Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Kajla, waarom vin jij een spiegoloog beterder?
sow lieve Ha Vettekes ben ik endeliks ook

ik bent fandaag gekneepe en dad doed heeull errug seer, en waarom of ik nied veul froeger was gekomme. k mag nu oeveninge doen maar eerliks gesegt, ben ik se nu al hallef fergete. k mag znel op her haaal ding dus dan maar weer frage

Babs, ik hebt gelese dat jei mogt kiese en dat wei een moot invasie moogen gefen. Nou ken ik je nog nied so goed en denk ik dus dad je kiest foor maat goed geluk werker, Sabien hept dad al goet besgreve. Maar k hept so het lampje dat een spiegeloog sig ook nuddig kan maake. Wand er is natulik besd wel wad meer te akzepteeren dan allenig prak tiese dinge.

Cajla, is hed fandaag weer wad beder?

Loes, lekker nog een dag in je piejama, grood geleik meid

Lies, mein karjere staad wad in de eiskasd, hept sig aan de buiten om standig heden aange pasd.
quote:zonlicht2 schreef op 09 januari 2009 @ 14:00:

Lies, mein karjere staad wad in de eiskasd, hept sig aan de buiten om standig heden aange pasd.

Ha liev koeky woeky. Lampje: jei kan wel Nettuur Eis In Spekker worre!!!
Daar hebbe we Koekkie, hoi hoi!

Foor de afgewisseling ga ik weer s 3 jongens ophale. Ik over weeg om frientje mar te abotere, das gezellug. Wa denke jullie, moet ik da over legge met ze ouwers? En mee hem zelluf? Tot laters!
Aborteer dan een hongerig neger roepding! kejje lecker vol spekken met cur cool!
quote:MissMara schreef op 09 januari 2009 @ 14:02:

[...]

Ha liev koeky woeky. Lampje: jei kan wel Nettuur Eis In Spekker worre!!!

dad hept ik gis teeren geprobeerd maar hed is nied helegaat goet gelukd. Mein leif is nogal op standig en ik hept ver voers middelen die gesegt hebbe ik doed ut niet meer

k gaaat nu een fillum keike, we gaant nog beslange wad hed moed worreden
quote:LunaBlue schreef op 09 januari 2009 @ 13:12:

In mijn hol geen alkohol. Geen wijn in mijn vagijn. Geen roes via mijn poes. Geen jenever in me bever. Geen advokaatje in me gaatje.
Ga in therapie!
Me mauwding is vijlend tuis! fffffffffffffffffffpiew
Ga in therapie!
ol ,pry mph rbrm nok;rxrm

Da's nieuw havetes hierboven, een sortemend gehijm taal als je met je vinges èèn toest teveel na regts gaat zitten.

Overniw dus.

Ik mod noch bij leze Babs maar voor afwast je vraag te andworden. Ik was door de war wand ik dag dus dat de motor vassie was dat je bij jouw een zit plats kreeg. Maar je mot dus zelf je motor vassie op schrijven voor je goeie andword. Da ga tie dan.

Mij motor vassie was dat jij fijtenluk zelv in je zelvde post ding aan gav dat je het allemal heel goed ken hendelen. En spiegelogen worden vrondeurstelt bestemt te zijn voor mensen de gehelegaar de kwijd kluts zijn en het 'zelf alenig niet meer aan kennen'. De ernsterige gevallens dus.

Schapmakkeluk werk daro tegen klink wat minder terepiejerig en meer hulperig. En hulp is wat beter te verknapstukken as terepie weligt. Spiegies gezien.

Pusoondeluk vin ik dat schapmakkeluk werk (zelv geen uva ring mee, moet ik er eerlekeits halven bij meldden) voral goed is voor ligte gevallen/klijne publemen en as overgeef luik ken opdienen voor zwadere zakken. Schapmakkeluk werkers zijn minder hoger opgeleden as spiegelogen en meer algemeen gejoranteerd. Ik zouw liever een hoger opgeleden spesjalisties pussoon op me ijge loslaten. Ik heb wel uva ring met een spiegeloog en ik had 'allez maar" schijdings partikelen.

Dat zijn mij twee kwardjes.
Ga in therapie!
Hou maar wir op met vingeren liefe mijden. Vorlopend staad het stop ligd op rood. Ik geev wel een soeintje als het weer op groen gaad.
Ga in therapie!
ow... jumbo jeuk kreig je der van!!! is hud wagten weer vellent? Ik wor gewoon booz voor jou!!!
Fein dat jij ook boos wort namers mijn wand ik drijg èèn deuzer dagen in/uit mekkar te klappen. Sgeel weer als ik wad boze geit ken uitversteden.
Ga in therapie!
Doet mei ook mar een porsie, Kaj, potjandubbultjus!

Ik leid uit je ferhaal af, da je mijn sietuuasie dan in de ernstige categorie vin valle. Klop da of is me af leiding vukeert?

Tog nog uit gegeleje, sjit. Stomme ijs ammaal.
O, hep je je errug pein chedaan, Babs? Ik hoop ut nie!

Caj, wad belaggeleik dad ut so lang kan dure en dad ut almaar weer wort verstelt, daarfan sta ik egt verstelt....
Lieve mijde ik weet dat hudt niet hoord maar ik wil tog nog 1 berigt hier zjiteren (wandt ook omdat ik vermoed dat hud niet tot mense hijgenis hier zal bleive staan).

Hier MOEDT ook een Havieta agter zitte. Maar welke?! Wie het weedt mag de hooche druck toedter handteren bij het doela-sjieren over een paar weken.

hallo surinaamse,tropise meiden uit a,dam.Vinden juillie de koude dagen en nachten verschrikkelijk,en de warme bloed vloei maar door je lichaam heen,en weet er geen raad mee.Nou ik weet het wel,het is hoog tijd om het uittezweten in een hippe discotheek.Ik ben van alle markten thuis.Ben je tussen de leeftijd van 30 a 40 ,zin om meetegaan laat wat van je horen. Pary girls

Is dit Wennie? Of Liezie? Sebienie? Oftog Roelie? Koekie? Of zou hudt Emma zijn?
Ik ben blont en zoort fan kluisenaar Lied dus ik kan ut nie wese.

Ik chokte ijgleik op Jet maar die sit nie in a,dam maar op aroeba. Maar het kan ook noch Toos sijn...

Moejleik zech!
Hud is mesgien wel 1 Pary Boi! Edo Koetschruiter?!
Da ben ik, inkognietoo.

Wen, ik heb errug pijn gedaan, in me rug.
Zit jij sereneus op ut Prikbort te leze, Liedje?
O mobbie hudt zit jou ook nie meeje?!

Wazjijda egt van die warme bloed vloei pary girls uit a,dam? En dan nix darover in de inner vieux he?! ouwe snoeberd!

Ik ga klein bokkejonkie uit ze SNO halen en hum verassen met zijn vavriete wiekent sluiting: pet@frit van de fritbur. Schilt koke ooknogis.
quote:Livre schreef op 09 januari 2009 @ 17:34:

Zit jij sereneus op ut Prikbort te leze, Liedje?neu ik zagget pronglukspontaan by de tob 10 niewe brigte staan. Vaccinerend!
quote:MissMara schreef op 09 januari 2009 @ 17:35:

pet@frit :rolvlak:
Ga in therapie!
ik ben nie surinaams nie maar mein bille kennen wel wiebeluh

dus ik was het nie

ik is weer thuis hoor, ik ben er moei fan, maar ik het alweer beine een dagje frei (als ik dan tog nie moe werke nie)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Joehoe meide!

Got samme krake, ik heb het druk op dat vorum. Nu zit ik weer in een kore slag. Of ik lit wil worde van een koor. Tulek! Ik denk dat iedere havette dat wel wilt. Dus alemaal op het koor bei enterteenment.....

Is je mauwding pleite Caj? Wat erg! Ik heb veif maudinge en ik tel ze om de havoklap. Zo bang dat ik ben der een kwijt te geraake.

Ik finger voor je hoor.

Sein er andere voor wie ik moet fingere. Dan moete julie het eve zegge gewoon, finger ik ook voor julie. Voor mei hoeft eve niet meer gefingert te worde, bei mei hangt de vlag er weer goet bei een keer. Sauw ook teit worde!

quote:LunaBlue schreef op 09 januari 2009 @ 13:12:

Lied, gatver de gatver, dan ben ik maar niet hip, maar der is een grens aan wat ik in me kruisgaten stop.

In mijn hol geen alkohol. Geen wijn in mijn vagijn. Geen roes via mijn poes. Geen jenever in me bever. Geen advokaatje in me gaatje.

Enfijn, je get de piktjur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven