Vieze acties

18-12-2016 00:13 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
To trapt af:

Als kind moest ik eens brood halen bij de bakker. Ik weet nog goed dat de bakker vol in zijn neus zat te peuren en daarna aan het brood zat.

Pas ging ik een broodje gezond afhalen. De vrouw die het klaarmaakte had lange vieze nagels en haar mouw schuurde elke keer over mijn broodje toen ze het klaarmaakte.

Mijn schoonzus die bij ons haar kinderen op de vloer verschoont zonder matje eronder en zonder daarna haar handen te wassen (bij een ontzettende schijtluier)
quote:Kootsies schreef op 18 december 2016 @ 00:42:

[...]

Waarom ga je daar naartoe dan? Meestal is bij zo'n hondvriendelijk restaurant al bij de ingang (waterbakken) duidelijk dat honden welkom zijn. Daarbij zijn honden niet melaats ofzo.Nee maar als ik kook zijn mijn honden niet in de keuken rn was ik mijn handen zorgvuldig voordat ik begin. Het zijn mijn honden maar hygiene technisch horen ze niet in de keuken. Zeker niet in een restaurant
Mensen die zonder schaamte aan de leuning van de roltrap zitten en klinken en alles vastpakken bah.
quote:MissWollstonecraft schreef op 18 december 2016 @ 06:49:

In onze friettent:

Medewerker 1: hoest volop in zijn hand en pakt dan met diezelfde hand frikandellen om in de pan te gooien.

Medewerker 2: veegt met zijn hele hand langs zijn neus en pakt dan met die hand broodjes om ze open te scheuren en te beleggen.

Allebei natuurlijk zonder de handen te wassen.

Zo goor. Ik kwam daar voor het eerst en tegelijk ook voor het laatst.

Mensen die remsporen in de wc achterlaten vind ik ook goor.Die bacillen van medewerker 1 gaan echt wel dood in de frituur hoor
quote:divadevil schreef op 18 december 2016 @ 08:17:

Mensen die zonder schaamte aan de leuning van de roltrap zitten en klinken en alles vastpakken bah.Deze snap ik niet.
quote:divadevil schreef op 18 december 2016 @ 08:17:

Mensen die zonder schaamte aan de leuning van de roltrap zitten en klinken en alles vastpakken bah.Huh? Want het is schaamteloos om een leuning, die speciaal voor dat doel is geplaatst, aan te raken en je moet deuren dan maar met je elleboog/neus/whatever open doen?
Een collega waar ik mee stond te praten pakte een wattenstokje en ging pontificaal voor mijn neus tijdens het gesprek haar oren schoonmaken....
De hond van een vriendin was loops. Had ook geen maandverband om. Mocht gewoon op de bank. Bloed druppels werden nonchalant weggeveegd met de hand om ze vervolgens niet te wassen .
quote:LaFolie schreef op 18 december 2016 @ 02:16:

[...]

Joh, doe normaal. Het zijn honden, geen kakkerlakken. Bah wat respectloos.Ze zijn lief, maar vies.
Dochter had een vriendje mee naar huis genomen. Hij had in de hondenpoep gestaan. (Wat ik nog niet wist) zijn schoenen had hij bovenop de sloffen vd jongste gezet. Toen ik vroeg of hij aub zijn schoenen even buiten wilde zetten ivm met de hondenpoep stond hij ze vervolgens af te schrapen aan de deur drempel.
quote:iceteapeach schreef op 18 december 2016 @ 02:17:

Bij ongesteldheid je tampon in het toilet gooien en niet kijken of die wel mee doorgespoeld is (afgezien van het feit dat dat ding daar niet thuishoort) en degene na jou het eruit kon vissen (ik) omdat anders niemand meer van het toilet gebruik zou maken voor de rest van de dag. Of je remsporen niet even wissen, terwijl er gewoon een borstel naast het toilet staat.

Beiden goor!

Thuis doe je dat toch ook niet denk je ik dan.
Mensen die roken, naar zweet stinken, een vies huis hebben, kortom als de persoonlijke hygiëne niet hoog in het vaandel staat ben ik weg. Brrr zo goor, en de meesten hebben het zelf geeneens in de gaten denk ik.
Ja en?
Mijn ex had zijn hondepoep-schoen staan schrobben in de wasbak met de afwasborsel vaatwasser hadden we niet, dus die werd ook nog eens actief gebruikt voor de vaat

Toen ik dat zag heb ik alles gelijk maar ontsmet en de afwasborstel weggegooid.

Ik las hier ook al iemand die iemand kende die de vuil onder de nagels opat, deed hij ook!

Bah wat een goorlap was dat
Moeder van een kennis doet de wc borstel in de vaatwasser bij de andere vaat. Ik kwam sporadisch bij haar op bezoek maar sinds ik dit weet hoef ik er geen koffie of iets anders meer.
Festina lente
quote:Zijdus schreef op 18 december 2016 @ 01:24:

Eigenlijk wel apart... Ik heb een flinke hond. Knuffel haar regelmatig, was niet altijd mijn handen en ben bijna nooit ziek. Collega heeft een zeer proper, huisdierloos huishouden en heeft nu alweer haar eerste week ziek van deze winter achter de rug. Ik weet dat er nog zeker een ziekte week zal volgen...

Ik blijf erbij dat het hebben van huisdieren goed voor de weerstand is, ik ben bijna nooit ziek, en als er bijv griep rondgaat krijg ik het niet, of maar een hele lichte vorm. Ben ook eerder vies van mensen dan van dieren. Als kind ook nooit ziek, opgegroeid met een kat bij mij in de box. Moet wel zeggen dat ik als kind ook een ransaap was, ik was altijd vies; spelen in bomen, sloten en struiken, zat altijd onder de modder, takjes, blauwe plekken en schrammen, dat bouwt je weerstand ook wel op. Moet er alleen geen foto's van zien, want zag eruit alsof ik uit een tokkie-gezin kwam met kaplaarzen onder een korte broek en geschaafde knieën

Krijg bijna het idee dat het superschone leven van de laatste decennia de oorzaak is van de gigantische groei in allergieën bij kinderen. Alles wordt zo gepoetst dat ze met geen bacterie etc meer in aanraking komen.
Sommige dingen die ik hier lees zijn wel echt heel erg smerig

En honden...tja...ik denk dat je een dier al snel minder vies gaat vinden als het je eigen huisdier (of zelfde soort) is. Ik vond katten ook niet al te fris, helemaal niet op bed en zo. Maar nu we er zelf een hebben, maak ik me er totaal niet meer druk om.

Honden in een restaurant vind ik trouwens not done.
quote:santastic schreef op 18 december 2016 @ 09:13:

Moeder van een kennis doet de wc borstel in de vaatwasser bij de andere vaat. Ik kwam sporadisch bij haar op bezoek maar sinds ik dit weet hoef ik er geen koffie of iets anders meer.Dit verzin je toch? Dat kan toch gewoon niet? Ik geloof niet dat ik ooit iets ranzigers heb gehoord.
quote:gucciguilty schreef op 18 december 2016 @ 09:30:

[...]

Ik blijf erbij dat het hebben van huisdieren goed voor de weerstand is, ik ben bijna nooit ziek, en als er bijv griep rondgaat krijg ik het niet, of maar een hele lichte vorm. Ben ook eerder vies van mensen dan van dieren. Als kind ook nooit ziek, opgegroeid met een kat bij mij in de box. Moet wel zeggen dat ik als kind ook een ransaap was, ik was altijd vies; spelen in bomen, sloten en struiken, zat altijd onder de modder, takjes, blauwe plekken en schrammen, dat bouwt je weerstand ook wel op. Moet er alleen geen foto's van zien, want zag eruit alsof ik uit een tokkie-gezin kwam met kaplaarzen onder een korte broek en geschaafde knieën

Krijg bijna het idee dat het superschone leven van de laatste decennia de oorzaak is van de gigantische groei in allergieën bij kinderen. Alles wordt zo gepoetst dat ze met geen bacterie etc meer in aanraking komen.Ja maar dat zal vast niet aan de huisdieren liggen. Als ik naar mezelf kijk is een leven zonder vlees en vis, kunstmatige voedingsmiddelen, alcohol en huisdieren de manier om nooit ziek te worden en geen allergien te hebben. Maar er zijn natuurlijk massa's mensen die die dingen wel doen en ook hartstikke gezond zijn.
Sorry alvast voor dit verhaal

Kwam via werk in aanraking met een vrouw die heel erg vies rook, geur was zo erg dat ik letterlijk heb staan kokhalzen en dat heb ik niet snel. Sorry alvast voor de omschrijving, maar heb weleens een abces meegemaakt bij een dier en wat daar uit kwam was niet prettig, de geur was te vergelijken met die geur; echt verrot/ontstoken en dan 10 x zo erg. Kreeg echt t idee dat ze al een week hetzelfde maandverband droeg oid Echt niet te harden, zo erg.

Wist niet zo goed of ik er wat van moest zeggen, want misschien rook ze het zelf niet (leek me heel onwaarschijnlijk want je kon het op meters afstand al ruiken en dan keek je automatisch meteen om je heen om te kijken waar die geur vandaan kwam, je rook haar letterlijk aankomen op meters afstand)? Uiteindelijk niet gedaan, want wist echt niet hoe ik het moest brengen. Heeft nog een dag geduurd en de dag daarna was de geur helemaal weg. Heel bizar.
quote:gucciguilty schreef op 18 december 2016 @ 09:48:

Sorry alvast voor dit verhaal

Kwam via werk in aanraking met een vrouw die heel erg vies rook, geur was zo erg dat ik letterlijk heb staan kokhalzen en dat heb ik niet snel. Sorry alvast voor de omschrijving, maar heb weleens een abces meegemaakt bij een dier en wat daar uit kwam was niet prettig, de geur was te vergelijken met die geur; echt verrot/ontstoken en dan 10 x zo erg. Kreeg echt t idee dat ze al een week hetzelfde maandverband droeg oid Echt niet te harden, zo erg.

Wist niet zo goed of ik er wat van moest zeggen, want misschien rook ze het zelf niet (leek me heel onwaarschijnlijk want je kon het op meters afstand al ruiken en dan keek je automatisch meteen om je heen om te kijken waar die geur vandaan kwam, je rook haar letterlijk aankomen op meters afstand)? Uiteindelijk niet gedaan, want wist echt niet hoe ik het moest brengen. Heeft nog een dag geduurd en de dag daarna was de geur helemaal weg. Heel bizar.Oh bah. Gewone lichaamsgeur kan ik prima hebben: zo ruiken mensen nu eenmaal als je de boel niet onderparfumeert, maar dit klinkt wel heel vies ja.
Paar jaar terug was ik bevriend met een vrouw die een baby van een paar maanden had. Toen dat baby'tje ziek was, gaf ze haar een zetpil, die stopte ze zo in dat kontje, en daarna ging ze weer over tot de orde van de dag. Zonder haar handen dus te wassen.
quote:santastic schreef op 18 december 2016 @ 09:13:

Moeder van een kennis doet de wc borstel in de vaatwasser bij de andere vaat. Ik kwam sporadisch bij haar op bezoek maar sinds ik dit weet hoef ik er geen koffie of iets anders meer.Ieuw, ieuw, wat vies. De afwasborstel doe ik wel eens erbij in de vastwasser, maar de wc borstel?
Oei, dit is echt geen topic voor mij! Gatverdamme wat een ranzigheid. Ik voel me al vies als ik dit lees.
Oude mannen met snot in hun snor.,

Daar kan ik van kokhalzen
quote:RikM schreef op 18 december 2016 @ 10:19:

Oei, dit is echt geen topic voor mij! Gatverdamme wat een ranzigheid. Ik voel me al vies als ik dit lees.
quote:RikM schreef op 18 december 2016 @ 10:19:

Krijg nu wel meteen de neiging om m'n huis te gaan boenen

Als hier mensen zijn die wat gedemotiveerd zijn qua schoonmaak, het kijken van Hoarders is ook een goeie, wat je dan ziet... Dan vul je meteen een emmertje bleek en ga je meteen aan de slag zonder klagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven