help

16-12-2016 17:39 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
quote:aife schreef op 16 december 2016 @ 18:30:

[...]

Wat had die advocaat dan moeten zeggen? Goed gedaan jochie.Nou, ik neem aan dat die hem heeft uitgelegd wat voor rechten hij hierin nog heeft, wat zijn kansen zijn etc. Kortom, meer informatie
Wat hoor/zie ik dat toch vaak tegenwoordig:

Mensen met nul zelfreflectie die in iedere conflictsituatie (die ze vaak zelf hebben veroorzaakt) enkel kunnen roepen over hun 'rechten' en 'eisen' welke ze wel even met behulp van hun advocaat zullen gaan afdwingen.

Man, man. Wat is er toch gebeurd met het nuchtere verstand en de optie om even tot tien tellen.. (om nog maar niet eens te spreken over het verantwoording nemen voor eigen daden).
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Ok je wilt advies. Komt ie:

1. Je moet in therapie gaan. Als je je pasgeboren kind en een pas bevallen vrouw op straat zet door stress dan moet je leren beter met stress om te gaan.

2. Bel je ex. Bied je excuses aan. Vraag om het opbouwen van een band met je kind. En dat zal op haar voorwaarden gaan. Als je heel veel geduld hebt en je echt inleeft in de moeder van je kind dan kun je zo misschien een band opbouwen met kind.

Schakel die advocaat pas in als je ex totaal niet wil meewerken over een langere tijdperiode.

You fucked up. Time to man up now.
Je bent een schoft
Jij verdient het niet eens om je kind te zien. Je kind is beter af zonder jou. Dit is puur eigen belang, je had je verantwoording maar moeten nemen toen je de mogelijkheid had.

Grrrrrrrrrr wat kan ik me hier kwaad om maken!!!!!
Ik denk dat dit nep is.

Als dit echt is ben je een hufter eersteklas en als ik de moeder van je dochter was had ik allang bij een advocaat gezeten om je zoveel mogelijk van rechten te ontstrippen. Flikker toch op.
@pruttie

Idd. Zeer triest als dit daadwerkelijk de situatie is.

Heb jij niet gedacht wat dit psychisch met de moeder van je kindje doet? Volgens mij denk jij alleen maar 'ikke ikke ikke'
quote:Pruttie schreef op 17 december 2016 @ 00:49:

Ik denk dat dit nep is.

Als dit echt is ben je een hufter eersteklas en als ik de moeder van je dochter was had ik allang bij een advocaat gezeten om je zoveel mogelijk van rechten te ontstrippen. Flikker toch op.Ik hoop dat je gelijk hebt, helaas heb ik het vermoeden dat het echt is aangezien de OP verwijderd is
Hoe dan ook TO is weg.
als dit echt is....schaam je diep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven