Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

zondag 11 januari 2009 om 00:11

zondag 11 januari 2009 om 00:11

zondag 11 januari 2009 om 00:17
quote:Charlotte69 schreef op 11 januari 2009 @ 00:11:
[...]
Eeeeh is did nied ut egte lefe dan? Hoeso nie?
Sein julie nep ofso?
Nou Wennie ik ben ned zo egt as jou twee scheveningen hoor! Ma ik raak somz wat door de war gebragt door op/en afmerkingen op elders het form over het "ecthe leven:. Ma vort zelfde geldt dat hunnie nep zijn natuurluk en aso danug purberen ons op de verkeerde voed te trappen?
Ik blijv het verwarrug vinden.
[...]
Eeeeh is did nied ut egte lefe dan? Hoeso nie?
Sein julie nep ofso?
Nou Wennie ik ben ned zo egt as jou twee scheveningen hoor! Ma ik raak somz wat door de war gebragt door op/en afmerkingen op elders het form over het "ecthe leven:. Ma vort zelfde geldt dat hunnie nep zijn natuurluk en aso danug purberen ons op de verkeerde voed te trappen?
Ik blijv het verwarrug vinden.
Ga in therapie!

zondag 11 januari 2009 om 00:41
quote:MissMara schreef op 10 januari 2009 @ 16:58:
Baps ik ben wel in de onderdruk van je pezoondelike zituaatsje... Maar wel heb ik 1 vraag. Dat de Matte Schaap Werkers goed werk levere gloof ik mutteen. Maar werom tog niet beide opzies die in hudt trejekt zitten benutzen? Dus En, En? IVP Of, Of,?
Bibs, ik wouw me ijge in deuzen graag van voller hardte bij Mis liedewij afsluiten. Ik vroch me okkal af warom? warom! ken het niet alle bij? As de schaap mekkerend wakkers helpe met de pragtiese gelegenegeden, dan ken de spiegeloog tog helpen met de spiegiese kand van de zak?
Ik ben nauw 2 en een 1/2 (5) jaar in terepie en me jeugt is maar heul zijdelangs aan de boot gekomen. Dat was noch bes nutug wand het ging drover tot ik de nijging had me ijge weg te tellen en me grenzen nie goed kon opgeven. Dat komp dus doordat ik voeger altijd hoorde wees jij nouma de wijsste kindt! Tus nouw ben ik lekker ex presse de domste en zeg ik veul meer waar het op zit.
Maar meestens gaad het dus gewoon over pragtiese cito wat sies en hoe ik Fir Kragtuger ken worden. En nou ben ik dus ook echt veel Fir Kragtuger geworden. Je doed het allemal nog steets gewoon zelv en je staat er ook zelv bij en kijk tunnaar. Het is dus nied het geval dat de tere puid jouw in de onderdruk zed voor over onzin dingers te praten of gaat semelen over verdronken jeuk herinderingen. Een goeie tere puid luisterd gewoon wat of tot jij te vertellen heb en gaad daarin op. Zij heb de terejetiese kennes voor te fucklaren waarof dat bepalde dingen veddaan komen.
Kord samen gevallen kan ik zeggen dat mijn spiegeloog mijn, jawel!, een spiegel voor hout. Op een munier dat een frietding of patna dat niet ken vanwegers niet purvesjenneel.
Zouwie nie is willen uiteste of jou ideen/fuwagtingen van spiegelterepie kloppen? Ik zouw zo blij voor jouw zijn als je het wel dee, weed je
Baps ik ben wel in de onderdruk van je pezoondelike zituaatsje... Maar wel heb ik 1 vraag. Dat de Matte Schaap Werkers goed werk levere gloof ik mutteen. Maar werom tog niet beide opzies die in hudt trejekt zitten benutzen? Dus En, En? IVP Of, Of,?
Bibs, ik wouw me ijge in deuzen graag van voller hardte bij Mis liedewij afsluiten. Ik vroch me okkal af warom? warom! ken het niet alle bij? As de schaap mekkerend wakkers helpe met de pragtiese gelegenegeden, dan ken de spiegeloog tog helpen met de spiegiese kand van de zak?
Ik ben nauw 2 en een 1/2 (5) jaar in terepie en me jeugt is maar heul zijdelangs aan de boot gekomen. Dat was noch bes nutug wand het ging drover tot ik de nijging had me ijge weg te tellen en me grenzen nie goed kon opgeven. Dat komp dus doordat ik voeger altijd hoorde wees jij nouma de wijsste kindt! Tus nouw ben ik lekker ex presse de domste en zeg ik veul meer waar het op zit.
Maar meestens gaad het dus gewoon over pragtiese cito wat sies en hoe ik Fir Kragtuger ken worden. En nou ben ik dus ook echt veel Fir Kragtuger geworden. Je doed het allemal nog steets gewoon zelv en je staat er ook zelv bij en kijk tunnaar. Het is dus nied het geval dat de tere puid jouw in de onderdruk zed voor over onzin dingers te praten of gaat semelen over verdronken jeuk herinderingen. Een goeie tere puid luisterd gewoon wat of tot jij te vertellen heb en gaad daarin op. Zij heb de terejetiese kennes voor te fucklaren waarof dat bepalde dingen veddaan komen.
Kord samen gevallen kan ik zeggen dat mijn spiegeloog mijn, jawel!, een spiegel voor hout. Op een munier dat een frietding of patna dat niet ken vanwegers niet purvesjenneel.
Zouwie nie is willen uiteste of jou ideen/fuwagtingen van spiegelterepie kloppen? Ik zouw zo blij voor jouw zijn als je het wel dee, weed je
Ga in therapie!

zondag 11 januari 2009 om 00:43
Sjemig, bent ik effe un afont na un vriendinnutju, die van die was, en dan gaant jullie hier gwoon soveul vagina's volsgrijfe! En nauw moet ik sekers ut ligt uit doen wand vollegus mein is ut nauw weer stil hiersow.
Nauw, dan gaat ik maar heel hart naar jullie allememaal swaaje en weltruste segge en tender lof en ker gefe! En oja, wat ik noggeres wau frage: sitte jullie nauw steets me mekaar op de weesee te kletsu of wat is dat met dat klijne kamertju?
Nauw, dag liefe allememaal!
Nauw, dan gaat ik maar heel hart naar jullie allememaal swaaje en weltruste segge en tender lof en ker gefe! En oja, wat ik noggeres wau frage: sitte jullie nauw steets me mekaar op de weesee te kletsu of wat is dat met dat klijne kamertju?
Nauw, dag liefe allememaal!
zondag 11 januari 2009 om 00:48
Ha lieve Toos, het vald nogal tegen met de afweze geid van de havetes he? En dat op zoon laad tijdpund! Kletsen/tjetten/emmersemmen/kwekken juli maar lekker vedders altezaamen vorder est van de nagt, ik ga me maandje op zoeken en mij dr in vleien!
Julie doen het ligd wel uit dan heee?
laaps lekker allemaal!
SS Loes jou krijg ik noch wel in het vieze hok tot je me zo tege me ijgen laad quekken!
Gapje hoor, ei laf joe!! :hartjes slimey:
Julie doen het ligd wel uit dan heee?
laaps lekker allemaal!
SS Loes jou krijg ik noch wel in het vieze hok tot je me zo tege me ijgen laad quekken!
Gapje hoor, ei laf joe!! :hartjes slimey:
Ga in therapie!

zondag 11 januari 2009 om 01:00
Jaw hor. Mein betje is opgewarmt door drie liefe poessies. En ik hept allememaal liefe vrientjes en vriendinnutjus die steets lueke dinge met mei wille doen. En ik tringel elluku dag wel een uur met mein liefie. Nauw noch een lueke karrejere en dan komp alles goet. Want dan ken me liefie ook hier komme!
Ik fint jullie ammelemaal so lief en ik wilt best wel vaker hier sgrijfe en medt jullie meelefe, maar het gaat allememaal so snel en ik fin ut noch steets moejlijk om snel en goet Havettes te lese en te sgrijfe. Soms sou ik wel wille dat ik ook een gwone simpele niet-Havette was en dat ik dan in die ordienerre taal mog sgrijfe, maar ja, je ben havette of je ben ut nie he?
Ik fint jullie ammelemaal so lief en ik wilt best wel vaker hier sgrijfe en medt jullie meelefe, maar het gaat allememaal so snel en ik fin ut noch steets moejlijk om snel en goet Havettes te lese en te sgrijfe. Soms sou ik wel wille dat ik ook een gwone simpele niet-Havette was en dat ik dan in die ordienerre taal mog sgrijfe, maar ja, je ben havette of je ben ut nie he?