help
vrijdag 16 december 2016 om 18:30
quote:Fiorah schreef op 16 december 2016 @ 18:27:
[...]
Alleen dat? Dan mag ik hopen dat je hem/haar gratis hebt gekregen bij een pak koffie.
Wat had die advocaat dan moeten zeggen? Goed gedaan jochie.
Ik denk niet dat je heel sterk staat TO, en ik hoop eerlijk gezegd dat je heel veel spijt hebt van je actie
[...]
Alleen dat? Dan mag ik hopen dat je hem/haar gratis hebt gekregen bij een pak koffie.
Wat had die advocaat dan moeten zeggen? Goed gedaan jochie.
Ik denk niet dat je heel sterk staat TO, en ik hoop eerlijk gezegd dat je heel veel spijt hebt van je actie
vrijdag 16 december 2016 om 18:39
Kev, kev..... dat is een gigantische whoopsie die je gemaakt hebt. Geen idee waarom je je ex en je baby op straat hebt gegooid maar dan ben je natuurlijk niet goed in je hoofd hè. Was zelf weggegaan om tot bedaren te komen.... was zelf weggegaan om tijdelijk ergens anders te gaan wonen. Jouw oplossing was een kraamvrouw met pasgeboren baby op straat te gooien? Ik snap dat jij je gestrest hebt gevoelt maar dat is natuurlijk echt super idioot! Teleurstellend Kev en nu moet je op de blaren zitten. Ik hoop dat je ex nog bij draait maar als je mijn ex was kon je mijn rug op en mijn dikke kont kussen.
vrijdag 16 december 2016 om 18:53
vrijdag 16 december 2016 om 18:59
quote:maximaal225tekens schreef op 16 december 2016 @ 18:52:
En weg is de openingspostGeen nood, ik weet hem nog. Beknopt: Kev was boos en heeft moeder en pasgeboren baby op straat gegooid enkele weken geleden. Heeft spijt, moeder wil niet meer meewerken en hij wil weten wat voor rechten hij heeft. Kind wel erkent maar geen gezag.
En weg is de openingspostGeen nood, ik weet hem nog. Beknopt: Kev was boos en heeft moeder en pasgeboren baby op straat gegooid enkele weken geleden. Heeft spijt, moeder wil niet meer meewerken en hij wil weten wat voor rechten hij heeft. Kind wel erkent maar geen gezag.
vrijdag 16 december 2016 om 19:04
vrijdag 16 december 2016 om 19:05
quote:Pretzel66 schreef op 16 december 2016 @ 19:03:
Maar wat is er in godsnaam gebeurt dat je zo boos wordt dat je je baby met moeder op straat zet ?
Waarom was je zo boos ?niks, ik had gewoon stress en flipte. verder ga ik er niet meer op in. ik vraag advies en krijg idiote reacties. ja het was stom van me dat weet ik ook.
Maar wat is er in godsnaam gebeurt dat je zo boos wordt dat je je baby met moeder op straat zet ?
Waarom was je zo boos ?niks, ik had gewoon stress en flipte. verder ga ik er niet meer op in. ik vraag advies en krijg idiote reacties. ja het was stom van me dat weet ik ook.
vrijdag 16 december 2016 om 19:06
vrijdag 16 december 2016 om 19:08
quote:kev schreef op 16 december 2016 @ 18:19:
[...]
dat vrouwen veel rechtten hebbenAls jij je gezag had geregeld had je evenveel rechten gehad. Je hebt er gewoon een enorme bende van gemaakt. Ja en daar moet je nu voor boeten. Welkom in de grote mensen wereld. En nee ik denk dat niemand inclusief een rechter dit zoiets vind; van ach iedereen maakt fouten.
[...]
dat vrouwen veel rechtten hebbenAls jij je gezag had geregeld had je evenveel rechten gehad. Je hebt er gewoon een enorme bende van gemaakt. Ja en daar moet je nu voor boeten. Welkom in de grote mensen wereld. En nee ik denk dat niemand inclusief een rechter dit zoiets vind; van ach iedereen maakt fouten.
vrijdag 16 december 2016 om 19:09
vrijdag 16 december 2016 om 19:10
quote:kev schreef op 16 december 2016 @ 19:05:
[...]
niks, ik had gewoon stress en flipte. verder ga ik er niet meer op in. ik vraag advies en krijg idiote reacties. ja het was stom van me dat weet ik ook.Maak dan je borst maar nat, je denkt toch niet dat de rechter er een feestje van gaat maken in de rechtszaal?
[...]
niks, ik had gewoon stress en flipte. verder ga ik er niet meer op in. ik vraag advies en krijg idiote reacties. ja het was stom van me dat weet ik ook.Maak dan je borst maar nat, je denkt toch niet dat de rechter er een feestje van gaat maken in de rechtszaal?
vrijdag 16 december 2016 om 19:13
quote:7102 schreef op 16 december 2016 @ 19:09:
[...]
En dan?
Dan had ie buiten even tot bedaren kunnen komen. Ik had stress en ik flipte klinkt ook niet echt als een veilige omgeving voor moeder en baby. Misschien is het maar beter zo.
Als je jezelf niet eens even in bedwang kunt houden en geen betere oplossing kunt bedenken dan in blinde woede je vriendin met baby de straat op te gooien dan gaat er echt iets mis in je bovenkamer.
[...]
En dan?
Dan had ie buiten even tot bedaren kunnen komen. Ik had stress en ik flipte klinkt ook niet echt als een veilige omgeving voor moeder en baby. Misschien is het maar beter zo.
Als je jezelf niet eens even in bedwang kunt houden en geen betere oplossing kunt bedenken dan in blinde woede je vriendin met baby de straat op te gooien dan gaat er echt iets mis in je bovenkamer.
vrijdag 16 december 2016 om 19:15
vrijdag 16 december 2016 om 19:56
quote:kev schreef op 16 december 2016 @ 19:05:
[...]
niks, ik had gewoon stress en flipte. verder ga ik er niet meer op in. ik vraag advies en krijg idiote reacties. ja het was stom van me dat weet ik ook.
Reageer je altijd zo idioot als je stress hebt en dan flippen?
Een baby levert nu eenmaal stress. Misschien maar goed dat je dochter nu even niet bij je is ala je zo reageert.
[...]
niks, ik had gewoon stress en flipte. verder ga ik er niet meer op in. ik vraag advies en krijg idiote reacties. ja het was stom van me dat weet ik ook.
Reageer je altijd zo idioot als je stress hebt en dan flippen?
Een baby levert nu eenmaal stress. Misschien maar goed dat je dochter nu even niet bij je is ala je zo reageert.
vrijdag 16 december 2016 om 20:23
Kev, ik zou diep door het stof gaan bij de moeder van je dochter. Je spijt betuigen, vragen of je hen mag bezoeken en alle mogelijkheden aangrijpen om je ex te laten zien dat je echt contact wil hebben met je dochter en normaal doet tegen je ex-vriendin. Meebetalen aan de kosten voor jullie dochter, een vertrouwensband opbouwen met je ex dat je je aan afspraken houdt, niet geweldadig bent en wordt, je verantwoordelijkheden neemt. Wellicht nog een cursus woedeheersing volgen. Dan heb je denk ik de meeste kans op een prettige relatie met je ex en dochter en een omgangsregeling waar jullie beiden je prettig bij voelen. En dat lijkt me het beste voor jullie dochter. En daar gaat het je om, toch? Dat het jullie dochter goed gaat? Of gaat het om jouw ego?