Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
woensdag 7 januari 2009 om 14:10
Inderdaat ben ik een soort van praat paal. En ik doet regelneef dingesen en de wepsait. Bijna alle teksten en briefen die moete worre gemaakt, da doet Babs ook. Babs se baas zeg altijt: "Babs, vrouw, jij heb er foor geleert, dus jij kan ut ut best."
Mar de oude man van de Oorlog en zo is vumorgen niet aan de beut geweest. Wel ut gezin mee de ernstig zieke man, ik hebt mee de mevrouw gepraat. Een heul jonge mevrouw, halluf dertig pas. Voggende week ga ik voor ut eerst naar de oude man.
Mar de oude man van de Oorlog en zo is vumorgen niet aan de beut geweest. Wel ut gezin mee de ernstig zieke man, ik hebt mee de mevrouw gepraat. Een heul jonge mevrouw, halluf dertig pas. Voggende week ga ik voor ut eerst naar de oude man.
woensdag 7 januari 2009 om 17:00
Babsie ik vinnut liev en goedt dat jij klaarover staat voor je mede-mensen. Die het zo te horen niedt maklik hebbe!
Wij hebbe hier een niewe oeh! kaze afgekondigd. Voor omtot Menhir Bokkje ze humor tot onder het friese punt gedaald was (en hei zelfds op 1ig momend uitriep: 'Ik hebt gewoon mein Freihijt nodig!?!>)
Later schoorde hij voetent dat hei errug moe was.
De oeh! kaze heefd hei zelf bedenkt: elleke navondt om 10"15 de berugte Aanstalte make om naar bed te gaan. Dus. Ik kan geen late diendst meer draie. En das maar goedt ook want dat liep tog in de (spuit) gaten!
Dadt juile het wedten. Julie zijn mein extren geweeten. Dadtik egt niet na 10'15 meer kan potsen hier.
Nu weer trug naar de karjere. De dodelein beweegt heul hardt deze kand op!!! Run Adrie, Run!
Wij hebbe hier een niewe oeh! kaze afgekondigd. Voor omtot Menhir Bokkje ze humor tot onder het friese punt gedaald was (en hei zelfds op 1ig momend uitriep: 'Ik hebt gewoon mein Freihijt nodig!?!>)
De oeh! kaze heefd hei zelf bedenkt: elleke navondt om 10"15 de berugte Aanstalte make om naar bed te gaan. Dus. Ik kan geen late diendst meer draie. En das maar goedt ook want dat liep tog in de (spuit) gaten!
Dadt juile het wedten. Julie zijn mein extren geweeten. Dadtik egt niet na 10'15 meer kan potsen hier.
Nu weer trug naar de karjere. De dodelein beweegt heul hardt deze kand op!!! Run Adrie, Run!
woensdag 7 januari 2009 om 17:08
quote:MissMara schreef op 07 januari 2009 @ 17:00:
Babsie ik vinnut liev en goedt dat jij klaarover staat voor je mede-mensen. Die het zo te horen niedt maklik hebbe!
Dank je wel, Liedje. Inderdaat hebbe veel mensen ut niet makkeluk, en as ik kan helpe door te luistere of ander szins, is da een kleine moejte. Sommigen hebbe ut trouwus hemaal niet zo moeluk hor, da zijn dan weer de zijk neuzen. Die zet ik dan op ze plaats, geef 8. Ze magge me as praat paal gebruike, mar geen ge zijk. Doek niet aan.
Ik was een tijd gelejen bij een vrauw. Die wilde ons late helpe, omdat ut onder 1 (één) terras tegel 2 mielie meter groen was. Ze ging vertelle hoe errug da was...
Ik ree later trug mee me stazjèrreke, die mee was, en ik heb die hele vrauw verbaliter hemaal afgemaakt. Me stazjèrreke heb zitte snikke van ut lagge. Kom nou zeg, wij zijn foor mensen die ut moeluk hebbe, niet foor zijk neuzen, luie rikken of infantielos. Eg niet.
Dank je wel, Liedje. Inderdaat hebbe veel mensen ut niet makkeluk, en as ik kan helpe door te luistere of ander szins, is da een kleine moejte. Sommigen hebbe ut trouwus hemaal niet zo moeluk hor, da zijn dan weer de zijk neuzen. Die zet ik dan op ze plaats, geef 8. Ze magge me as praat paal gebruike, mar geen ge zijk. Doek niet aan.
Ik was een tijd gelejen bij een vrauw. Die wilde ons late helpe, omdat ut onder 1 (één) terras tegel 2 mielie meter groen was. Ze ging vertelle hoe errug da was...
Ik ree later trug mee me stazjèrreke, die mee was, en ik heb die hele vrauw verbaliter hemaal afgemaakt. Me stazjèrreke heb zitte snikke van ut lagge. Kom nou zeg, wij zijn foor mensen die ut moeluk hebbe, niet foor zijk neuzen, luie rikken of infantielos. Eg niet.
woensdag 7 januari 2009 om 17:19
quote:MissMara schreef op 07 januari 2009 @ 17:00:
Nu weer trug naar de karjere. De dodelein beweegt heul hardt deze kand op!!! Run Adrie, Run!Bedoelt hij niet dat hij meer freitijt nodig hebt en daarom met jauw froeg naar bed wilt?
Nu weer trug naar de karjere. De dodelein beweegt heul hardt deze kand op!!! Run Adrie, Run!Bedoelt hij niet dat hij meer freitijt nodig hebt en daarom met jauw froeg naar bed wilt?
woensdag 7 januari 2009 om 17:21
quote:LunaBlue schreef op 07 januari 2009 @ 17:19:
[...]
Bedoelt hij niet dat hij meer freitijt nodig hebt en daarom met jauw froeg naar bed wilt?
Ik zagdie moglikhijt ook al! Al moed ik irlik zegge dat het almar hummes is de leste maande die heel nodig "moedt slape" as we in bedt ligge. En ik niet hooR! Hoor jij dadt Wen, wand ik krijg van jou altijd op me broekrok.
[...]
Bedoelt hij niet dat hij meer freitijt nodig hebt en daarom met jauw froeg naar bed wilt?
Ik zagdie moglikhijt ook al! Al moed ik irlik zegge dat het almar hummes is de leste maande die heel nodig "moedt slape" as we in bedt ligge. En ik niet hooR! Hoor jij dadt Wen, wand ik krijg van jou altijd op me broekrok.
woensdag 7 januari 2009 om 17:25
quote:Livre schreef op 07 januari 2009 @ 17:21:
Ut is gewoon eerlijk ge antwort.
Hudt is mogelik dad ik een steile vorm gebruikte voor mein riejaksie die wel wordt uitgeduijd als "Irony". Ik buddoelde dat ju hudt goedt hadt gedaan.
En die teggel mevroi moed niet zeure over de green miles eronder. tzzzc.
Ut is gewoon eerlijk ge antwort.
Hudt is mogelik dad ik een steile vorm gebruikte voor mein riejaksie die wel wordt uitgeduijd als "Irony". Ik buddoelde dat ju hudt goedt hadt gedaan.
En die teggel mevroi moed niet zeure over de green miles eronder. tzzzc.
woensdag 7 januari 2009 om 17:26
woensdag 7 januari 2009 om 17:32
quote:MissMara schreef op 07 januari 2009 @ 17:26:
[...]
Dad oock. Zoms ook wakker ligge, tobbe over toedeloeleisten. Marik beddoel dad ik heus ook wel spesjale treck hadt.Maar das noch es goet niews, zech! Ik begreip alleen nie dad Mehir Bok cheen chad in de lugd sprinkt fan jauw omcheslage sin?!?!?!?! Toen ik med ongesgore vrugt(en) liep was ik niet te hauwe....en Julio ook nied maar dad sal je nied ferbaze...
[...]
Dad oock. Zoms ook wakker ligge, tobbe over toedeloeleisten. Marik beddoel dad ik heus ook wel spesjale treck hadt.Maar das noch es goet niews, zech! Ik begreip alleen nie dad Mehir Bok cheen chad in de lugd sprinkt fan jauw omcheslage sin?!?!?!?! Toen ik med ongesgore vrugt(en) liep was ik niet te hauwe....en Julio ook nied maar dad sal je nied ferbaze...