Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Eigeluk wel heul brutaal. Jee.
ik was mijn hantsgoenen aan het breien vandaag want biljartbal heeft de meines meegenomen.

sag ik nauw noch een goet foornemen. Wei gaan ook alteit op bet. Nauw ja wei proberen alteit om 10,30 na bet te gaan en das wel heel goet foor ons so af en toe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Indedaat, ongesgaamt! Hoe wel is waar is het ook een qestie van wie vraagt het? Wand Wen magget van jou tog wel frage?
nou wy weed als mijn bokkepruickje een paar nagten lekker geslape heefd is hei weer het zonetje in huis! En denckt hy er weer anders over na, Wen.
quote:MissMara schreef op 07 januari 2009 @ 17:39:

Indedaat, ongesgaamt! Hoe wel is waar is het ook een qestie van wie vraagt het? Wand Wen magget van jou tog wel frage?Tuuluk mag Wen ut vrage, die is de spesjalist! Havettes, mensen in me eigen toppik, Pip, ammaal kunne die ut frage. Mar das anders.
Ik hep in ut (formalich) rookhol efe een uppie gepleechd wand ik denk indudaat dad we ut er maar weer es ofer moete hebbe. Ik ben ook heeeeuuul beniewt naar hoe of Annelies er med vertrekking tot dit onderwerrup for staad...
quote:Livre schreef op 07 januari 2009 @ 17:43:

[...]

Tuuluk mag Wen ut vrage, die is de spesjalist! Havettes, mensen in me eigen toppik, Pip, ammaal kunne die ut frage. Mar das anders. Ja, want fan mense die je niet kennen vint ik het een impotente impertinente (sjiek woort alert) fraag.

Oh gloof dat we nu gaan ete, laters Havettekes.
Er staan een fraag klaar foor je Wen, in het rookhol!
Khep ut chesien en antwort gesgrefe. Ik cha nu efe ete (Julio roepd net: a comer!) en kom dan weer truch om je met draat en kwaat bei te staan!
quote:Charlotte69 schreef op 07 januari 2009 @ 17:49:

Ik hep in ut (formalich) rookhol efe een uppie gepleechd wand ik denk indudaat dad we ut er maar weer es ofer moete hebbe. Ik ben ook heeeeuuul beniewt naar hoe of Annelies er med vertrekking tot dit onderwerrup for staad...

Ik sal gau antwoort in het roockhol gefe.

Me niewe karjere was vandaach al weer een stuk leuker. Bechin een beedtje te begreipe waar alles staat en hoe alles moedt. Ik moet ook een beedje wenne aan het feit dat het allegaar wat minder inhoudeluk is en meer doewerk seg maar. Maar dad vint ik zelluf juist leuk maar dat was ik chister vergete. Gek he?
Hee Liesje, vint jouw niet gek hoor dat je soms wat vurgeet. dat heb je fan al die sjardonnee. Maar ik ben blij foor je dat je karjere nu al leuker is. Je moet gewoon noch een beetje wennen, das heul normaal.

Babs, gaat ju nu ook een inter vwiej geven?
Ha leedies!

Wij zijn ook weer tuis.

Nu eerst mijn roepding naar bed en dan tee zetten.

Lies al een beetje bij aan het komen fan de tweede dag fan je niewe karjere?
Loes, als ik die zwartige kat avotar plaatje ziet, moet ik steets aan Toos denken en raak ik beina in de ver keerde war.

Hat je een feine dag gehat?
Heee Loes

Is Toos immidduls al in dur hoom swiet hoom aanchekome?

Lies, is tog loochiesj dad je efe moed ofersgakelen in je niewe karjere? Cheev juselluf een beedje teid. En een doekarjere is leuk maar dan moed je dus eersd wete wad je moed doen en dad duurd dus efe fordad je weed hoe je moed doen wad je moed doen. Is loochiesj!
Vort Lidewij, na bed!

Ja, ik denk, ik zeg het ma vasd want ik ben nu al zo moe dat ik denke lijk al lich te pitten as Lied na bed moet.

Volges mij heb ik ook een rus, een heel kleindje. Mar ik moed moggen met het vieg tuich en ik moed me tanden borsten nog in pakken. Dus julie begreipen me hooft loopt weer halfom! De kunen zo veel dinge mist gaan! Bevobbeld dat je in het vieg tuich gaat ma dat de bad te rei van je lapdance flaptop flappentap nood boek niet is opgelaten! En dat is nog maar 1 ding uit een skoda van mogendheden!!!
Wat leuk Emma, gaat je op rijs? Voor je karjere, of voor je ontsnapping?

Volgens mij mag je geen Russen sonder viezum mee nemen over grensen. Of flieg je naar Moskauw dan mag je wel een Rus mee nemen.

Blijf je lang weg? dat we dat fast weten dat we ons niet brodeloos ongerust zitte te maken.

Veul pielezier en sukseks.

Ik ben een beetje onrussig onrustig vandaag
Haaaai!

Kdag, ik zal eve zwaaie. Heb njente te vertelle ijgelijk. Hat vandaach heul veul planne, maar was errug moe, dus hep heul veul geslape.

Leutig dat Tostie er wieder is en verderest hout ik van julie alemaal!

Ik gaan noch eve verders pijnze hoew we Fritsje forummert van de maant kenne make....
Ik ga voor me karjere om zeep te helpe in de vaard der vlokken mar ik kom gou wir trug.
Ik begrijp je niet zo maar het klinkt deftig en ik wens je een behouden vaard, Emma!
Hier ben ik weer. Was even nordik kandklos wokke te paart. En ik ben helegaar niet ofer de kop gechaan met hut paardeding. Goet he. Ik boek dus egt agteruitgang.

Toos Ben so blei dat je weet boven ons ben. Ik chun je je aafrikaan wel hoor, daarwelvan, maar hut gaat wel te koste van ons havettes, en dat is mindur leuk voor ons. Maar hooooi hoooi hoooi je bent er weer.

Lieve meide, bedankdt voor jullie onderbeurende steunbetuigingen. Dat doed mij goet. Ik was tog eve bang dat ik de verkeerde keus hat gemaakd, maar ik moet niet so snel iets denke. Ben tenslotte wel een hafette.

Kan ik al stemme op Fritsje? Ik als boerete havette vint dat het eigeluk diskriemienerent is dat er nog noojt een kaafiaa hebt gewonne.

Kaafiaas for president, sech ik wel us cheksgeerent.

Ik gaat naar me bet, ben best moe namerleik. Tot morge lieferts. Slape jullie maar lekker en droom maar vein ofer mei
En ook efen zwaaien aan ieder een
ik zech ook vast al truste!! ik heb heel braavf gekarjert vanavondt. Voorom 250 duizendt eroos te winnen in een loterij van me werk. Moet je zelf een heul groot lodt schrijve. Als ze die moi vinne dan krijg je de preis.

Annelys, dat komt helemaal goedt met jou!

Behalve Vaart! Emma! En Wel Thuis Komen he?!

We kunne niemant misse van de Ha-Vietas, darom bennik ook zo blij dat Tooske weer tuiske is.

En dat Har weer post! Alles Fritz achter de Ritz?

kussjes,

Li.
Hoei Loes!

Het gaad niet goed met je Poes!

Wat cheef je de beest te ete?

Of hebtie ze overtochtig vogt uitgezwete?
Lied: betteit, mijt!

Goeie rijs, Emma, doe je fosigtig?

We truste for de slaapgaanders!
Wel truste foor alle Havettes die op een oog gaan. (zoals Lied al vijf menute gelejen)

Alle karjere havettes sukseks met het om zeep hellepen. Zelluf heb ik noch een atvies nodig foor hullep hoe ik me eigen karjere het best om zeep kan hellepe, maar dat vraag ik morgen wel in de kleine kamer.

Lies, ik ben blij foor je mijt dat je zulleke mooie voordringen maakt met het nordik kantklos wokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven