iPad Air 2: geluid ineens weg

17-12-2016 14:39 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb schuifjes aan en uit gezet, geworsteld met dat swipemenuutje onderaan het scherm) geen idee hoe dat officieel heet), gegoogled maar niks bood een oplossing. Hoe zorg ik dat het geluid van mijn iPad Air 2 weer werkt? Ineens was het weg. Iemand?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Heb je per ongeluk het kleine knopje aan de zijkant omgezet?
Alle reacties Link kopieren
Heb je niet een draadloze headset waar je toevallig nog in verbinding mee staat?
Alle reacties Link kopieren
Ns kijken...klein knopje? Ik heb de aan-uitknop en 2 knopjes die het geluid regelen. Daar lijkt niets mee aan de hand. Moet er nog een klein knopje zijn?
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een gewone I pad. Daar zit een klein knopje boven de volume lange knop.
Alle reacties Link kopieren
Daarmee zet je het geluid meteen uit.
Alle reacties Link kopieren
Niet bij mij
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Mm blijkbaar 1 type waar dat niet zo is. Probeer eens opnieuw op te starten. Grote ronde knop tegelijk met bovenste uitknop indrukken.
Alle reacties Link kopieren
Ipad air 2 heeft dat knopje niet. Bij de air 2 zit het in het menu dat je omhoog kan trekken.



Heb je naast de klok een half maantje staan toevallig? Dat betekent dat je in niet-storen modus zit. Staat ook in dat menu dat je omhoog kan trekken.



Of heb je een apple tv of bluetooth speaker waar je verbinding mee kan hebben?
Alle reacties Link kopieren
Opnieuw opstarten bleek toch de oplossing. Vond het zo voor de hand liggend dat ik het niet had gedaan. Ik kan weer Youtuben. Prettig weekend allemaal!
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Heb ook gelezen dat je bij de instellingen alles opnieuw instelt. Je moet dan wel weer de achtergrond opnieuw instellen etc. Dat dat ook weleens kan helpen.
Alle reacties Link kopieren
Ah gelukkig. Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingu schreef op 17 december 2016 @ 15:13:

Opnieuw opstarten bleek toch de oplossing. Vond het zo voor de hand liggend dat ik het niet had gedaan. Huh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven