RIP George Michael
maandag 26 december 2016 om 05:54
Zijn manager heeft aangegeven dat hij is overleden aan hartfalen. Is een aandoening waarbij het hart onvoldoende bloed rondpompt.
http://s.vk.nl/s-a4439888/
http://s.vk.nl/s-a4439888/
maandag 26 december 2016 om 06:25
maandag 26 december 2016 om 07:36
maandag 26 december 2016 om 10:20
Het laatste wat ik enige tijd geleden over hem las was dat de relatie met zijn geliefde weer nieuw leven zou worden ingeblazen. En dat deze man destijds zo goed voor hem was geweest en dat daarom het leven voor George nu weer zin had gekregen.
Ik was geen die-hard fan maar vond hem wel heel symphatiek. Was daarom ook wel blij voor hem toen ik bovenstaand bericht las. Eindelijk een beetje geluk voor iemand die toch ook veel ellende heeft gehad, dat was wat ik toen dacht.
Zo jammer dat het niet meer zo mocht zijn.
Ik was geen die-hard fan maar vond hem wel heel symphatiek. Was daarom ook wel blij voor hem toen ik bovenstaand bericht las. Eindelijk een beetje geluk voor iemand die toch ook veel ellende heeft gehad, dat was wat ik toen dacht.
Zo jammer dat het niet meer zo mocht zijn.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
maandag 26 december 2016 om 10:35
Ik was geen fan van George Michael, evenmin van Michael Jackson, Prince, David Bowie en andere grote namen uit mijn jeugd, de jaren '80. Destijds luisterde ik alleen naar de Dolly Dots en Madonna en losse liedjes van verschillende artiesten vond ik leuk. Ik kan mij eigenlijk niet herinneren of daar een liedje van George Michael bij zat...
Desondanks vind ik het altijd vreselijk om te horen dat zo'n grote naam, waar je min of meer mee opgroeide, veel te jong is gestorven.
Desondanks vind ik het altijd vreselijk om te horen dat zo'n grote naam, waar je min of meer mee opgroeide, veel te jong is gestorven.
Here I am - now what are your other two wishes...
maandag 26 december 2016 om 11:42
RIP George.
Hij was ook een echte gay-icon.
Ik vind het geweldig hoe hij zijn arrestatie voor (door politieman uitgelokte) sex/schending eerbaarheid in openbaar toilet in Beverly Hills heeft aangepakt. Niet schaamtevol zijn hoofd gebogen en excuses gemaakt, maar vol voor zijn eigen daden staan en daar een fantastische video clip voor maakte bij het nummer "Outside".
In zijn Wham-tijd moest zijn homo-sexualiteit streng geheim blijven en later overleed zijn partner aan Aids.
Hij was ook een echte gay-icon.
Ik vind het geweldig hoe hij zijn arrestatie voor (door politieman uitgelokte) sex/schending eerbaarheid in openbaar toilet in Beverly Hills heeft aangepakt. Niet schaamtevol zijn hoofd gebogen en excuses gemaakt, maar vol voor zijn eigen daden staan en daar een fantastische video clip voor maakte bij het nummer "Outside".
In zijn Wham-tijd moest zijn homo-sexualiteit streng geheim blijven en later overleed zijn partner aan Aids.
maandag 26 december 2016 om 12:06
quote:Oakes schreef op 26 december 2016 @ 01:03:
Praying for time https://www.youtube.com/watch?v=tqpzsjnTJdo
Praying for time https://www.youtube.com/watch?v=tqpzsjnTJdo
maandag 26 december 2016 om 12:24
maandag 26 december 2016 om 12:48
Voor mij is het tribute optreden met Queen 1 van de allerbeste optredens uit de popcultuur. Legendarisch goed, magisch bijna.
GM was misschien wel de enige die de zanglijnen van Freddy kon evenaren.
Er zijn beelden van de repetitie voorafgaand aan het optreden waarbij David Bowie staat te kijken en zich zichtbaar verwonderd over de kwaliteiten van George.
Ik heb het vannacht nog even terug gekeken en heb wel een traantje gelaten.
GM was misschien wel de enige die de zanglijnen van Freddy kon evenaren.
Er zijn beelden van de repetitie voorafgaand aan het optreden waarbij David Bowie staat te kijken en zich zichtbaar verwonderd over de kwaliteiten van George.
Ik heb het vannacht nog even terug gekeken en heb wel een traantje gelaten.
maandag 26 december 2016 om 12:59
maandag 26 december 2016 om 13:07
quote:Aragog schreef op 26 december 2016 @ 02:07:
Waren er geen geruchten dat hij AIDS zou hebben?
Nee, er was wel iets over uitlokking vanwege zijn seksuele geaardheid.
Daarover heeft hij ook een aantal nummers en een videoclip gemaakt.
Ik zit nu maar het NOS Journaal te kijken en daar is een vrij uitgebreide samenvatting van de meest opmerkelijke zaken te zien. Met alle muziek erbij.
Waren er geen geruchten dat hij AIDS zou hebben?
Nee, er was wel iets over uitlokking vanwege zijn seksuele geaardheid.
Daarover heeft hij ook een aantal nummers en een videoclip gemaakt.
Ik zit nu maar het NOS Journaal te kijken en daar is een vrij uitgebreide samenvatting van de meest opmerkelijke zaken te zien. Met alle muziek erbij.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 26-12-2016 13:09
Reden: NOS Journaal heeft stukje en dat vrij lang.
Reden: NOS Journaal heeft stukje en dat vrij lang.
% gewijzigd