Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
dan kom jei maar effe bij margje hoor

tender lof en ker foor jouw

Je moet soms vallen om weer leren op te staan
was er aan de hant trauwens, door dat digte hooft werke mein hersuns traager
Nouw dat dus, dat mij hooft ook digt zid maar bij mijn is het volgersmijn spieggelogies. Mir dat gevoel van nog effe en alles komp druid. Wat en waruid weed ik zelf nie maar totot geen goeie idé is voel ik wel aan me ranja.

Ik krijg enormen jeuk van tot ik geen uidslacht krijgd! Het word me allemal teveel, kende nie meer teger!

Djw voor de tlk March!
Ga in therapie!
IJndeluk op me stoel. Mogguh mijsjes.

Gisterafond tot laat vugadert en vumorgen moes ik weer 2 roepdingen en frientje naar sgool trespotere. Da was gek: ut is hier kout en wit, en op de heen weg was ut een bietje mistug. Mar je kon nog wel de mooie witte bomen in ut bos zien.

Oudste roepding erst af geleverd. Toen andure kant van de brug, jongste en roepding. Ik ging langs een andure roete trug, voor un bootsgap. Ik rij weg bij jongste ze sgool en ut wor me tog mistug! In de stat kon je een bietje zien, mar ut wer mistuger en mistuger. Toen kon je niet eens meer de stop ligten zien! Of op welluke kleur ze stonde! Poehee.

Das veddur niet spannunt tuuluk, mar ik dagt, ik deel ut even. Nu sneeuwt ut weer hier.
En op een sereneuzere noot: ik moet vummiddag weer s naar ut zieke huis, naar een nieuwe doktur. Da wor heul confru terent, en ik ben nerfeus. Heb hemaal geen zin ook.
Hier is het kout maar geen sneew.

Wij gaan vandaag naar buite, of het nauw friest of niet. We wille weer even 'gewoon' alles na de afgelope hel hier in huis!

Margje, met de Fien gaat het beterder dan de afgelope dage. Ze heeft nog wel walle (daar kan Wallie een punt aan zuige) en ze is bang om te poepe (doet pein) maar ze is wel weer meer de auwe.

Dank julie havetties wel voor de belangsteling. Ik was niet zo comunikatief maar waardeer het wel hor!

quote:Livre schreef op 08 januari 2009 @ 10:22:

En op een sereneuzere noot: ik moet vummiddag weer s naar ut zieke huis, naar een nieuwe doktur. Da wor heul confru terent, en ik ben nerfeus. Heb hemaal geen zin ook.

Meit, ik hep me hande weer wat meer frei, ik ga dus foor je vingere!

Wat fein da Fien weer beterder gaat!
Sulle wij verdaag gewoon ma over slaan dan Babs?

Fein dat Fien weer ondlugt is Roel
Ga in therapie!
Voor Carla, Babs en andere mijde die het nodig hebbe:

och lieferts tog, een knuffie foor jullie babsje en calja
Senks! Kaj, susseks mee wagte.
Wat leest ik nouw allemaal lieve Havettes, dat gaat helegaar niet goet allemaal.

Marg lievert, as je hooft verstopt is, kan je missgien Koekie om hulp vragen die is in spekkor en kan alles vinden.

Kar, mijt tog, ik vinger zo hart dat jij nu eens een goeie uitslag krijgt dat ik er zelluf uitslag van krijgt.

Babs, wat heb ik hut met je te doen. Hopeluk is die niewe dokkie net zow knap en grappig as House. Heel veel Sterkte ouwe stoere spuitgast van me.

Roel, gelukkig gaat het beterder met je roepding. Zieke roepdingen sijn zooow zielug.

Lied, hout je de glassex ver uit de buurt fan de niewe werk ster!

Wen, beter schaap mijt.
Ik moed teides de biebelogrefie peffeksjonering almaar aan me arme Havette frietdinge denke die hut zoms zo moeluk hebbe tenzij psiegys tenzij fiesys.

Babs, ik hoop dat de dokter niet hele erge teiding voor je heeft. Maar ik vin hudt wel goedt dat jei geen strijs vogel meer ben.

Kaj, ik wens je enorme uislag zónder jeuk toe! Heb je nu frietdinge of klegaas in de beurt die je huidige jeuk kunnen helpe krabbe? Of helpt vingere op afstant ook om jeuk te krabbe?! Want vingere doe ik hoor!

Ik heb ook al drie betersgaapen geslagt in de tuin zonet voor tot alle haviettes en roepdingen zig snel beter en vitter voele.

(geen zorge hoor het waren geen onsguldige sgape).
Goeie tipp Sabieneke! Hoestie damme jou mijt. Ik lees graag van je karjere trubbels. wie weet sgieten we er wat uit de lugt voor je!

Goeie tipp van die glassex. Hut was een heerlik ordy jonge mijt, zo eentje waarmee ik het best zal kunne vinde. Ik zeg tege der ik zeg: hebbie wellis glassex? (ter pervensie) maar ze vatte nem niet. Sgool erflater he, dan krijg je die tevrelen. Ik zeg nog. Glassex agter sleut en gordel.

Nou moedt ik mein geestlik voorbreien voor een opslag gesprek met de dragtige agoravoob! :huilie:

Ik hadt al bedagt dat ik haar heul veul geldt in een effelop ga geve. Zou dad helpe voor mij en voor haar?
As de nieuwe dokkie net so knap is as House, is da wel fein om naar te kijke. Allenig ben ik niet lesbies, dus ik verwagt niet dat ik ut er dan warrum van krijg.

Trauwes, vumiddag kom me inturvjoew onlain, werd me zo juist vuteld. En me vieb komt eraan, yeahhh.
goeiesmorreges, ut kant nog ned

Cajla lots of tender luf en ker. Er mot maar us wad be slissst worre he!

Babs, misgien is hed wel een heull leuke dokteur, ik hoopt dad so for je. Suksex wand erreges tegen op moeden keiken is nied leuk.

hee Roel, dad snappen wei allemaal hoor dad je lammetje erst weer mot springe fordat jei je sgrijftalente weer kund late sien.

Mijn roepding kwam vanmorrege bei me dad se sig verslape had. En daarna sein we samen weer in droomland op reis gegaan. Nou mod ik de kou in, die as ik so es naar buuten keik, besd weer hefdig is

luv for juli alegaar

koekkie
nou astie viep er 1x is zien we baps nettulek ook nooit meer onlijn... Dan heb ze 1 niewe hobbie en ons nie meer nootdig. :noggis huilie:
Hai Koek!

*gaadt nu egt weer in de biebelogrefie tiepe!*
quote:MissMara schreef op 08 januari 2009 @ 11:33:

nou astie viep er 1x is zien we baps nettulek ook nooit meer onlijn... Dan heb ze 1 niewe hobbie en ons nie meer nootdig. :noggis huilie:

Liedeweide Bokje! Jij weet heuuul goet da ik van lullie hou en da ik niet zonder lullie kan! Dus nie meer huile nie, fan mij kom je niet zo makkeluk af hor.

*denkt na ofer kombinaasies vorummen-vieben *
quote:Livre schreef op 08 januari 2009 @ 11:42:

*denkt na ofer kombinaasies vorummen-vieben * Wor jij gewoon Zeks Peilert In Spekker!
ik gaat aan mein karjere werke omdat het so hoort enso

dag liefe havettes
Werxe lief Margje!
Lievelied, hoe sgied je op met debiele graffitie? Ik ben hemel in de onderdruk dat ik jou ken als echte Aivielieger. En dat voor een havette!

Ik vinget echd lief dat julie door de bedrijve geden heen zo vor mijn vingeren! Ik heb voor vemmidag een kroel bestelt wand die kan ik in de daad wel verbruiken!

Wat vertrekt gelijkteijend Viebpen en Vormen ken ik je nog wel een paard tipps van de hand doen Babs. Er zijn onderhandere stem verkenners purgamma's op de handel wamee je met loshandje ken komvoeteren. Moet je wel uitpassen met onbedolde kreten wand die komen dan dus wel aaaaaaaaaaaaaah in je postings te staan.

Babs veel sterks smidders bij de dompteur. Okal is het dan een vrau, misgien wor je toch wel van haar gesjarmeurt! Misgien is ze wel het oudverwenste tiepe dompteur dat mensen betermaak! Mwa- misgien weed zij het wagt woort wel!! Hoop doet geven!

Lied, ik denk dat een enge flop met zonder inhoudt wel gewardeert gaat worden. Doe dur voor de zekerhijd een oprod knuvvel bij voor de ongesgoren vrugd. Suck seks gezekert!

Subbien goeie tipp om Koekkie te helpen zoeke naar Marg der hooft! Komp iemandt het meldden als hij/zij te regt is gevonden?
Ga in therapie!
quote:[message=2538769,noline]dubiootje schreef op 08

Wat vertrekt gelijkteijend Viebpen en Vormen ken ik je nog wel een paard tipps van de hand doen Babs. Er zijn onderhandere stem verkenners purgamma's op de handel wamee je met loshandje ken komvoeteren. Moet je wel uitpassen met onbedolde kreten wand die komen dan dus wel aaaaaaaaaaaaaah in je postings te staan.

Margje, werkse weer!

Furslag televoongepraat:

tringggg

-Met Livre Boek.

-Met Nelleke fan virma X. U of u man heb fan ons een skoetmobiel, klop dat?

-Ja, da klop.

-Is da uw man?

-Nee, hij is fan mijn.

-O, goet. Heb u nog fragen?

-Nee, ik heb geen fragen.

-Da was ut dan eigeluk.

-O. Da kan.

-Dag mevrau Boek.

-Dag Nelleke.

Je maak wa mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven