Irritante acties

18-12-2016 12:54 28 berichten
Wat vind jij irritante acties?

TO trapt af: kinderen die niet opschieten , terwijl ik ze weg wil hebben (ze logeerden hier afgelopen nacht). Ze moeten zich aankleden, maar in plaats daarvan zijn ze op de logeerkamer aan het spelen. Ze zijn hier nu wel lang genoeg geweest... Wegwezen!
Zoek maar vast dekking
Met de koppen tegen elkaar!

Rotkinderen
Alle reacties Link kopieren
o kinderen die niet opschieten zijn lastig

of nog erger,

hier is het taak van mijn zoon om zijn schoenen op te ruimen, en dat doet die dus 2 van de 7x keer niet,

en dan is het volgende vroege ochtend, zoeken naar schoenen,

heel irritant
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Een heel verhaal willen vertellen terwijl ik overduidelijk een verhaal van iemand anders/ een film op tv of wat anders wil volgen.
Mensen die per se continue voor mijn voeten willen lopen, bij voorkeur als ik haast heb. Ik schijn ze aan te trekken

Mensen die te veel en te lang oogcontact maken. Ik hou er niet van bekeken te worden en dat overdreven oogcontact doet m'n haren overeind staan.
Mensen die ergens in of uit lopen en dan direct stil gaan staan (dus direct na een roltrap, direct buiten de trein, direct na de poortjes van een winkel) waardoor er geen kip meer langs kan.
quote:Fiorah schreef op 18 december 2016 @ 13:30:

Mensen die ergens in of uit lopen en dan direct stil gaan staan (dus direct na een roltrap, direct buiten de trein, direct na de poortjes van een winkel) waardoor er geen kip meer langs kan.

Oh echt he!

Ik sta voor mijn werk wel eens bij roltrappen en sommige mensen gaan dan gewoon aan het einde stilstaan om iets te vragen. Hebben zij dan echt geen besef van de wereld om hen heen?! Links stilstaan op een roltrap vind ik ook hatelijk. Rechts staan, links gaan moet hier echt beter ingeburgerd worden.
Silence is golden. Duct tape is silver.
In winkels als kinderen aan het rondrennen en gillen zijn. Snap die ouders nooit, daar zeg je toch wat van tegen je kind

Wat ik ook irritant vind, als je een topic wil lezen en dan de meerderheid uit tvp bestaat.
Als je een praatje staat te maken met iemand waar je verder niet zoveel mee hebt en je komt er maar niet vanaf. Stop talking!!!
Of als men, op grappige-verhalen-topics, een grappige (liefst lange) post quote en er dan alleen smiley onder zet om aan te geven dat het verhaal grappig bevonden werd.

Hou daar mee op! Ik wil de volgende grappige post lezen en niet voor de vierde keer dezelfde, zelfs al was deze de eerste keer echt grappig.
quote:RikM schreef op 18 december 2016 @ 13:51:

Als je een praatje staat te maken met iemand waar je verder niet zoveel mee hebt en je komt er maar niet vanaf. Stop talking!!! Gisteren op een kerstmarkt, we keken bij een kraampje en toen ging die man enthousiast een demonstratie geven, maar hij hield nooit meer op met praten.
Als je op een rotonde af rijdt, waar fietsers geen voorrang hebben en de fietser die er toevallig is ook netjes wacht/afstapt.

En dat de automobilist voor je vrij baan heeft en de rotonde zo op kan rijden, maar op het allerlaatste moment besluit om de fietser voor te laten en opeens vol op de rem gaat.
Als je in de bios of in een theater zit (of welke ruimte dan ook waarin je op rijen stoelen zit) je netjes opstaat als er iemand langs moet omdat die in het midden van de rij moet zitten volgens stoelnummer, en dat er dan altijd mensen zijn die dat niet doen, waardoor de passant letterlijk over iemands benen heen moet klimmen. Zie dat zo vaak, laatste keer trok diegene haar benen een beetje op, hield de tas op schoot en appte vrolijk verder, terwijl er 10 personen half struikelend over haar heen klommen aangezien er ongeveer ruimte van 5cm was om er langs te lopen. (die mensen waren trouwens gewoon op tijd, niet dat ze middenin de film binnenkwamen oid). Is het dan zo moeilijk om even op te staan

Daarbij horend; mensen die tijdens een film of voorstelling steeds op kunnen telefoon kijken waardoor je steeds knipperend licht naast je hebt of mensen die gaan lopen kleppen tijdens een film. Als iemand anders interessanter is dan de film, ga dan gewoon niet heen denk ik dan, of ga in een koffiehoek lopen beppen.
Een hoestende partner... 's nachts.
Vind het soms wel irritant dat wanneer je je ergens aan ergert iemand reageert met: "Mens, erger je niet."
quote:RegalPrinces schreef op 18 december 2016 @ 14:48:

Een hoestende partner... 's nachts.Die gaat naar het logeerbed.
Ook in de bios, als de zaal heel leeg is en er maar iets van 7 mensen zitten, en er iemand precies recht voor je gaat zitten terwijl er nog 100 lege stoelen zijn.
quote:rosepudding schreef op 18 december 2016 @ 15:12:

Ook in de bios, als de zaal heel leeg is en er maar iets van 7 mensen zitten, en er iemand precies recht voor je gaat zitten terwijl er nog 100 lege stoelen zijn.Ik vind de mensen die in de bioscoop voor mij zitten per definitie vervelend.
quote:Bosbessen schreef op 18 december 2016 @ 15:09:

[...]

Die gaat naar het logeerbed. Dat kon niet, daar lagen 2 logees in. Hij verontschuldigde zich ook hoor, is er even uit geweest om tijmsiroop in te nemen. Daarna was het gelukkig iets minder.
anoniem_306801 wijzigde dit bericht op 18-12-2016 16:38
Reden: Logees ipv logies, autocorrect...
% gewijzigd
Oh shoot! Haha arme jij.

Ik ga na 2 weken eindelijk weer naar boven. Ben de bank wel zat nu haha. Beterschap voor je man!
Irritante actie van mijn kat: zowat het hele huis heeft laminaat en dan kotst 'ie in die ene kamer met vloerbedekking.
Lange mensen bij een concert die pal voor je gaan staan vind ik ook heeeeel irritant. Dan moet ik de hele tijd op mijn tenen gaan staan en heen en weer wiebelen om nog iets te kunnen zien.
Dan maak ik altijd even een kort filmpje zodat ik thuis kan zien wat ik had kunnen zien.
quote:RikM schreef op 18 december 2016 @ 17:44:

Irritante actie van mijn kat: zowat het hele huis heeft laminaat en dan kotst 'ie in die ene kamer met vloerbedekking.Op tapijt spettert het niet in zijn gezicht ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven