Nieuwe ipad werkt niet
zondag 18 december 2016 om 15:41
Hallo allemaal,
Wie kan mij helpen? Vanmiddag heb ik een ieuwe ipad air 2 gekocht. Bij het opstarten heb ik netjes alle stappen doorlopen, maar het gaat mis bij de configuratie.
Als ik wil inloggen met mijn apple ID gegevens krijg ik de melding
Inloggen mislukt. Er heeft zich een probleem voorgedaan bij de verbinding met de server.
Ik heb gewoon wifi. De gegevens van mijn apple ID kloppen ook. Maar ik kom dus niet verder. Ik zit nog in de 'opstart fase' dus kan ook niet naar instellingen o.i.d.
Ik kom zelf niet verder...
Wie kan mij helpen? Vanmiddag heb ik een ieuwe ipad air 2 gekocht. Bij het opstarten heb ik netjes alle stappen doorlopen, maar het gaat mis bij de configuratie.
Als ik wil inloggen met mijn apple ID gegevens krijg ik de melding
Inloggen mislukt. Er heeft zich een probleem voorgedaan bij de verbinding met de server.
Ik heb gewoon wifi. De gegevens van mijn apple ID kloppen ook. Maar ik kom dus niet verder. Ik zit nog in de 'opstart fase' dus kan ook niet naar instellingen o.i.d.
Ik kom zelf niet verder...
zondag 18 december 2016 om 15:52
De gegevens zijn zeker weten goed. Heb het even expres verkeerd gedaan en dan komt dat er ook te staan. Nu (met de juiste gegevens) krijg ik na een paar seconde laden dit bericht.
Heb al bij apple support gekeken, maar dan kom ik uit dat ik moet bellen en ik stond meteen in de wacht.
Vandaar deze poging.
Heb al bij apple support gekeken, maar dan kom ik uit dat ik moet bellen en ik stond meteen in de wacht.
Vandaar deze poging.
zondag 18 december 2016 om 16:07
zondag 18 december 2016 om 16:24
Overslaan kan niet. Ik heb 4 keuzes
Zet icloud reservekopie terug
Zet itunes reservekopie terug
Configureer als nieuwe iPad
Zet gegevens over van android,
De eerste keuze wil ik graag gebruiken. Dat lukt niet. De derde ook geprobeerd en kan ook niet.
Overslaan kan niet
Maar misschien is het dan inderdaad een apple storing. Zeer frustrerend als je een nieuw speeltje hebt
Zet icloud reservekopie terug
Zet itunes reservekopie terug
Configureer als nieuwe iPad
Zet gegevens over van android,
De eerste keuze wil ik graag gebruiken. Dat lukt niet. De derde ook geprobeerd en kan ook niet.
Overslaan kan niet
Maar misschien is het dan inderdaad een apple storing. Zeer frustrerend als je een nieuw speeltje hebt