Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
*zetter ogen op 2 sgoteltjes*

Ove mij? Over me droom over jouw gespreekpanters?

Ik ga nu slape. Mooy bei teits. Menhir bokje is op kaffee. Ik denk ik wagt er eve op maar het hellep nie.

Ik kreeg overigens nog een meel waarvan ik sterk Anti!!! perenstallige nijginge van kreeg. Een groep <|belanrijke"} klegaas wert door 1 aude dommenee meede gedeelt dad ik nied kon fuggadre "in verband met de gezegende omstandigheden waarin ze verkeert " :puke: Enn: "We wensen haar een voorspoedige bevalling toe! " :puke:

Ik voel me heus geblest met de vrugt maar zoon auwe man moet ze kop erover hawe. En zeker niet mijn bevaling in ze mondt neme IK WORT ER HEEL BOOS VAN! maar snappen warom doe ik hudt niet helemaal. Er zijn nl. veule male ergere dinge in de werelt zoas we dageliks kunne getijge.

Kusjes en Murcy dadt july er zijn!

Lietje
*Stuurt alle ha vettes veel welgemeende tender lof en ker, en doet het ligt uit*
Liedewij, ik snap je wel....Gemeboei door aude mense die niet eens wete waar ze het over hebbe (manne in dit gefal, die nooit swanger zulle worde) moete hun kop hauwe en sich niet tege jauw ongeschore vrugt aanmoeie. Opbokke geblase met dat auwe gebauw!

De verhale over me jeugt staan bij het topic van 'Ik vertrek' op entereenment. Mogt je zin hebben om te leze dan kan dat.

Sebien, ga maar fein sgreive wat je meegemaakt heb!
Goeijemorche Roelie, bent u al weer uid de vere gerese?

Ik ook inmidels. Gaat strax eve op entereenment kijke. Nu eerst eve onder de doesj.
goeiesmorgens

ik is weer wakker en gaat even ik fertrek leese en dan strakjes weer aan de karjere
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Heeej Havette frietjes,

Waar sitte julie alemaal?

Marg, alweer aan de karjere, jeedje mijd wad werruk jei feel, zech.

Sabien, noch niet herstelt fan de fuckgaderink?

Lies, noch steets doezen?

Roel, mooi fuhaal op het vetektoppik, misgien een mooi bechin for een eige toppik in ut k.k.? (koppie peest en dan fedder?)

Harrie, waar sid je sgat?

Wallie? Waaaaallllllie!!!!!!!
Ek is hiehier! Joehoe! Ik ben helegaar druk besig om een paar wasjes te doen for een friendinnutju die noch geen wasmasjienu hep. En ik hep ete gekogt. En ik hep sgon gemaakt wand de katte sein dan wel heul liev maar ze make ook een egte bende in mein huys.

Hoe is het dan med jullie alememaal? Karrejere op een saturdach, das wel een hele drukke karrejere dan! Wil je un beetju tlk?

Nou ja, as vanwege omdat het dan hier zo stillutjus is, dan gaat ik ok maar weer iets anders doen. Of so.
Hoi Toosie, mijd!

Wasje draajen for un frietdinnetje? Zoon frietdinnetje soek ik ook noch alleen is me wasmasjien nie stuck wand as dad so sauw sijn, dan is Huise Landzaad in krisses.

Maar doe je dan ook fauwen en streike enso?

Mein Zaadjes wille ook een huizdier maar wad je zecht, se make sofeel troep dad ik er noch efe ofer na wil denke!

Maar Julio hep se al een hontje belooft, de chek! En wie mot ut beesd uitlate en poep ruime as iedereen naar sgool of karjere is? Juistum, Wendela tuuluk. En da siek nie so sitte....
Hoi Havettekes. Ik mis Harrie al tu lang.
Ja, Babs, ik sat ook al steets aan Harrie te denke.....

Haaaarrrrriieeeee, Haarrrrrieee, komp trug mijd (ook als je het nied-roke nied hep kunne folhauwe, cheevd nix, ik rook ook noch steets!!!!)
joehoe present for juli hoort

k bent ned huis waard gegaan, ik heb same med me roepding de sgaatsen onder gebonden fandaag. Ut was heul mooi en heul mooi weer ook.

nou wilt me roepding achter de komploeter dus ik worred weer es verjaagd

tot laterzz

luv koekkie
Ik vin ut zo niks as Joop op zaturdag ook al weg is. Hij gaat nou vertrekke, en dan is ie ront 6 uur weer tehuis.
Hoi Koek, fein dad je so lecker hep gesgaatsd!

Hier kan je alleen op onderchespote weilantjes teregt en de çhewone eisbaan is digterbei dus ik ben besd sjaloers op jauw!

Hé Babs, Joop is dan tog maar anderhalluf uur wech? Joh, een beedje vorummu en hei staad weer for je neus!
Ja Wen, ik seurde nogal.

Ik hou gewoon zo veul van um, en dan wil ik ook samen zijn.
seuren mach, hoor!

Maar wei hauwen ook feel fan je dus je moed ut maar efe med ons doen.. noch een keer:
Ik ben alang uitgedoesjd natuurluk geckie.

Ik ben ff lekker gaan shoppe. Mannelies ching sgaatse met ze broertje dus ik dagt, nou dan gaat ik muzelfd es ff verwenen.

Ik hep een niewe schroevenbroeck gekogt, een mooi fest in de seel en een onweis leuk jare zefentich (60) jurkje bij Bennes en Jaurits ofteneit B&J. Eg onweis leuk jurkje. Zoon klokmodel ofzo (daar zie je je buicje helegaar niet in )

Toen hep ik efe de spulle tuis gedropd en toen ben ik nog efe naar de kinkestraad gegaan. Daar heb ik noch een lekkink gekogt zodat ik het jurkje ook met kou aan kan trekken. En een niewe riem, huissoke (van die warme) meekupjes, zakka lender, pentie en topje.

Nou dat wazetwel cheloof ik.

Babsje, ik hout heel veel van jou. Dus je mach het met mij doen En voor ju het weed is Jopie alweer trug.

Harrieeeeeeeeeeeee waar zeddegedan?
quote:Chardonnay schreef op 10 januari 2009 @ 09:40:

Goeijemorche Roelie, bent u al weer uid de vere gerese?

Ik ook inmidels. Gaat strax eve op entereenment kijke. Nu eerst eve onder de doesj.

Jamer dat het topik over dat koor weg is gehaalt he?

Het was juist so leuk!
Annelies Eugenie Coralie Koevanger, denk jei wel eve aan de credietkriesis?!

Ik ken de andrang om je pas door iedere gleuv te late gleide maar pas op dat er straks geen sgraalkees keukemeester is bei jou in je aprtement he.....?
Waar hangkt Emma uit trauwens?
Emma is vliegen
Hey Roel
Volges mij Roelie, moedte mense juist veel meer chaan uitgefe. Dan is de kriesis so weer voorbei. Juisd omdat iedereen sgijterig is om ze gelt uid te gefe, gaan bedreive fajiet. Maar dad is mij mening.

Ik heb kwa gelt niet eens soveel uitgegefe hoor. Veel in de uitvercoop gekogt.

Oh, is het koortoppik geslote? Jammer, hat nog helegaar niet beileze.
Hey Loesje
Ik bender ook gewoon hoor! Ik kom niet veel uit de deur voortot ik daar zo moei van wort. Gelukkig is menhir bokkje zuper liev aan het sgootbappen geslagen nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

Zory mijn finger was ook moe en ik keek eve zuidelings naar de vilm waartot mijn lief klijn bokkje naar keike mag. Hoor Ton heedt de vilm van zijn vaveriete Amierikaanze Kind-R-Boeken Sgrijvert Dokter Zoes. Kenne julie die? Van groene ijere met ham?

Hei hadt de vilm verdiendt met een heuze middag dudt van 2.5 uur! Lecker rutsig dus hiero. En goedt voor 't bokkekind: hij moest alweer padzoeken vanmogtend en hudt bleeck dat dat padt op het eis lag venmoggend. Hei heb ze rustd ook wel hard noodzakig.

Baps ik ben wel in de onderdruk van je pezoondelike zituaatsje... Maar wel heb ik 1 vraag. Dat de Matte Schaap Werkers goed werk levere gloof ik mutteen. Maar werom tog niet beide opzies die in hudt trejekt zitten benutzen? Dus En, En? IVP Of, Of,? Wand weed je. Spielegoge keike egt niet naar vroeger, dat deje ze vroeger veul meer. Ze keike meer naar hoe ga je om medt gevoeles niet alleen je ijge maar ook de gevoeles van je roepdinge en manspesoon. Misgien gaadt hud wel heel goedt met jou maar hebbe zei over 1 poosje tog een zware teit. Hud zou tog mooj zijn as jei dan bewerktuigd ben om hullie te kunne kootse? Door dat je onder beglijding beetter begreip wat oftatter speeldt in dit zoort zituwaatsjes?

Hoedanook, sterks!

PSP: Annelies, klinkt goeoeoed! Ik ben ruize jeloes op je sjoppe en je afkope!

PSPPSPS: Harrewar, we misse je idd! joejoe? toe de reskjeo? Of zit de hondt weer te projecktyl Vormateeren en moed jij dat almar opruijme?
Oehoe Loes!

Je sal wel geleik hebbe Annelies, ik draai zelf elke dup om maar dat kompt omdat Wé geen opdrachten kreigt als vrielanser nu met die credietkrisis. Ik sou graag bik spende maar dat sit er nu eve niet in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven