Tv advies nodig

17-12-2016 11:15 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor tienerdochter wil ik een tv waarop ze netflix kan kijken. Ik lees ovwr veel goedkopere tv s dat het met netflix en wifi een gedoe is.....

Ik kom er niet uut....voir zoon een x een tv gekocht en toen moest er achteraf nog een dongel van 40 euries bij....

Wie heeft een goed advies? Wil rond 200 e uitgeven
--
Ik zou een makkelijke optie kiezen. Tv kopen met meerdere HDMI aansluitingen en een Chromecast er aan vast maken. Dan kan ze Netflix streamen vanaf de app van haar mobiel naar de tv. Hartstikke makkelijk en eventueel te verplaatsen naar een andere tv.

Ik betwijfel namelijk of je een tv vind met internet mogelijkheden rond de €200.
Gewoon een eenvoudige smart TV.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
DAEN dat wil TO dus niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Voor 200 wordt het hooguit een mini camping TV. Gewoon even naar de The BLokker: http://www.blokker.nl/nl/ ... ZshXpOMCnaCpSWxoC4RTw_wcB
Ik heb sinds gisteren Netflix. Gewoon op mijn 12 jaar oude bakbeest, via het kastje dat ik bij mijn nieuwe KPN-abonnement kreeg. En zo makkelijk, zelfs ik had het binnen vijf minuten aangevraagd en aan de praat.
Grappig dat iedereen hier voorstelt wat TO nou net niet wil.
Ok dus hoeft geen smart tv te zijn...simpele tv met 2 hdmi poorten is genoeg?

Dat klinkt goed!
--
Chromecast heb ik al nl...
--
quote:viva-amber schreef op 17 december 2016 @ 11:30:

Grappig dat iedereen hier voorstelt wat TO nou net niet wil.Ik begreep pas na opnieuw lezen van de OP dat ze een goedkope tv zoekt waarop Netflix kan zonder extra kastje. Dat is toch een Smart tv? Nou ja, en ik was heel enthousiast en stomverbaasd dat op mijn oude beeldbuistv van destijds minder dan 300 euro binnen no time Netflix stond (via het KPN kastje, waar ook de telefoon en internet uit komt).
Oh miss moet ik nog melden dat ze gebruik gaat maken van digitenne
--
quote:tinnifin schreef op 17 december 2016 @ 11:30:

Ok dus hoeft geen smart tv te zijn...simpele tv met 2 hdmi poorten is genoeg?

Dat klinkt goed!Sterker nog, een oud beeldscherm van een pc is al voldoende met een chromecast.
Een dongel voor Netflix?
Met een dongel bedoelt zij toch een cast?
quote:viva-amber schreef op 17 december 2016 @ 12:10:

Met een dongel bedoelt zij toch een cast?Nee een dongel is echt een apparaatje voor internet, met een simkaart erin. Chromecast gebruik je je eigen WiFi signaal, wat het makkelijker maakt.
quote:MinkeDeWit schreef op 17 december 2016 @ 11:33:

[...]

... kastje waar ook de telefoon en internet uit komt).

zo zou ik het ook uitleggen...
Ze kunnen je in de winkel hier prima advies over geven.
https://www.kieskeurig.nl ... inlux-fl3222smart/prijzen
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:gizzmo-returns schreef op 17 december 2016 @ 13:45:

Ze kunnen je in de winkel hier prima advies over geven.

Ja, en je iets duurs aansmeren wat helemaal niet nodig is.

Voor €50 ben je klaar met een oud beeldscherm, chromecast, hdmi-VGA converter ( http://m.miniinthebox.com ... utm_campaign=MITB20160116 ) en losse boxjes (met mini-jack aan te sluiten op de converter).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven