Womanizer
woensdag 8 april 2015 om 17:01
Hee meiden,
laatst zag ik de womanizer bij spuiten en slikken, het is een seksspeeltje die werk met lucht druk in plaats met trillingen wat er prettig moet voelen. Nu is me vraag zijn er hier anderen vrouwen die het al gebruikt hebben en hoe was de ervaring? Gebruik je het alleen of met je (seks)partner? Ben namelijk erg benieuwd, want hij is behoorlijk prijzig.
alvast bedankt x
laatst zag ik de womanizer bij spuiten en slikken, het is een seksspeeltje die werk met lucht druk in plaats met trillingen wat er prettig moet voelen. Nu is me vraag zijn er hier anderen vrouwen die het al gebruikt hebben en hoe was de ervaring? Gebruik je het alleen of met je (seks)partner? Ben namelijk erg benieuwd, want hij is behoorlijk prijzig.
alvast bedankt x
dinsdag 20 december 2016 om 10:24
Leuk topic dit, ik heb een account aangemaakt om hier mee te kunnen praten!
Ik ben nog nooit in mn leven klaargekomen. Niet met mezelf, niet met mannen, gewoon nog nooit een orgasme gehad Ik lees al ongeveer een jaar recensies over de Womanizer, de meesten zijn positief, en af en toe iemand die teleurgesteld is. Fijn om hier eerlijke ervaringen erover te lezen! Nooit besteld, want zoooo duur... Maar nu de nieuwe zoveel goedkoper is (en via Groupon nog een kortingsvoucher van 30 euro), heb ik hem vandaag besteld! Spannend!!!! Ben er zo benieuwd naar!
Ik ben nog nooit in mn leven klaargekomen. Niet met mezelf, niet met mannen, gewoon nog nooit een orgasme gehad Ik lees al ongeveer een jaar recensies over de Womanizer, de meesten zijn positief, en af en toe iemand die teleurgesteld is. Fijn om hier eerlijke ervaringen erover te lezen! Nooit besteld, want zoooo duur... Maar nu de nieuwe zoveel goedkoper is (en via Groupon nog een kortingsvoucher van 30 euro), heb ik hem vandaag besteld! Spannend!!!! Ben er zo benieuwd naar!
vrijdag 26 mei 2017 om 22:32
Als jij dat ding nou in je kont steekt, en net zo gaat zitten als op je avatar, kan zij door stembediening de straal richten, en jij ..... eventueel kan je je tong er nog bij laten flubberen?GijsdeGoede schreef: ↑26-05-2017 19:52Alle geile viva dames die geen geld hebben voor dit ding mogen mijn hoge druk reiniger lenen. Als je er geen water op aan sluit dan spuit hij lucht. Zelfde lekkere gevoel tegen de clitoris.

Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
donderdag 21 september 2017 om 09:24
Ik heb de originele Womanizer, en is idd echt een aanrader.
Wanneer mijn vriend hem "bestuurt" heb ik iets langer nodig, maar wanneer ik alleen ben en hij staat op standje 4 red ik de 30 seconden niet. Orgasme is ook heel anders qua gevoel en intensiteit. Ik moet dan letterlijk even bijkomen.
donderdag 21 september 2017 om 13:43
Zonder het hele topic te lezen wil ik toch even reageren.
Er komt namelijk regelmatig een topic oid voorbij waar de womanizer word vermeld.
Klaarkomen binnen 1, 2, 3 minuten!
Is dit echt wat iedereen lekker vind?
Moet er niet aan denken.
Heerlijk dat opbouwende gevoel. En dan weer even uitstellen.
Zo gevoelig laten worden dat je het niet meer kunt tegen houden.
Ben ik de enigste die dit liever heeft dan in 1 minuut een orgasme bereiken?
Kan me voorstellen dat je moet bijkomen als dit je allemaal in 1 minuut overkomt.
Er komt namelijk regelmatig een topic oid voorbij waar de womanizer word vermeld.
Moet er niet aan denken.
Kan me voorstellen dat je moet bijkomen als dit je allemaal in 1 minuut overkomt.
de wereld wacht om ontdekt te worden
donderdag 21 september 2017 om 15:15
Tuurlijk vind ik het ook lekker om lekker lang te genieten!thanx schreef: ↑21-09-2017 13:43Zonder het hele topic te lezen wil ik toch even reageren.
Moet er niet aan denken.
Maar af en toe lekker snel tot een hoogtepunt komen bevalt me ook prima!
Het geeft me ook een heel ander gevoel van klaarkomen met het apparaatje..
Ik zie het als "leuk voor erbij".

maandag 25 september 2017 om 12:26
En ook dit kan allemaal met de womanizer!thanx schreef: ↑21-09-2017 13:43Zonder het hele topic te lezen wil ik toch even reageren.
Moet er niet aan denken.
Hij is makkelijk te bedienen in sterkte...je kan m iets verplaatsen...eraf halen...door...weer iets harder...weer stoppen/langzamer
En eerlijk? Soms is het gewoon lekker om snel klaar te komen, altijd hetzelfde is saai in mijn ogen!