Rijexamen

16-11-2016 14:21 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Kan iemand me een beetje moed in praten? Ik moet morgen afrijden(voor het eerst) en ben gigantisch nerveus.

Ik wil het zo graag halen! We hebben nu 1 kind en de 2e is onderweg. Als ik nu verder weg wil ben ik eigenlijk altijd afhankelijk van man(of ouders). Het zou gewoon heel veel schelen als ik hem ook heb. En daarnaast zakken is zo duur!

Ik probeer me geen zorgen te maken maar nu het al morgen is breekt het zweet me wel uit
quote:Zanahoria schreef op 17 november 2016 @ 15:53:

[...]

Hm ja er zijn wel meer situaties te bedenken waarbij het mijn fout zijn als ik iemand zou aanrijden, maar waarbij ik alsnog voor mijn rijbewijs kan slagen, dus dat is op zich niet een heel sterk argument.

Het zou kunnen hoor, dat ik dan alsnog zou zakken, maar de kans op een aanrijding was op zich vrij minimaal, omdat die auto dan eerst een fietser had moeten aanrijden...Dat klopt maar ze houden zich gewoon aan het boekje. Zelfde als uitwijken naar de linkerbaan bij de oprit van een snelweg om invoegers het makkelijker te maken. Wordt algemeen gedaan, maart officieel mag het niet (tenminste in de tijd dat ik rijexamen deed)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Nog 9 dagen en dan mag ik het weer proberen! Hopelijk gaat het deze x beter!
Nou zet hem op dan.

Veel succes.

Verder alles goed ?
quote:Mother_Earth schreef op 14 december 2016 @ 21:18:

Nou zet hem op dan.

Veel succes.

Verder alles goed ?

Mwoah het gaat. Hele rare ongestelheid gehad paar weken erna. Eerst dagen kleine restjes en toen opeens bloed letterlijk stromend tot mn enkels als ik niet ieder half uur verschoonde:(. Hoop dat het vanaf nu weer normaal word.

En moeee! Zoontje hier was vannacht erg ziek (5 x alles ondergespuugd en gepoept). Maar goed niks dat niet goed komt
Gelukkig heb je nog 9 dagen voordat het zover is dus laat je niet gek maken.

Neem je rust en doe rustig aan.

Vergeet alle tips van de vorige keer niet.

Je kunt het.

Nogmaals veel succes
quote:WestCovina schreef op 16 november 2016 @ 14:26:

Misschien ben je nog net op tijd om aan de huisarts een bètablokker te vragen. Daar hoef je niet eens voor op gesprek, dat recept kun je na een telefoontje gewoon afhalen bij de assistent. Het maakt je niet sloom of wat dan ook, maar zorgt ervoor dat die heftige lichamelijke gevoelens (verhoogde hartslag, gejaagd gevoel, zweten) minder worden, waardoor je hoofd ook rustiger en helder blijft. Dat heeft bij mij en veel mensen die ik ken perfect geholpen.Waarom meteen naar de medicijnen grijpen?
Spannend April! Heel veel succes!
quote:Philae2 schreef op 14 december 2016 @ 21:30:

[...]

Waarom meteen naar de medicijnen grijpen?

Waarom niet, kun je daar iets over zeggen?

Waarom wel: het is een onschuldig middel dat door rijscholen zelf wordt aangeraden aan mensen die erg last hebben van examenstress. Mijn man heeft bijvoorbeeld 4 keer een examen gebuisd voordat hij dit probeerde; de eerstvolgende keer is hij geslaagd. Hij kon al prima rijden, maar bij het examen stroomde zijn hoofd elke keer over van de spanning. Als je dat specifieke probleem hebt, is dit een prima oplossing. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je het gebruikt omdat je het rijden in de auto op zich heel spannend vindt. Je krijgt bovendien van de huisarts twee pilletjes, zodat je er eerst één kunt proberen om te kijken of je geen bijwerkingen ervaart. Als je ethische bezwaren tegen dit soort hulpmiddelen hebt, dan is het natuurlijk een ander verhaal, maar het is een optie die TO kan overwegen.
TO, heel veel succes, leuk dat je ons op de hoogte houdt!
Die 9 dagen zijn voorbij gevlogen! Over iets minder dan 2 uurtjes moet ik al op. Ben al sinds half 5 wakker, maar wel om half 10 al gaan slapen dus een goeie ruk gemaakt toch wel.

Ik moet moet moet het gewoon halen
Je kan het April! Succes!
Succes!
En hoe is het gegaan?!
Hoe is het gegaan??? Spannend!
Wowww sorry was zo hyper en m gelijk gaan aanvragen.. Dus nogal late reactie. Sorry voor de spanning;).. Maar ik ben dus geslaaaagd!!!
Jaaaaa wat goed!! Gefeliciteerd! Ga het lekker vieren
Yes! Top gedaan!

Ga jij even relaxed de kerstdagen in..!
Wat goed! Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Heeeee super, gefeliciteerd.

Wat zul je blij zijn.
Ja ben superblij! Voor mijn gevoel ging het best goed, maar kon hem niet pijlen tot we zaten. Paar kleine dingetjes bijv een x vergeten door te schakelen, maar de examinator vond het schoonheidsfoutjes.

Hij zei dat ik het veilig en vlot en zelfstandige goed had laten zien. Kijken was super etc.

Dus geslaagd:)

Maar gewoon dingetjes als: ik zette 1 x met richting aanwijzer aanzetten perongeluk ook groot licht aan. Wel ook snel weer uit;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven