Ik wil even lachen - topic

05-01-2017 13:24 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom terug van wat boodschappen doen. De katten hadden een paar dagen geleden houtkorrels als kattengrind gekregen ik denk eens kijken of dat bevalt, hoe dat ruikt. Ze waren er niet zo blij mee want gingen er niet op Wel op de andere bak dus dat had ik gemengd met de houtkorrels. Die begroeven ze uiteraard zodat je ze niet meer zag .

Maar wat hebben die 2 kleine snotneusjes nou gedaan, ze zagen het aan als brokjes dat leek van de week al maar ze hebben dus alles uit die ene kattenbak uitgegraven en mee gaan lopen spelen in de woonkamer.

Eigenlijk mag ik er niet om lachen want dat is nou niet echt de bedoeling Maar ik kon toch echt mijn lach niet inhouden toen ik zag hoe creatief ze waren en dachten " goh nieuw speelgoed "
Ik kom níet meer bij!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou inderdaad.
ladi-dadi fucking everybody..
Ik moet eigenlijk meer lachen om de reacties
Slimme beestjes
hi la risch
Wát een giller!!
quote:Nouschi schreef op 05 januari 2017 @ 13:32:

Ik kom níet meer bij!!Ik las als eerste deze reactie en toen pas de OP, helaas ben ik daardoor nu vrij teleurgesteld.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Volgens mij had je erbij moeten zijn. Volgende keer filmpje maken dus!
Ik snap het niet goed?

Wat hebben ze uitgegraven? Poep? Houtkorrels?

En hoezo zagen ze het aan voor brokjes? Aten ze het op?
quote:Hexx schreef op 05 januari 2017 @ 13:56:

Ik snap het niet goed?

En hoezo zagen ze het aan voor brokjes? Aten ze het op?

Houtkorrels want ze wilde niet op de kattenbak met houtkorrels gisteren stopte ze er een in z'n mond nam het mee en ging er daarna mee spelen. Doen ze met eten ook vaak.

Ze zijn zo ontevreden over die bak dat ze er maar mee zijn gaan spelen
Ik dacht aan de titel van het topic te lezen dat wij jou aan het lachen moesten maken.
Ohhh :( ik dacht mensen vertellen even iets grappigs...maar ik begrijp je op al niet....sorry. En dat terwijl ik wel even wilde lachen
quote:Hexx schreef op 05 januari 2017 @ 13:56:

Ik snap het niet goed?

En hoezo zagen ze het aan voor brokjes? Aten ze het op?Hier moet ik wel om lachen.
ladi-dadi fucking everybody..
quote:Snowfall schreef op 05 januari 2017 @ 13:54:

Volgens mij had je erbij moeten zijn. Volgende keer filmpje maken dus! Ja het is gewoon cute te zien die koppies
Raap me op

Zijn dat die katten die je drie dagen alleen had gelaten met oud en nieuw?
Al is het om een andere reden dan OP gedacht had, ik moest om dit topic toch wel lachen hoor!
Don't worry, be happy!
quote:Loca_Loca schreef op 05 januari 2017 @ 14:12:

Raap me op

Zijn dat die katten die je drie dagen alleen had gelaten met oud en nieuw?

Jep dat zijn die inderdaad en ze waren nergens bang voor want gisteren avond hebben ze voor bij ons nog continue vuurwerk afgestoken en ze zaten vrolijk te kijken voor het raam

Oh en die drie dagen hebben ze niks geks gedaan haha
Weggehaald ivm herkenbaarheid
anoniem_310803 wijzigde dit bericht op 07-01-2017 10:55
Reden: Herkenbaarheid
% gewijzigd
Don't worry, be happy!
quote:HappyButterfly schreef op 05 januari 2017 @ 14:24:

Ik heb wel iets grappigs trouwens:

Mijn schoonmoeder was op visite en was met de kat aan het knuffelen. Opeens roept ze "snel snel kom kijken, hij heeft een stuk wild vlees op zijn buik, je moet naar de dierenarts om het te laten bekijken". Ik kijk en zeg "Uhm nee, dat is zijn piemel......" Ze kon alleen nog zeggen "maar het is zo ver weg van zijn ballen" en daarna "ieuw ik heb er net 5 minuten aan zitten frunniken om te kijken wat het was". Ze stond direct op om haar handen te wassen. Elke keer als ze er nu is zeg ik altijd tegen kat "jaaaa, ze is er weer he, kan ze weer zo lekker met je piemel spelen".
quote:HappyButterfly schreef op 05 januari 2017 @ 14:24:

Ik heb wel iets grappigs trouwens:

Mijn schoonmoeder was op visite en was met de kat aan het knuffelen. Opeens roept ze "snel snel kom kijken, hij heeft een stuk wild vlees op zijn buik, je moet naar de dierenarts om het te laten bekijken". Ik kijk en zeg "Uhm nee, dat is zijn piemel......" Ze kon alleen nog zeggen "maar het is zo ver weg van zijn ballen" en daarna "ieuw ik heb er net 5 minuten aan zitten frunniken om te kijken wat het was". Ze stond direct op om haar handen te wassen. Elke keer als ze er nu is zeg ik altijd tegen kat "jaaaa, ze is er weer he, kan ze weer zo lekker met je piemel spelen".
Ik vind het piemel verhaal dan weer totaal niet grappig. Dat je daarna tegen je kat nog elke keer gaat zeggen dat ze daarna weer aan z'n piemel kan zitten.. ehhh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven