In Memoriam Mylene Valerie
zondag 1 mei 2016 om 18:12
Lieve forummers,
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
Velen van jullie hebben gemerkt dat Mylene Valerie al een aantal weken niet op het forum is geweest. Een aantal van jullie wisten inmiddels dat Mleen erg ziek was en in het ziekenhuis lag.
Een paar uur geleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat MV om 12 uur vanmiddag is overleden. Haar lichaam werd steeds zwakker en helaas heeft haar hart het opgegeven.
Wij openen dit topic met toestemming van haar moeder en het mod team om zo iedereen die haar kende en haar een warm hart toedroeg op de hoogte te stellen en het verdriet met elkaar te kunnen delen.
Wij zullen haar vreselijk missen.....
Passie en Roos
voor degenen die een kaartje willen sturen, dit kan via Viva.
Redactie Viva
t.a.v. Sanne
capellalaan 65
2132 JL Hoofddorp
Sanne zal er voor zorgen dat alles bij de moeder van Mleen terecht zal komen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 17 december 2016 om 16:21
Soms wel, soms niet
Als Floyd te dicht in de buurt komt blaast ie alles bij elkaar.
Maar het zijn een stel vuile oplichters want als je niet oplet kunnen ze ineens wel zonder problemen in elkaar buurt liggen.
Dus ik geloof er niet zo heel veel van. Mijn man trapt er soms nog wel in, maar ja, da's een man he
Die roept dan, aaaah, Billy heeft toch zo'n hekel aan Floyd he.
En dan denk ik, yeah, right.
Volgens mij gebruiken ze het gewoon om meer voor elkaar te krijgen
Maar het zijn een stel vuile oplichters want als je niet oplet kunnen ze ineens wel zonder problemen in elkaar buurt liggen.
Dus ik geloof er niet zo heel veel van. Mijn man trapt er soms nog wel in, maar ja, da's een man he
Volgens mij gebruiken ze het gewoon om meer voor elkaar te krijgen
668, the neighbour of the Beast

zaterdag 17 december 2016 om 16:24
quote:Marels schreef op 17 december 2016 @ 16:13:
Watervrouw, anderhalf uur was voor MV nog heel snel geregeld hoor
Meestal als ik haar aan de telefoon had waren we twee of drie uur verder
Mijn toenmalige foon is gecrashed, dus het zou best langer dan anderhalf uur geweest kunnen zijn. Nog heel gedoe geweest om met sms en app en matige foonverbindingen te bepalen hoe laat ze hier kon zijn enzo. Treinreizen gingen niet zo soepel als gepland.
Vond het wel netjes dat het personeel na de eerste bestelling maar één keer kwam vragen of we weer iets wilden drinken, maar ik weet niet of diegene later nog een uitbrander van de baas heeft gehad daarover dat het minstens drie keer vragen had moeten zijn....
Watervrouw, anderhalf uur was voor MV nog heel snel geregeld hoor
Meestal als ik haar aan de telefoon had waren we twee of drie uur verder
Mijn toenmalige foon is gecrashed, dus het zou best langer dan anderhalf uur geweest kunnen zijn. Nog heel gedoe geweest om met sms en app en matige foonverbindingen te bepalen hoe laat ze hier kon zijn enzo. Treinreizen gingen niet zo soepel als gepland.
Vond het wel netjes dat het personeel na de eerste bestelling maar één keer kwam vragen of we weer iets wilden drinken, maar ik weet niet of diegene later nog een uitbrander van de baas heeft gehad daarover dat het minstens drie keer vragen had moeten zijn....
zaterdag 17 december 2016 om 16:34
quote:Marels schreef op 17 december 2016 @ 16:21:
Soms wel, soms niet
Volgens mij gebruiken ze het gewoon om meer voor elkaar te krijgen Hier noemden we dat de 'klandistiene samenwerkende vennootschap' !
Soms wel, soms niet
Volgens mij gebruiken ze het gewoon om meer voor elkaar te krijgen Hier noemden we dat de 'klandistiene samenwerkende vennootschap' !
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 17 december 2016 om 16:44
zaterdag 17 december 2016 om 16:44
zaterdag 17 december 2016 om 16:51
zaterdag 17 december 2016 om 17:01
@habbekratz, dank je wel. Ik merk dat ze bij veel forummers nog in het hart zit. Wat fijn
at. In de decembermaand was ze helemaal in haar element, gerechtjes uitzoeken en combineren. En niet gewoon op een bordje......nee het moest altijd een plaatje worden dat zo in een magazine geplaatst kon worden.
@Marels, zo herkenbaar, ik ben ook zo'n sufferd. Katten zijn echte toneelspelers hoor wat een mazzel met Billy, voor hetzelfde geld had hij iets gebroken
@Marels, zo herkenbaar, ik ben ook zo'n sufferd. Katten zijn echte toneelspelers hoor wat een mazzel met Billy, voor hetzelfde geld had hij iets gebroken
zaterdag 17 december 2016 om 17:11
Geen plaatje voor in een magazine hoor, een plaatje voor op het forum
Ze had een onuitputtelijk arsenaal aan voedselfoto's die ze hier te pas en te onpas neer zwierde.
Ze kon geen recept op het forum zetten zonder de foto's erbij.
Waar is de tijd dat we synchroon door het hele land Parmezaanse kip stonden te maken en dan onze foto's bij de NieTjes postten
Ze had een onuitputtelijk arsenaal aan voedselfoto's die ze hier te pas en te onpas neer zwierde.
Waar is de tijd dat we synchroon door het hele land Parmezaanse kip stonden te maken en dan onze foto's bij de NieTjes postten

zaterdag 17 december 2016 om 17:11
zaterdag 17 december 2016 om 17:21
quote:Marels schreef op 17 december 2016 @ 17:11:
Waar is de tijd dat we synchroon door het hele land Parmezaanse kip stonden te maken en dan onze foto's bij de NieTjes postten ja dat was echt heel leuk, jammer dat dat topic echt helemaal gewist is
Waar is de tijd dat we synchroon door het hele land Parmezaanse kip stonden te maken en dan onze foto's bij de NieTjes postten ja dat was echt heel leuk, jammer dat dat topic echt helemaal gewist is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 17 december 2016 om 17:22
zaterdag 17 december 2016 om 17:24
Er is hier een heuse strijd gaande om de beste stoel van het huis
Ik zat er eerst. Ik was zo stom om op te staan, helaas, Billy op mijn plek.
Toen was Billy zo stom op op te staan, hup, Floyd op de stoel.
Floyd heeft alleen altijd honger dus moest ook gaan eten, toen dacht ik mijn stoel terug in te kunnen pikken.
Ik dacht nog, hey, ik kan weer op mijn plek gaan zitten. Ik draai me om om nog wat drinken in te schenken.... Billy ligt er waar
Het leven is zwaar met twee katten
Ik zat er eerst. Ik was zo stom om op te staan, helaas, Billy op mijn plek.
Toen was Billy zo stom op op te staan, hup, Floyd op de stoel.
Floyd heeft alleen altijd honger dus moest ook gaan eten, toen dacht ik mijn stoel terug in te kunnen pikken.
Ik dacht nog, hey, ik kan weer op mijn plek gaan zitten. Ik draai me om om nog wat drinken in te schenken.... Billy ligt er waar
Het leven is zwaar met twee katten

zaterdag 17 december 2016 om 17:31
quote:rosanna08 schreef op 17 december 2016 @ 17:21:
[...]
ja dat was echt heel leuk, jammer dat dat topic echt helemaal gewist is
Jaaaaaaa, zo gezellig, terwijl ik toen best allenig was
Daarom had ik dit topic vandaag ook geupt, decembergevoel, eten en lekker koken, lekkere hapjes en dan denk ik automatisch aan die lieve Myleen.
[...]
ja dat was echt heel leuk, jammer dat dat topic echt helemaal gewist is
Jaaaaaaa, zo gezellig, terwijl ik toen best allenig was
Daarom had ik dit topic vandaag ook geupt, decembergevoel, eten en lekker koken, lekkere hapjes en dan denk ik automatisch aan die lieve Myleen.

zaterdag 17 december 2016 om 17:40

zaterdag 17 december 2016 om 18:21
quote:Marels schreef op 17 december 2016 @ 17:40:
Ja, was mijn mooiste forumtijd
Mooie jaren
Moet ineens aan jou denken hoe je als Grote Anonieme Forummer niks over je identiteit prijs wilde geven, maar wel overal aan mee deed als er iets gedaan werd. En dus envelopjes met geld opstuurde Haha klopt. Nog steeds hoor, ben en blijf lekker anoniem. Maar ik vond de dingen die wij deden zo tof, dan maar good old geld in een envelopje
Ja, was mijn mooiste forumtijd
Mooie jaren
Moet ineens aan jou denken hoe je als Grote Anonieme Forummer niks over je identiteit prijs wilde geven, maar wel overal aan mee deed als er iets gedaan werd. En dus envelopjes met geld opstuurde Haha klopt. Nog steeds hoor, ben en blijf lekker anoniem. Maar ik vond de dingen die wij deden zo tof, dan maar good old geld in een envelopje
zaterdag 17 december 2016 om 18:34
Het was ook mooi.
Zoals toen met de crematie van Kayleigh, dat was een heel sterk signaal dat we er waren voor elkaar. En zo zijn er nog wel voorbeelden geweest.
Het mooie was dat we zo close waren, zelfs op kraamvisite geweest bij Sun indertijd enzo.
Ik mis dat nog steeds wel hoor, dat echt plekkie op het forum waar je altijd naartoe gaat en waar ook altijd iemand is, zeg maar
Want man, wat schreven we topics vol... Zoveel dat teruglezen gewoon geen optie was.
Ach ja, de goeie ouwe tijd
Zoals toen met de crematie van Kayleigh, dat was een heel sterk signaal dat we er waren voor elkaar. En zo zijn er nog wel voorbeelden geweest.
Het mooie was dat we zo close waren, zelfs op kraamvisite geweest bij Sun indertijd enzo.
Ik mis dat nog steeds wel hoor, dat echt plekkie op het forum waar je altijd naartoe gaat en waar ook altijd iemand is, zeg maar
Want man, wat schreven we topics vol... Zoveel dat teruglezen gewoon geen optie was.
Ach ja, de goeie ouwe tijd

zaterdag 17 december 2016 om 18:41
Och, ik herinner me net dat ik ooit eens met Its een halve speelgoedwinkel geplunderd heb om Sinterklaascadeaus te kopen voor Mamz dr kinderen. Mooi was dat ook
Het waren mooie jaren
Heb ook van jullie, op Yam, Pakje en jou na denk ik, zo goed als iedereen IRL gezien.
Ik zit weer helemaal in de nostalgische modus
Het waren mooie jaren

Heb ook van jullie, op Yam, Pakje en jou na denk ik, zo goed als iedereen IRL gezien.
Ik zit weer helemaal in de nostalgische modus

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in