Oudejaars zaterdagmorgen!

31-12-2016 10:38 111 berichten
Hallo allemaal!!!

Het is alweer bijna zover, een nieuw jaar staat voor de deur en dit is alweer de laatste zaterdag.

Wat vliegt de tijd, dit jaar lijkt wel de helft van de tijd geduurd te hebben, maar goed, dat gevoel heb ik natuurlijk omdat ik al een ouwe taart aan het worden ben, haha.

Gelukkig heb ik gister alle lekkernijen gekocht voor vanavond, dus ik hoef de deur niet meer uit, heb ik ook totaal geen zin in met die bombardementen in de omgeving. Rotjes vind ik leuk, maar die bommen daar wil ik niet bij zijn, dus ik ga een beetje bankhangen, wat forummen en dan kom ik de dag wel door.

Ik denk dat ik vanavond een film opzet want ik zie niet veel bijzonders in de gids en om twaalf uur, als ik dan nog wakker ben, vuurwerk kijken.

Hoe brengen jullie de dag door? Moet je nog boodschappen doen? Ga je op bezoek of krijg je visite?

Dit is jullie laatste kans van het jaar om er iets leuks van te maken en graag wil iki weten wat het allemaal gaat worden, dus steek van wal en laten we er een gezellig laatste topic van maken.

Ha Cateautje

Ik ga straks naar mijn ouders, mijn favoriete oom en tante zijn daar ook. Gezellig keuvelen en dan eet ik daar.

Later thuis, voor de buis en ik denk dat ik ruim voor 12 al in bed lig. Ben er eentje van vroeg naar bed en vroeg opstaan, dus 12 uur is voor mij heel laat.

Fijne dag en avond en voor 2017 alle goeds, liefs en gezonds
Alle reacties Link kopieren
vanaf 13.30 tot 22.00 moet ik werken. Dan gaan wij een gezellige dag en avond maken met de ouderen.

Dan ben ik even na half elf thuis. En zit ik gezellig met mijn vriend.
Vandaag een heerlijke relaxte dag. Alles al in huis, en vanavond lekker op de bank. Saai maar knus. Wij gaan ontspannen het nieuwe jaar in.

Iedereen veel plezier vanavond!
Leuk ik lees gezellig mee, lig ziek te zijn en ben alleen en krijg geen bezoek. Dus heb zelf geen gezellige sfeer, zie enorm op tegen de avond. Ga er wel wat van maken. Ik hoop dat t vanmiddag beter gaat, dan ga ik nog even de stad in voor sterretjes.

Een fijne dag en avond iedereen!
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Hoi Cateautje fijne jaarwisseling!

Hier de boodschappen net binnen. Huis aan kant want gisteren appelbeignets gebakken. Er draait nog een wasje. Ik maak een heerlijke lasagne. Vanmiddag hebben we buurtborrel op straat, daarna gaan we uitgebreid eten. Daarna wachten we voor de buis het nieuwe jaar af. Krijgen tegen middernacht nog even aanloop.

Iedereen fijne jaarwisseling.
Goedemorgen,

Wij gaan strax even nog wat boodschappen doen, stad in, uiteten. Daarna gaan we vanavond naar famillie waar om 00.00 vuurwerk word afgestoken. Blijf mooi van binnen kijken, vind het te eng en gevaarlijk om dan buiten te lopen.

Fijne jaarwisselijk alvast iedereen
•°: Don't be the same, be better!
Hier ook zo'n oude taart Cateau, heb echt het idee dat het jaar nog niet af is en dat we uren,dagen, weken hebben overgeslagen.

Nog even boodschappen doen, 'k ga geen bollen bakken, visite komt hier, spelletje doen, tv kijken, om 1 minuut over twaalf buiten naar vuurwerk kijken ( en luisteren ) , kind 1 doet daar al een paar jaar niet meer - zelf- aan mee. Kind 2 viert het elders en koopt ook geen vuurwerk meer, maar daar waar ze 't viert zal best geknald worden.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
ik heb net veel oliebollen en appelflappen bij de bakker gehaald. bij de visboer nog wat lekkere tapas, ik heb veel andere hapjes voor vanavond al in huis. en nu ga ik verder met de fotoboeken voor de kinderen over het afgelopen jaar terwijl ik naar de top2000 luister. Een standaard kerstvakantie werkje, heerlijk om zo terug te kijken op het afgelopen jaar. wat hebben we een fijn jaar gehad samen...

fijne jaarwisseling allemaal!
The past may be in tatters
But today is all that matters
Ik vier het samen met mijn vriend bij mijn vader, opa en oma. Mijn oma is jarig vandaag, dus vieren wij het standaard daar.
Beetje rommelen, toetje afmaken en rond een uur of 4 naar vrienden rijden. Drinken, gourmetten, drinken, vuurwerk afsteken, drinken, vuurwerk in Londen bekijken, drinken, Katannen, om een uur of 5 in logeerbed vallen en morgenochtend rond 8 à 9 uur zullen de kids wel wakker worden. Daarna een week nodig om bij te komen ...
Goedemorgen,

Vriend is wezen fietsen, ik ga straks naar de kapper. Als we beiden weer thuis zijn, eten klaarmaken, omdat we oudjaar samen met vrienden gaan vieren. Iedereen neemt iets eten mee.

Dan na 0.00 uur feesten, na iedereen gelukkig nieuwjaar gewenst te hebben.

Fijne jaarwisseling en een mooi en gezond 2017
volg je hart, want dat klopt.
Ik heb er zin in, dit is mijn favoriete dag

Vanavond naar vrienden, we zijn met een mannetje of 15, zoals elk jaar.

Gewoon lekker eten en drinken en top 2000 luisteren
goeiemorgen

wat ging dit jaar hard zeg niet normaal

ik ga zo even wat kleine boodschapjes halen, en even rustig ontbijten vanmiddag moet ik alle hapjes voor vanavond ophalen en ga ik nog even bij ouders langs en dan naar huis omkleden en gestrekt op de bank met een fles malibu mix

iedereen alvast gelukkig nieuwjaar

Relax we're all crazy, it's not a competition
klinkt als een heerlijke dag Cateautje!

Helaas moet ik nog wel even boodschappen doen en oliebollen en appelbeignets scoren. Zoals elk jaar ben ik daar natuurlijk weer veel te laat mee, dus het wordt nog een hele uitdaging.

Vanavond zijn mijn aanstaande en ik met zijn tweetjes. Zijn zoon gaat met vrienden op pad, mijn jongste logeert bij zijn opa en oma aan de andere kant van het land en dochter van 15 is bij haar beste vriendin. Misschien komen mijn oudste 2 nog even aanwaaien na 12 uur, die van 15 komt sowieso even langs met vriendinnetje, is een paar straten verderop.

Vanavond hebben we de top 2000 op tv aan en vriend kijkt tussendoor darten op de laptop. Om 12 uur proosten op het nieuwe jaar9 waarin we gaan trouwen) en daarna even naar buiten om vuurwerk te kijken.
Man en oudste zoon zijn naar een museum, jongste en ik gaan zo op de markt hapjes halen en een visje eten. Nog even langs de stoffenwinkel, stofjes om iets voor een nieuwe baby van vrienden te naaien. Vanavond met een film op de bank, gezellig samen met man. Jeetje, ik klink als een bejaarde... Ben door omstandigheden ook niet echt tot meer in staat
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Fijne jaarwisseling allemaal.

Kers, beterschap.

We gaan eind van de dag naar mijn moeder. Eten, drinken, gezellig kletsen, spelletje spelen en misschien later op de avond vuurwerk kijken in Rotterdam.

Ik heb nog nooit zo een relaxed gevoel bij oudjaar gehad als dit jaar. Normaal keek er heel erg tegen op en mocht het van mij heel snel voorbij zijn.
Nou Cateau, dan ben ik met mijn 29 jaar ook al een ouwe taart, want ik heb het gevoel dat we nog in oktober zitten. Niet normaal zo snel als dit jaar voorbij is gevlogen.

Ik ga er straks denk ik nog wel even uit voor een wandeling, daarna ook lekker bankhangen. Vuurwerk valt hier wel mee. Er wordt wel geknald, maar gelukkig weinig megaknalspul in deze burgerlijke buurt.

Geen oliebollen hier, man had er geen zin in, die is al klaar met de vakantie en kan niet wachten tot ie weer aan het werk mag. Ik daarentegen ben nog volop in vakantieland en heb helemaal geen zin om maandag weer te werken. Om nu in m'n eentje oliebollen te gaan eten leek me zo ongezellig. Bovendien zou ik voor lekkere oliebollen een eindje moeten fietsen en dat heb ik er niet voor over.

Wel haal ik nog even knakworst voor morgen tijdens het skischansspringen. Lekker met een lik mosterd oppeuzelen.

Fijne jaarwisseling iedereen!
Morgen lieve Cateau en de rest!

Gister inspectie gehad en sleutels ingeleverd van mn tijdelijke woning en ik ga het nieuwe jaar in in mijn spiksplinternieuwe woning!

Ik wacht nu op een pakje en ben ondertussen Ugly Betty aan het bingen. (Dvd, laatste aflevering en seizoen 4 heb ik niet )

Ik wil vanmiddag wel even naar buiten, stukkie wandelen maar moet verder rustig aan doen want vanavond ga ik op stap met een aantal mensen.

Eerst door mijn moeder meegenomen boerenkool eten, met een hamburger (mijn moeder is bang dat ik anders verhonger) en natuurlijk cabaret (uiteraard Javier) kijken.

Fijne oudjaarsdag allen!
Goedemorgen Cateautje,

Wij zijn vandaag x jaar getrouwd!

Vandaag een rommeldagje. Vanavond gaan we als de Kids op bed liggen lekker samen eten en het oude jaar uit zitten.

Manlief heeft wat vuurwerk gekocht en we gaan om 12 uur vast nog wat buren begroeten.

Heerlijk dagje met, voor mij, de liefste, knapste en mooiste man ter wereld

Voor iedereen een voorspoedig 2017!
Hoi Cateau en de andere dames,

Vanmorgen lekker uitgeslapen (anders houd ik het niet vol tot 24.00)

Nu staat het oliebollenbeslag te rijzen,straks gaan de bolletjes in het vet...

Vanmiddag naar het grote oudejaarsfeest van een stel buren. Dat is hier jaarlijkse traditie en altijd erg gezellig. Vanavond zitten we waarschijnlijk met z'n tweetjes het jaar uit, want onze zonen (20 en 22) gaan de hort op.

Het hele spul zal rond twaalven hier nog wel even aanwaaien, maar het wordt een rustige avond denk ik.

Lekker bankhangen met een haakwerkje en de tv aan.

Na middernacht nog even de straat op om het vuurwerk te bewonderen en te proosten op het nieuwe jaar.

2016 is hier ook voorbij gevlogen.

Ik wens jullie allemaal veel goeds voor 2017.

Dat alle wensen, dromen en verwachtingen uit mogen komen!
Ik ga dit jaar heel 'saai' naar mijn ouders, want ik heb voor het eerst gewoon echt totaal geen zin in een groot feest en hard vuurwerk en gezuip. Dus vanavond gewoon lekker top2000 luisteren, misschien de oudejaarsconference kijken, oliebollen eten. En dan morgen lekker een lange boswandeling maken, daar kijk ik echt naar uit

2016 was voor mij best wel een heftig jaar, en heb echt zin om het nieuwe jaar fris te beginnen.

Iedereen een fijne jaarwisseling en dat 2017 een jaar mag zijn met veel lol, goede gezondheid en fijne herinneringen
Goedemorgen! Verkoudheid gaat de goede kant op gelukkig, want vanavond feest! Elk jaar gezellig met veel vrienden het nieuwe jaar inluiden!

Vanmorgen was ik al vroeg op, ben een sukkel als het op uitslapen aankomt namelijk.. De rest van de dag ga ik wat rondrommelen, opruimen en kamer voor feest klaarzetten, oh ja en logeerbedden opmaken. Dan nog een middagdutje (anders ben ik halverwege ons feestje al compleet afgedraaid) en eten klaarmaken voor de vroege gasten.

Morgen zal ik wel de grootste filmdraak die ik kan vinden opzetten (om mijn logees te plagen) en klagen over een kater...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Jaaa, goedemorgen allen! Wat een fijne dag. Hier nu lekker aan het luieren, alles al gedaan, boodschappen binnen, huis aan kant. Nu een serie op en niksen tot een uurtje of 17.

Dan klaarmaken voor een avondje gezelligheid met lieve vrienden. Veel zin in.

Iedereen een hele fijne jaarwisseling gewenst!! Geniet er van.
Fijne dag en jaarwisselingsavond allemaal!

Ik ben naar de sportschool geweest en heb bij de bakker de bestelde oliebollen afgehaald. Zo lekker met tweejarige dochter in bad, spetteren en liedjes zingen. Verder wasje draaien en misschien nog even iets leuks doen met dochter, bv met de bus naar de stad of naar de kinderboerderij. Vanavond gaan we naar vrienden, dochter kan daar een paar uur slapen voordat we vuurwerk gaan kijken en dan kunnen wij gezellig de avond doorbrengen. Wij zorgen voor wijn en oliebollen, vrienden voor de andere hapjes en voor de kinderen zijn er pannenkoeken. Ik heb er zin in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven