HOE afmelden bij zalando-mail???

12-12-2016 10:36 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me al een aantal keer afgemeld bij de mail van zalando, wil gewoon geen mail meer krijgen van hen. Ik meld me gewoon af via de link die onderin de mail staat. Er verschijnt dan in beeld dat ik afgemeld ben. <Maar nog steeds krijg ik mailtjes, Zwaar irritant. Hoe kan ik me toch afmelden?????
https://help.zalando.nl/M ... lden-voor-nieuwsbrief.htm

Tweede optie: inloggen op je account en je daar afmelden. Misschien dat het dan wel werkt.

Derde optie: als spam aanmerken.

Bij sommige bedrijven duurt het trouwens een paar dagen voor je echt afgemeld bent.
Vierde optie: https://www.klacht.nl/afmelden-nieuwsbr ... -mogelijk/

Klantenservice benaderen.
Het is onmogelijk. Ik schrijf me al een half jaar uit op elke mogelijke manier en ik krijg nog steeds mail.

Als je het opzoekt op google, dan zie je ook dat het probleem bij veel mensen voorkomt.
quote:ZombieQueen schreef op 12 december 2016 @ 11:11:

Het is onmogelijk. Ik schrijf me al een half jaar uit op elke mogelijke manier en ik krijg nog steeds mail.

Als je het opzoekt op google, dan zie je ook dat het probleem bij veel mensen voorkomt.Oh echt....nou dat geeft moed zeg.... Pf, belachelijk. Nou, dan zit er niets ander op dan gewoon iedere keer de mailtjes te verwijderen
Goh, ik dacht dat er ook een paar opties waren gegeven...?
Van De Speld:

Anne van Zalando (73) overleden

'Haar mailtjes gaven afgeprijsde schoenen aan een generatie'

2 mei 2016 door Diederik Smit

Nederland reageert geschokt op het overlijden van Anne van Zalando (73). Van Zalando maakte jarenlang furore door wildvreemden te bestoken met mailtjes over afgeprijsde schoenen.Op Twitter stromen de steunbetuigingen binnen. “Anne was een begrip. Haar mailtjes gaven afgeprijsde schoenen aan een generatie #legend’, twittert @Saskia_moordvrouw. Ook @AukeDouwstra leeft mee: “Hoewel ik al haar mailtjes ongelezen verwijderde, bleef ze er maar mee doorgaan. Anne was een doorzetter.” Maartje van HelloFresh noemt Van Zalando haar grootste voorbeeld: “Zij wist als geen ander hoe je de schijn van persoonlijk contact kon inzetten om schoenen te verkopen. Ze begon haar mails nooit met ‘Beste mevrouw Van Hellofresh’ maar altijd met ‘Hoi Maartje’. Zonder haar had ik nooit 800 paar gympen gehad.”Anne van Zalando laat een echtgenoot, Gerben van Zalando, en veertig paar schoenen met 25% korting tussen 1 en 14 mei achter.
Tjezus, wat vals
quote:Snowfall schreef op 12 december 2016 @ 17:26:

Goh, ik dacht dat er ook een paar opties waren gegeven...?

Ja, maar geen van allen werkt. Echt, ik heb alles geprobeert. Zelfs meerdere keren met de klantenservice gebelt en zelfs zij krijgen het niet voor elkaar.

Tenminste de mogelijkheden bij Zalando zelf werken dus niet. Je kan natuurlijk de Zalando mail aanmerken als spam/ongewenst. Maar dan gaan alle mailtjes van hen de spamfolder in.
Werkelijk? Wat belachelijk. Zelfs in strijd met de wetgeving.
quote:Snowfall schreef op 12 december 2016 @ 17:53:

Werkelijk? Wat belachelijk. Zelfs in strijd met de wetgeving.Tsja, je kan het wel doorgeven dat je geen reclame van hen wilt ontvangen. Maar op de één of andere manier voert het systeem de wijziging maar niet door.
Heb je outlook? Gewoon de afzender blokkeren dan krijg je ze niet meer
quote:ZombieQueen schreef op 12 december 2016 @ 17:39:

[...]

Ja, maar geen van allen werkt. Echt, ik heb alles geprobeert. Zelfs meerdere keren met de klantenservice gebelt en zelfs zij krijgen het niet voor elkaar.

Tenminste de mogelijkheden bij Zalando zelf werken dus niet. Je kan natuurlijk de Zalando mail aanmerken als spam/ongewenst. Maar dan gaan alle mailtjes van hen de spamfolder in.Ik zou er een mailtje aan Kassa aan wagen, zeker omdat blijkt dat het een algemeen probleem is
Je bent zelf een theepot
Ik heb dit met dekbeddiscounter. En deze sturen niet elke dag 1 mail maar gewoon 4! Daar koop ik echt nooit meer wat
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Dreigen! Ze zijn verplicht een opt-out te voorzien...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven