ruzie Telfort

30-12-2016 12:37 44 berichten
Ik ben 2 weken terug verhuist, had dat in november al doorgegeven bij de provider maar er is iets mis of zo (in de buurt, niet in mijn huis) waardoor ik geen gebruik kan maken van mijn abonnement.

Ik had een noodpakket (van zusterbedrijf KPN) maar ben helaas door mn 20 mb heen en dat noodpakket suckt behoorlijk... (en Netflix kost blijkbaar veel mb )



Ik stalk Telfort zo ongeveer want ik begin hier stevig van te balen.

Echter zij hebben nog geen idee hoe lang het gaat duren.

Ok er zijn ergere dingen maar ik begin hier zo van te balen dat ik overweeg om over te stappen. (En de contractbreuk boete kunnen ze in hun jeweetwel stoppen...)

Echter ik weet niet of dat verstandig is, of dat ook niet lang gaat duren en veel kost.

(Ik zou enkel Ziggo weten en das rete duur), ik ben een ontzettende technische dummy en heb geen idee wat wijsheid is....

Telfort bombarderen ?
Alle reacties Link kopieren
Je zou de geschillencommissie in kunnen schakelen, en dan die, die speciaal voor telefonie en internet is.

De geschillencommissie geeft de provider vervolgens wel een maand de tijd om het probleem op te lossen.
Ik vind 20mb echt een lachtertje. Daar kun je toch niet lang mee vooruit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lavendel_Madelief schreef op 30 december 2016 @ 18:13:

Ik vind 20mb echt een lachtertje. Daar kun je toch niet lang mee vooruit?Dat lijkt me GB, als het thuisinternet moet vervangen. Typfoutje van TO wellicht?
Idd Gb, dat zei ik al
quote:Alicemorgan82 schreef op 30 december 2016 @ 19:01:

Idd Gb, dat zei ik al Oh sorry! Niet goed gelezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 30 december 2016 @ 13:18:

Alice, werkt het via deze link wel? https://www.telfort.nl/apps/tvonline/



Zo kon ik op die manier toch kijken.Zo lang haar internet van Telfort niet werkt gaat deze oplossing ook echt niet werken.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 30 december 2016 @ 20:14:

[...]





Zo lang haar internet van Telfort niet werkt gaat deze oplossing ook echt niet werken.Even verder lezen
wij slapen nooit.
quote:Lavendel_Madelief schreef op 30 december 2016 @ 19:53:

[...]





Oh sorry! Niet goed gelezen.Je bent niet de enige
Mooi motto heb je Alice.
Merci...

(Is van Jaques Brell)
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 30 december 2016 @ 13:29:

Oh, ik zou ook not amused zijn hoor. Je gaat een abonnement aan, betaalt en dan werkt het niet.



Niet jouw probleem dat het de feestdagentijd is, nou ja, dus wel nu.Jij werkt dus vrolijk door tijdens feestdagen als er iets op je werk moet gebeuren neem ik aan. Klant gaat altijd voor toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva1966 schreef op 31 december 2016 @ 12:28:

[...]





Jij werkt dus vrolijk door tijdens feestdagen als er iets op je werk moet gebeuren neem ik aan. Klant gaat altijd voor toch?



Bij Dit soort bedrijven zal er toch gewoon aan storingen moeten worden gewerkt. En dan kan er nu best met een afwijkend prioriteitensysteem worden gewerkt tov niet feestdagenperiode maar als een heel blok problemen heeft dan lijkt me niet iets dat nog 2 weken kan wachten.



Storingsmonteur zijn betekent nu eenmaal diensten draaien en vrij nemen in overleg
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 30 december 2016 @ 14:26:

Je had gewoon internet tot de boel opgelost is want men heeft een noodpakket voor je geregeld van 20mb. Dat je nu al door al je MB's heen bent is toch echt je eigen schuld.



Nou ik vind 20 MB toch echt heel minimaal.

Dat gebruik ik soms wel per dag !!!

Ik was ook gaan klagen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Heb je glasvezel of ADSL/VDSL?
Alle reacties Link kopieren
Als het probleem centraal zit, heeft het geen zin om naar een ander bedrijf over te stappen muv Ziggo. Want die andere bedrijven leveren op dezelfde manier als Telfort.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
VDSL.

En het ligt niet aan Telfort, er moet met een ander bedrijf hier in de buurt wat opgelost worden.

Dat moeten zij dus regelen met een of ander bedrijf.

Daar moet ik dus op wachten.

(En boos worden op telfort heeft dus eigenlijk niet zoveel zin..)
En Ziggo vind ik geen optie.

Das rete duur, en dat duurt ook ff.

Is een beetje jammer mocht het met Telfort binnen een maand geregeld zijn.

Denk dus liever dat ik probeer om nog even geduld te hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 31 december 2016 @ 10:23:

Merci...

(Is van Jaques Brell)



van Jaques Brell ? ? ?



Merci is toch chocolade ?

Heeft Jaques die tegenwoordig ook ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Had ik ook hoor Alice, dat ik wilde overstappen. Maar ze hebben het uiteindelijk gewoon netjes opgelost plus een maand gratis abonnement.

Ik had op een bepaald moment zelfs 2 noodpakketten omdat de kaart van het eerste pakket ineens niet meer werkte .
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven