Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
woensdag 7 januari 2009 om 17:37
woensdag 7 januari 2009 om 17:43
quote:MissMara schreef op 07 januari 2009 @ 17:39:
Indedaat, ongesgaamt! Hoe wel is waar is het ook een qestie van wie vraagt het? Wand Wen magget van jou tog wel frage?Tuuluk mag Wen ut vrage, die is de spesjalist! Havettes, mensen in me eigen toppik, Pip, ammaal kunne die ut frage. Mar das anders.
Indedaat, ongesgaamt! Hoe wel is waar is het ook een qestie van wie vraagt het? Wand Wen magget van jou tog wel frage?Tuuluk mag Wen ut vrage, die is de spesjalist! Havettes, mensen in me eigen toppik, Pip, ammaal kunne die ut frage. Mar das anders.
woensdag 7 januari 2009 om 17:55
quote:Livre schreef op 07 januari 2009 @ 17:43:
[...]
Tuuluk mag Wen ut vrage, die is de spesjalist! Havettes, mensen in me eigen toppik, Pip, ammaal kunne die ut frage. Mar das anders. Ja, want fan mense die je niet kennen vint ik het een impotente impertinente (sjiek woort alert) fraag.
Oh gloof dat we nu gaan ete, laters Havettekes.
[...]
Tuuluk mag Wen ut vrage, die is de spesjalist! Havettes, mensen in me eigen toppik, Pip, ammaal kunne die ut frage. Mar das anders. Ja, want fan mense die je niet kennen vint ik het een impotente impertinente (sjiek woort alert) fraag.
Oh gloof dat we nu gaan ete, laters Havettekes.
woensdag 7 januari 2009 om 19:04
quote:Charlotte69 schreef op 07 januari 2009 @ 17:49:
Ik hep in ut (formalich) rookhol efe een uppie gepleechd wand ik denk indudaat dad we ut er maar weer es ofer moete hebbe. Ik ben ook heeeeuuul beniewt naar hoe of Annelies er med vertrekking tot dit onderwerrup for staad...
Ik sal gau antwoort in het roockhol gefe.
Me niewe karjere was vandaach al weer een stuk leuker. Bechin een beedtje te begreipe waar alles staat en hoe alles moedt. Ik moet ook een beedje wenne aan het feit dat het allegaar wat minder inhoudeluk is en meer doewerk seg maar. Maar dad vint ik zelluf juist leuk maar dat was ik chister vergete. Gek he?
Ik hep in ut (formalich) rookhol efe een uppie gepleechd wand ik denk indudaat dad we ut er maar weer es ofer moete hebbe. Ik ben ook heeeeuuul beniewt naar hoe of Annelies er med vertrekking tot dit onderwerrup for staad...
Ik sal gau antwoort in het roockhol gefe.
Me niewe karjere was vandaach al weer een stuk leuker. Bechin een beedtje te begreipe waar alles staat en hoe alles moedt. Ik moet ook een beedje wenne aan het feit dat het allegaar wat minder inhoudeluk is en meer doewerk seg maar. Maar dad vint ik zelluf juist leuk maar dat was ik chister vergete. Gek he?
woensdag 7 januari 2009 om 20:05
woensdag 7 januari 2009 om 20:32
Heee Loes
Is Toos immidduls al in dur hoom swiet hoom aanchekome?
Lies, is tog loochiesj dad je efe moed ofersgakelen in je niewe karjere? Cheev juselluf een beedje teid. En een doekarjere is leuk maar dan moed je dus eersd wete wad je moed doen en dad duurd dus efe fordad je weed hoe je moed doen wad je moed doen. Is loochiesj!
Is Toos immidduls al in dur hoom swiet hoom aanchekome?
Lies, is tog loochiesj dad je efe moed ofersgakelen in je niewe karjere? Cheev juselluf een beedje teid. En een doekarjere is leuk maar dan moed je dus eersd wete wad je moed doen en dad duurd dus efe fordad je weed hoe je moed doen wad je moed doen. Is loochiesj!
woensdag 7 januari 2009 om 21:21
Vort Lidewij, na bed!
Ja, ik denk, ik zeg het ma vasd want ik ben nu al zo moe dat ik denke lijk al lich te pitten as Lied na bed moet.
Volges mij heb ik ook een rus, een heel kleindje. Mar ik moed moggen met het vieg tuich en ik moed me tanden borsten nog in pakken. Dus julie begreipen me hooft loopt weer halfom! De kunen zo veel dinge mist gaan! Bevobbeld dat je in het vieg tuich gaat ma dat de bad te rei van je lapdance flaptop flappentap nood boek niet is opgelaten! En dat is nog maar 1 ding uit een skoda van mogendheden!!!
Ja, ik denk, ik zeg het ma vasd want ik ben nu al zo moe dat ik denke lijk al lich te pitten as Lied na bed moet.
Volges mij heb ik ook een rus, een heel kleindje. Mar ik moed moggen met het vieg tuich en ik moed me tanden borsten nog in pakken. Dus julie begreipen me hooft loopt weer halfom! De kunen zo veel dinge mist gaan! Bevobbeld dat je in het vieg tuich gaat ma dat de bad te rei van je lapdance flaptop flappentap nood boek niet is opgelaten! En dat is nog maar 1 ding uit een skoda van mogendheden!!!
woensdag 7 januari 2009 om 21:38
Wat leuk Emma, gaat je op rijs? Voor je karjere, of voor je ontsnapping?
Volgens mij mag je geen Russen sonder viezum mee nemen over grensen. Of flieg je naar Moskauw dan mag je wel een Rus mee nemen.
Blijf je lang weg? dat we dat fast weten dat we ons niet brodeloos ongerust zitte te maken.
Veul pielezier en sukseks.
Ik ben een beetje onrussig onrustig vandaag
Volgens mij mag je geen Russen sonder viezum mee nemen over grensen. Of flieg je naar Moskauw dan mag je wel een Rus mee nemen.
Blijf je lang weg? dat we dat fast weten dat we ons niet brodeloos ongerust zitte te maken.
Veul pielezier en sukseks.
Ik ben een beetje onrussig onrustig vandaag
woensdag 7 januari 2009 om 22:01
Haaaai!
Kdag, ik zal eve zwaaie. Heb njente te vertelle ijgelijk. Hat vandaach heul veul planne, maar was errug moe, dus hep heul veul geslape.
Leutig dat Tostie er wieder is en verderest hout ik van julie alemaal!
Ik gaan noch eve verders pijnze hoew we Fritsje forummert van de maant kenne make....
Kdag, ik zal eve zwaaie. Heb njente te vertelle ijgelijk. Hat vandaach heul veul planne, maar was errug moe, dus hep heul veul geslape.
Leutig dat Tostie er wieder is en verderest hout ik van julie alemaal!
Ik gaan noch eve verders pijnze hoew we Fritsje forummert van de maant kenne make....
woensdag 7 januari 2009 om 22:09
Hier ben ik weer. Was even nordik kandklos wokke te paart. En ik ben helegaar niet ofer de kop gechaan met hut paardeding. Goet he. Ik boek dus egt agteruitgang.
Toos Ben so blei dat je weet boven ons ben. Ik chun je je aafrikaan wel hoor, daarwelvan, maar hut gaat wel te koste van ons havettes, en dat is mindur leuk voor ons. Maar hooooi hoooi hoooi je bent er weer.
Lieve meide, bedankdt voor jullie onderbeurende steunbetuigingen. Dat doed mij goet. Ik was tog eve bang dat ik de verkeerde keus hat gemaakd, maar ik moet niet so snel iets denke. Ben tenslotte wel een hafette.
Kan ik al stemme op Fritsje? Ik als boerete havette vint dat het eigeluk diskriemienerent is dat er nog noojt een kaafiaa hebt gewonne.
Kaafiaas for president, sech ik wel us cheksgeerent.
Ik gaat naar me bet, ben best moe namerleik. Tot morge lieferts. Slape jullie maar lekker en droom maar vein ofer mei
Toos Ben so blei dat je weet boven ons ben. Ik chun je je aafrikaan wel hoor, daarwelvan, maar hut gaat wel te koste van ons havettes, en dat is mindur leuk voor ons. Maar hooooi hoooi hoooi je bent er weer.
Lieve meide, bedankdt voor jullie onderbeurende steunbetuigingen. Dat doed mij goet. Ik was tog eve bang dat ik de verkeerde keus hat gemaakd, maar ik moet niet so snel iets denke. Ben tenslotte wel een hafette.
Kan ik al stemme op Fritsje? Ik als boerete havette vint dat het eigeluk diskriemienerent is dat er nog noojt een kaafiaa hebt gewonne.
Kaafiaas for president, sech ik wel us cheksgeerent.
Ik gaat naar me bet, ben best moe namerleik. Tot morge lieferts. Slape jullie maar lekker en droom maar vein ofer mei
woensdag 7 januari 2009 om 22:13
ik zech ook vast al truste!! ik heb heel braavf gekarjert vanavondt. Voorom 250 duizendt eroos te winnen in een loterij van me werk. Moet je zelf een heul groot lodt schrijve. Als ze die moi vinne dan krijg je de preis.
Annelys, dat komt helemaal goedt met jou!
Behalve Vaart! Emma! En Wel Thuis Komen he?!
We kunne niemant misse van de Ha-Vietas, darom bennik ook zo blij dat Tooske weer tuiske is.
En dat Har weer post! Alles Fritz achter de Ritz?
kussjes,
Li.
Annelys, dat komt helemaal goedt met jou!
Behalve Vaart! Emma! En Wel Thuis Komen he?!
We kunne niemant misse van de Ha-Vietas, darom bennik ook zo blij dat Tooske weer tuiske is.
En dat Har weer post! Alles Fritz achter de Ritz?
kussjes,
Li.
woensdag 7 januari 2009 om 22:24
Wel truste foor alle Havettes die op een oog gaan. (zoals Lied al vijf menute gelejen)
Alle karjere havettes sukseks met het om zeep hellepen. Zelluf heb ik noch een atvies nodig foor hullep hoe ik me eigen karjere het best om zeep kan hellepe, maar dat vraag ik morgen wel in de kleine kamer.
Lies, ik ben blij foor je mijt dat je zulleke mooie voordringen maakt met het nordik kantklos wokken.
Alle karjere havettes sukseks met het om zeep hellepen. Zelluf heb ik noch een atvies nodig foor hullep hoe ik me eigen karjere het best om zeep kan hellepe, maar dat vraag ik morgen wel in de kleine kamer.
Lies, ik ben blij foor je mijt dat je zulleke mooie voordringen maakt met het nordik kantklos wokken.