help

16-12-2016 17:39 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Wat vind je eigenlijk zelf van het feit dat je, je pas geboren baby op straat gezet hebt?
quote:kev schreef op 16 december 2016 @ 18:01:

[...]

ja maar dat heb ik nu wel geeist met mijn advocaat
To zoek deskundig hulp om alles goed te regelen !
quote:7102 schreef op 16 december 2016 @ 17:57:

[...]

Die liet een baby dochter bij ex achter, bleek volgens mij wel een troltopic, maar hier zijn de reacties totaal anders om.Ik vind het wel een verschil, je pasgeboren baby met pas bevallen moeder op straat zetten of een baby achterlaten bij je ex. Is ook niet goed maar op straat zetten gaat nog een stap verder.
Ja hoor ga maar eisen stellen.
quote:kev schreef op 16 december 2016 @ 17:55:

[...]

dus ik heb mijn rechtenWaarom denk jij dat die zwaarder wegen dan die van je dochter???
quote:CrazyHatLady schreef op 16 december 2016 @ 18:03:

[...]

Waarom denk jij dat die zwaarder wegen dan die van je dochter???iedereen maakt fouten
quote:CrazyHatLady schreef op 16 december 2016 @ 18:03:

[...]

Waarom denk jij dat die zwaarder wegen dan die van je dochter???Omdat hij zijn ex wil dwars zitten. Hij is de controle kwijt. Of omdat zijn familie en vrienden hem hebben aangevallen op zijn dappere daad.
quote:kev schreef op 16 december 2016 @ 18:05:

[...]

iedereen maakt foutenJa natuurlijk maakt iedereen fouten maar jij hebt je baby buiten gezet. Dat is niet zomaar een simpel foute
Hoe zie je dat voor je? Een rechter laat echt niet een pasgeboren baby een weekend bij vader logeren zonder moeder. Meer dan een bezoekje aan je baby bij moeder thuis gaat er denk ik niet inzitten.

Jij hebt je rechten maar gelukkig denkt een rechter in het belang van je kind en niet in het belang van vader.

[...]

dus ik heb mijn rechten

Bepaalde daden kunnen consequenties hebben, terecht of onterecht dat maakt vaak niet veel uit.

Je zult de weg dan via het gerecht moeten doen als er geen gesprek of bemiddeling meer mogelijk is.

Je dochter heeft zeker recht op een moeder en vader als beiden in beeld zijn.

De rechter zal wel kijken in hoeverre dat mogelijk is bij jullie.
quote:kev schreef op 16 december 2016 @ 18:01:

[...]

ja maar dat heb ik nu wel geeist met mijn advocaat

Ok. Het enige wat ik denk dat je kunt doen is afwachten. De moeder zal moeten tekenen om jou ook gezag te geven (dacht ik)... maar gezien alles wat er is gebeurt kun je daar denk ik wel naar fluiten.

Je ontkomt er niet aan om het via de rechter te spelen. Snap alleen nog dus steeds niet waarom je tot zo'n besluit komt. Stress en boosheid zijn gewoon excuusjes. Je had het ook anders op kunnen lossen en het getuigt niet van goes ouderschap.
quote:maximaal225tekens schreef op 16 december 2016 @ 18:07:

Hoe zie je dat voor je? Een rechter laat echt niet een pasgeboren baby een weekend bij vader logeren zonder moeder. Meer dan een bezoekje aan je baby bij moeder thuis gaat er denk ik niet inzitten.

Jij hebt je rechten maar gelukkig denkt een rechter in het belang van je kind en niet in het belang van vader.Ja gelukkig wel, en dat is maar goed ook
quote:7102 schreef op 16 december 2016 @ 17:57:

[...]

Die liet een baby dochter bij ex achter, bleek volgens mij wel een troltopic, maar hier zijn de reacties totaal anders om.

Zou dit weer een parodie-troll-topic van aan troll-topic zijn ten behoeve van het voorhouden van een spiegel aan de viva-huisvrouwtjes? Zoals dat met die mollige man/vrouw?

Je zou het wel hopen in elk geval.

Zo niet: TO, je bent een domme impulsieve lul geweest. Buiten de gebaande paden wbt. gezag om zou je er goed aan doen een cursus (of meer) te volgen voor woede beheersing en in therapie gaan. Niet alleen om je leven te beteren maar ook om aan te kunnen tonen dat je beter wilt doen voor je kind en (een beetje) vertrouwen terug kan winnen, zodat het kind als jullie beide gezeg zouden hebben niet tussen twee ouders valt met een pesthekel aan elkaar. Al kan ik je ex geen ongelijk geven.

Door het stof en dieper, voor de komende +/- 20 jaar.
quote:kev schreef op 16 december 2016 @ 17:47:

ik kom hier niet om uitgescholden te wrden. ik heb ook rechten mbt mijn dochterJe hebt ook plichten naar je dochter toe. Door haar het huis uit te flikkeren heb je daar nou niet echt aan voldaan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:kev schreef op 16 december 2016 @ 18:05:

[...]

iedereen maakt fouten

Maar dit is niet zomaar een foutje, dit is een gigantische fuck-up die je niet goed kunt praten.

Je hebt je plichten verzaakt, maar wil wel je rechten opeisen.
Je bent zowel gezag vergeten aan te vragen en hebt je pasgeboren kind de straat op gegooid. Dat is toch niet 'een foutje' die iedereen weleens maakt?
quote:Keukenkast schreef op 16 december 2016 @ 17:47:

Ben ik de enige die dit een raar verhaal vind?Ja. Ik maak dit dagelijks mee.
Als je iets via je advocaat hebt geeist, heeft die je als het goed is ook verteld hoe sterk je staat. Wat zei je advocaat?

[...]

dus ik heb mijn rechtenEhm nee je mag dokken. Met gezag heb je rechten, met erkenning alleen verplichtingen.
quote:Fiorah schreef op 16 december 2016 @ 18:17:

Als je iets via je advocaat hebt geeist, heeft die je als het goed is ook verteld hoe sterk je staat. Wat zei je advocaat?dat vrouwen veel rechtten hebben
quote:kev schreef op 16 december 2016 @ 18:19:

[...]

dat vrouwen veel rechtten hebbenWijs man.
Als je mijn vent was geweest had ik je lekker in de stront laten zakken.

Kom op zeg, een pas geboren baby en een pasbevallen vrouw de deur uit schoppen.

Hoe krijg je het in je bolle harses voor elkaar om dat te doen.

En om op je vraag terug te komen, rechten om je kind te zien heb je pas op het moment dat je gezag over je kind hebt. Tenzij de moeder anders beslist, maar ik kan me in haar geval voorstellen dat ze niet meewerkt.
En de volgende keer dat je boos en gestrest bent? Wat doe je je kind dan aan?
Je vindt jou rechten blijkbaar belangrijker dan wat goed voor je dochter is.

Als je nl echt van je dochter hield had je dr niet op straat gegooit maar bij je gehouden.

Ik hoor alleen maar ikke, ikke, ikke.

Als ik je ex was en je had mij op straat gegooid had ik het je ook heel moeilijk gemaakt.

Dit is geen oeps foutje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven