iPhone 7 opeens veel sneller leeg

12-12-2016 13:09 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb sinds 1.5 maand een iPhone 7. Erg blij was ik er vooral mee dat mijn batterij erg lang mee ging en ik makkelijk met veel gebruik een gehele dag mijn telefoon kon gebruiken zonder deze op te laden. Gisteren had ik echter mijn oplader niet bij de hand waardoor ik mijn broer vroeg er een te lenen. Ik kreeg toen van hem een oplader, waarbij hij wel zei dat het een slechte oplader was die heel langzaam oplaadde. Ik dacht toen, dit kan geen kwaad. Nu heb ik vandaag echter mijn telefoon nog amper gebruikt (had tentamen van 9 tot 12, telefoon stond toen op vliegtuigstand) en toch is de batterij nu al 54%. Ik zie nu ook dat per aantal minuten gebruik het een percentage minder wordt. Ik link dit nu natuurlijk meteen aan de oplader die ik gisteren heb gebruikt. Iemand enig idee of dit daardoor kan komen of waardoor dit anders veroorzaakt kan zijn?

Alvast bedankt!
Kijk eens welke apps er zijn ingeschakeld, al dan niet op de achtergrond. Sommige apps nemen veel stroom.
Google is your best friend: https://www.google.nl/amp ... 1-accu/amp/?client=safari
Je hebt toch nog gewoon garantie?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Heb je je telefoon al eens uit en aan gezet? Als er een proces in jouw telefoon veel batterij gebruikt omdat het bv blijft hangen of iets dergelijks kun je het daarmee verhelpen. Ik kan me niet voorstellen dat het aan de lader ligt.

Garantie heb je zeker maar hiervoor zou ik echt niet naar de winkel gaan. Pas als het een blijvend issue is
Het is wel zo dat we hier eens een slechte kabel hadden en de iPhone daardoor ineens megasnel leegliep.

Maar toen we een andere kabel namen ging de accu weer gewoon normaal lang mee. Dus het kan wel degelijk aan de lader liggen.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Mijn telefoon is laatst een keer gecrasht. Daarna heb ik alles er weer opgezet, maar de batterij hield het ineens veel langer vol dan voor de crash. Geen idee wat de oorzaak was, maar ik ben er blij mee

Dus je zou je telefoon eens helemaal kunnen resetten en dan alles weer terugplaatsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven