lied die menir is Boris Ryzji. Nied tot ik dad wisd maar ik ken googeloeren.

Hei vond het niet zo leuke droom toen ik hum venogtend futtelde. Maar zo een banane splijt gevoel heb ik wel is in het eggie hoor. En hei doed huis zijn besdt!

Maar zewals ik al zee: veel manne hebbe het gewoon huil vuil zwaader als hudt leven druck wort dan vrouwe. Mixy taxe is het porbleem hier denk ik. En bij een zwanere vrou is het gecommideert worre venaf de banck soms wat zugtoproepent. Als je bevobbelt voor de 3e x in 4 menuten naar zolder moedt omdat 1 bepaalde vul pen er nog ligt of pettovels of een zak drop. Maja... de manne moete ook maar lere sgikke en plooye, ja tog dames?
quote:korenwolf schreef op 07 januari 2009 @ 08:24:

Ow en Lied die menir is Boris Ryzji. Nied tot ik dad wisd maar ik ken googeloeren.

Uitgestoken! jei zogt zeker op: "foetaal ongluk bestek 26 jaar Rusz"?

Die meneer was digter. Waarbij weed ik niet, maar hij sgreef moie verze.
Mijsjus, ik sit nou te wagte in Muunsjun tot dat ik op in het laatste fliegtuich kan en dat ik dan wor opgehaalt door mun broer. En ik dag: ik lees effe bei bei de Havettes maar dat gaat helegaar nie lukkun wand er is egt veul te veul gesgreven!

Maar as ik nou weer tuis ben, dan bent ik me vast aan et ferfelen want ik hoef nie meer te werken tot dat ik bij de kantoorregter ben geweest dus dan gaat ik alles lesen.

Maar nu gaat ik alleen effe naar jullie swaaien en seggen dat ik jullie freselijk heb gemist en dat ik voor iedereen heel veul Aafriekaanse tender lof en ker hep meegebragt. (en ik is ook wel vudrietug dat ik mijn lieve meneer weer hep moeten agterlaten...)
Toossie!!!

Jamer voor jou en je menhir, maar wei zijn nettulek ook weer is a\d beurd. Ik vin het dus fein als tot je weer trugkomt!

goede vlugt en wel tuis!
Toos!
Jullie sein egt so lief! Zelfs mein meneer sei nog dat het zo leuk is dat ik fia internet allemaal van die liefe vriendinnetjes hep!

Ben vanaafond tuis ront een uur of agt denk ik, morgen meteen twee karrejerepraatjes, dus ik moet meteen weer keike of ik nog in mijn nette pakke pas. Maar ik kom hier egt snel weer!
goeiesmorgens lieferts

toosjeeeeeeeeeee ik \het jouw gemis, welkom terug in het sneeuwland

jetje jei hebt ook goeie niews te hore gekrege, een hoeraatje foor jouw

ik kreig so besoek dus ik sie jullie strakkies weer

groetjes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hallo Toos!
goeiesmorreges Ha Vettes in winter wonder land

Toos, hallo, doed je wel een ekstra jassie aant?
Baps! Zit jij nog lekker in de overwinningsroetsj?

Hee Koek
Hee Loes

heppie die Rus al versonde naar Af gaan istie dan
Nee, maar niet daar heen, anders zit die mijn broertje op te wagten, die gaat daar ofer een paar weken ook naartoe.

Ik zat meer te denken aan een eiland.

Inmiddels spreek ik al wel een aardig woordje mee, privjet (hallo), spasiba (dankuwel).
tog wel ene on ge woont ei lant he? Kan se Rus wel fein gaan sitte singen in se eendje. Misgien kreigt ie dan wellus gesselige schappies van sein friende

wat goet dad je ook nog taal be studeerd. Knappe Ha Vette hoor! Is het de premjere keer dad je plaag geest heen worrut gesonde? volgens mein roepding ist een broer een plaag geest
Hoede mohhen lieve Havettes! (das zeews),

Geen zorhen lieverts, ik heb die rus er gistravent goed onder gekregen! Ik heb hem flink onder mn handen genomen en toen de friese kou in gesgopd. Staad hem nedjes, goed gelerd! So!

Toastje wat feijn dat je dr weer bend!!! Was het niet kout zo wagten op een vlugtrups in Meunscheun? Wand het vroord dat het kriekt hier! Wat hebbemeje gemisd mijd.

De vraag die natturluk aan ieder èèn ze tong hank is: hoe is het met de jus kool? Is tie goed an gekommen, was de hoe veel hijd genogd, waren er genogt magma trons afweseg voor alles op te warmen en for all: vonge zum lekker??

Ik was vermorchum met me roepding voor een zoekopdragd in het zieke nuis. Gelukeg was ales KO maar ze blijv wel maar klagten over buikpuin. Tuwijl dat ze dus juisd geen puin in dur buik konden vinden??? Vreede gesgiedun is.

Vingeren juli nog voor mijn mee voor een goeie opknoping? Ik weed nog niet wanner ik uitslag kryg maar het begin al wel flik te kribbelen!

Babs wat een hevege voorhalen over weer ut oorlogen en fukragtinnen Ben jij een soortemend praat paal? Wad een fuddried is er toch in de weer ut. Nu weer die gazen strip. Nog effe gouw voordat Oma Bah de baas word, dogge ze zeker.

Ik ben nau een boek aan het lezen. Een blau! Het is geschreef door een fijnemist. Dan gaad er wel een hele niewe deur voor je open! Belaggeluk dat vraue de weer ut laten doen draaien (== vegguurluk gezegt en gezwogen*\) en de mensagtige rasc in verstand houden door roepdingen te baarden en grootkwekken. Ma davoor nog geldt nog waarde erkening krijgen! Tuwijl dat mannen karjeren en daar mir gedlt voor krijgen asse pursies hetzelvde doen en als ze tuiskomen gewoon op hun gad in de bank kenne gaan leggen (en dr hongzwagere vrou naar de zolldeur sturen!!!). Hunnie hebben maar één karjere en da klaggen ze tweex keer zow veel over!

As je dat in het grood ziet op weer ut nie vo, dan zie je het ook in het klijn bij je ijge. Dat is toch wel parmant! Wand ja, ook ik sorg voor de roepdingen en brood in de mand en ja ook de dock teur bezoekingen en de spod en andere dingen en de fujjars veesies. En dat daar dan kutdoosjes voor worden gekogd en ook van de sindt en ook dat je voto albumines aflegt van je roepdingen "vor later". Tuwijl dat de verweker op ze kond legd en helegaar nicks afdraagd voor ze roepdingen of voor de ik kon em nie.

Sori ik klim weer even van me seepkisd af. Spietsen mag alleen de mis vorm!

weer even aan de gepekelde karjere!
Ga in therapie!
Kouwe Morge Havetjes, en spesjaal ons Toos trug fan weggeweest.

Caj alleen al om je telent foor spietsen wil ik dat je mis vorm wort. (bruggetje)

Babs, fan jouw spiets heb ik ook genooten. Kort, kragtig en opregt. (bruggetje)

Wallie fan jouw grap over de russische digter die zig aan ze bestek spiets, moest ik heul hart laggen

Verder heb ik geen bruggetjes alleen een hoop TLK voor alle Havettes. En Car, voor jouw zal ik ekstra hart vingeren.
Ha lieve Sabien! Wat een hanige bruggetjes maak jij! Ik vong die van die rusie ze digtter ook een hele goeie! Ik had het idé dat ze enorme lid teken doorliep in ze over hemp, wel mode jeus ijgeluk. Die rapsetin daartegen over is niet mijn tiep vanwege ze sgijding. Ik hou so ie so niet van sgijdingen maar all helemal niet als ze zo sgeef zijn. Een simpele reg toereg taan sgijding kan ik nog wel waardeeren.

Bedaaaankt vor die viiiiiingers!
Ga in therapie!
Dat is almaal bizon der intrazand. Van dat blouwe boek dus. Maar even voor mijn beeldtforum: as je nou geen roepdingen hebt om voor te zogen zoas ik dus ben je dan nog wel een onder bedrukte vrou. Of hoor je dan bij de luide donders die op hun gad zitten en nieds bij verdragen aan eco-nomie en de in standbrenging van het mensagtigen ras-ras-ras (rij de konin door de plas)?

Ik vraag even vanwege tot ik graag zeka weed of ik nou dalik ovulatie revolutie moet beginen of niet?
Emma, jij heb tog een man! Meneer de kwaadsteniet nog wel. Ai rest mij kees.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven