iPad Air 2: geluid ineens weg

17-12-2016 14:39 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb schuifjes aan en uit gezet, geworsteld met dat swipemenuutje onderaan het scherm) geen idee hoe dat officieel heet), gegoogled maar niks bood een oplossing. Hoe zorg ik dat het geluid van mijn iPad Air 2 weer werkt? Ineens was het weg. Iemand?
't Is al met al een heel gedoe
Heb je per ongeluk het kleine knopje aan de zijkant omgezet?
Heb je niet een draadloze headset waar je toevallig nog in verbinding mee staat?
Ns kijken...klein knopje? Ik heb de aan-uitknop en 2 knopjes die het geluid regelen. Daar lijkt niets mee aan de hand. Moet er nog een klein knopje zijn?
Ik heb een gewone I pad. Daar zit een klein knopje boven de volume lange knop.
Daarmee zet je het geluid meteen uit.
Niet bij mij
Mm blijkbaar 1 type waar dat niet zo is. Probeer eens opnieuw op te starten. Grote ronde knop tegelijk met bovenste uitknop indrukken.
Ipad air 2 heeft dat knopje niet. Bij de air 2 zit het in het menu dat je omhoog kan trekken.

Heb je naast de klok een half maantje staan toevallig? Dat betekent dat je in niet-storen modus zit. Staat ook in dat menu dat je omhoog kan trekken.

Of heb je een apple tv of bluetooth speaker waar je verbinding mee kan hebben?
Opnieuw opstarten bleek toch de oplossing. Vond het zo voor de hand liggend dat ik het niet had gedaan. Ik kan weer Youtuben. Prettig weekend allemaal!
Heb ook gelezen dat je bij de instellingen alles opnieuw instelt. Je moet dan wel weer de achtergrond opnieuw instellen etc. Dat dat ook weleens kan helpen.
Ah gelukkig. Fijn weekend!
quote:Pingu schreef op 17 december 2016 @ 15:13:

Opnieuw opstarten bleek toch de oplossing. Vond het zo voor de hand liggend dat ik het niet had gedaan. Huh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven