
ruzie Telfort

vrijdag 30 december 2016 om 12:37
Ik ben 2 weken terug verhuist, had dat in november al doorgegeven bij de provider maar er is iets mis of zo (in de buurt, niet in mijn huis) waardoor ik geen gebruik kan maken van mijn abonnement.
Ik had een noodpakket (van zusterbedrijf KPN) maar ben helaas door mn 20 mb heen en dat noodpakket suckt behoorlijk... (en Netflix kost blijkbaar veel mb )
Ik stalk Telfort zo ongeveer want ik begin hier stevig van te balen.
Echter zij hebben nog geen idee hoe lang het gaat duren.
Ok er zijn ergere dingen maar ik begin hier zo van te balen dat ik overweeg om over te stappen. (En de contractbreuk boete kunnen ze in hun jeweetwel stoppen...)
Echter ik weet niet of dat verstandig is, of dat ook niet lang gaat duren en veel kost.
(Ik zou enkel Ziggo weten en das rete duur), ik ben een ontzettende technische dummy en heb geen idee wat wijsheid is....
Telfort bombarderen ?
Ik had een noodpakket (van zusterbedrijf KPN) maar ben helaas door mn 20 mb heen en dat noodpakket suckt behoorlijk... (en Netflix kost blijkbaar veel mb )
Ik stalk Telfort zo ongeveer want ik begin hier stevig van te balen.
Echter zij hebben nog geen idee hoe lang het gaat duren.
Ok er zijn ergere dingen maar ik begin hier zo van te balen dat ik overweeg om over te stappen. (En de contractbreuk boete kunnen ze in hun jeweetwel stoppen...)
Echter ik weet niet of dat verstandig is, of dat ook niet lang gaat duren en veel kost.
(Ik zou enkel Ziggo weten en das rete duur), ik ben een ontzettende technische dummy en heb geen idee wat wijsheid is....
Telfort bombarderen ?


vrijdag 30 december 2016 om 20:14
quote:iceteapeach schreef op 30 december 2016 @ 13:18:
Alice, werkt het via deze link wel? https://www.telfort.nl/apps/tvonline/
Zo kon ik op die manier toch kijken.Zo lang haar internet van Telfort niet werkt gaat deze oplossing ook echt niet werken.
Alice, werkt het via deze link wel? https://www.telfort.nl/apps/tvonline/
Zo kon ik op die manier toch kijken.Zo lang haar internet van Telfort niet werkt gaat deze oplossing ook echt niet werken.
Niet geschoten is altijd mis

zaterdag 31 december 2016 om 12:28
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2016 @ 13:29:
Oh, ik zou ook not amused zijn hoor. Je gaat een abonnement aan, betaalt en dan werkt het niet.
Niet jouw probleem dat het de feestdagentijd is, nou ja, dus wel nu.Jij werkt dus vrolijk door tijdens feestdagen als er iets op je werk moet gebeuren neem ik aan. Klant gaat altijd voor toch?
Oh, ik zou ook not amused zijn hoor. Je gaat een abonnement aan, betaalt en dan werkt het niet.
Niet jouw probleem dat het de feestdagentijd is, nou ja, dus wel nu.Jij werkt dus vrolijk door tijdens feestdagen als er iets op je werk moet gebeuren neem ik aan. Klant gaat altijd voor toch?
zaterdag 31 december 2016 om 13:18
quote:viva1966 schreef op 31 december 2016 @ 12:28:
[...]
Jij werkt dus vrolijk door tijdens feestdagen als er iets op je werk moet gebeuren neem ik aan. Klant gaat altijd voor toch?
Bij Dit soort bedrijven zal er toch gewoon aan storingen moeten worden gewerkt. En dan kan er nu best met een afwijkend prioriteitensysteem worden gewerkt tov niet feestdagenperiode maar als een heel blok problemen heeft dan lijkt me niet iets dat nog 2 weken kan wachten.
Storingsmonteur zijn betekent nu eenmaal diensten draaien en vrij nemen in overleg
[...]
Jij werkt dus vrolijk door tijdens feestdagen als er iets op je werk moet gebeuren neem ik aan. Klant gaat altijd voor toch?
Bij Dit soort bedrijven zal er toch gewoon aan storingen moeten worden gewerkt. En dan kan er nu best met een afwijkend prioriteitensysteem worden gewerkt tov niet feestdagenperiode maar als een heel blok problemen heeft dan lijkt me niet iets dat nog 2 weken kan wachten.
Storingsmonteur zijn betekent nu eenmaal diensten draaien en vrij nemen in overleg
Je bent zelf een theepot
zaterdag 31 december 2016 om 13:22
quote:Taralina schreef op 30 december 2016 @ 14:26:
Je had gewoon internet tot de boel opgelost is want men heeft een noodpakket voor je geregeld van 20mb. Dat je nu al door al je MB's heen bent is toch echt je eigen schuld.
Nou ik vind 20 MB toch echt heel minimaal.
Dat gebruik ik soms wel per dag !!!
Ik was ook gaan klagen hoor.
Je had gewoon internet tot de boel opgelost is want men heeft een noodpakket voor je geregeld van 20mb. Dat je nu al door al je MB's heen bent is toch echt je eigen schuld.
Nou ik vind 20 MB toch echt heel minimaal.
Dat gebruik ik soms wel per dag !!!
Ik was ook gaan klagen hoor.
maandag 2 januari 2017 om 12:45


maandag 2 januari 2017 om 16:22