Entertainment alle pijlers

Pokemon go 3

23-09-2016 20:19 3006 berichten
En we gaan verder in het nieuwe Pokemon Go topic

Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!

Handige links:

Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

how to beat

Global nest atlas
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft eindelijk ook een Lapras zo blij als een kind
Polkat, ik woon in Brabant ja. Voor de actie had ik al 3 verschillende baby's trouwens. Maar tijdens de actie niks noppes nada. Vandaag een Elektrode . Had nu wel genoeg gewandeld met Kabuto dus Kabutops ge-evolueerd. Nu zal Kabuto wel uit m'n volgende ei komen...

Alles wat ik kon evolueren, heb ik nu ge-evolueerd. Waar moet ik dan mee gaan lopen? Ik weet het niet hoor..

Nu moet ik dus alleen nog Hitmonlee, Togepi, Smoochum, Elekid en Cleffa. Met alleen maar 5KM eieren wordt dat een uitdaging!
quote:Valeriaansnoepje schreef op 05 januari 2017 @ 17:07:

Ik kwam er vandaag niet in. En dat terwijl ik net in de stad was met flink wat stops om me heen. Scherm bleef zwart en ging na een paar seconden weer terug naar m'n home-scherm. "Nu stoppen" bij app-instelling gedaan en cache leeggemaakt maar dat hielp niet. :(Heb ik ook gehad! Heb de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Weer opnieuw inloggen en al je vangsten etc zijn weer terug.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 05 januari 2017 @ 19:05:

[...]

Heb ik ook gehad! Heb de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Weer opnieuw inloggen en al je vangsten etc zijn weer terug.Oh, bij mij deed 'ie het vanzelf weer. Uurtje nadat ik had gepost ofzo. Maar jouw manier is wel sneller
quote:gifgroen schreef op 05 januari 2017 @ 19:03:

Polkat, ik woon in Brabant ja. Voor de actie had ik al 3 verschillende baby's trouwens. Maar tijdens de actie niks noppes nada. Vandaag een Elektrode . Had nu wel genoeg gewandeld met Kabuto dus Kabutops ge-evolueerd. Nu zal Kabuto wel uit m'n volgende ei komen...

Alles wat ik kon evolueren, heb ik nu ge-evolueerd. Waar moet ik dan mee gaan lopen? Ik weet het niet hoor..

Nu moet ik dus alleen nog Hitmonlee, Togepi, Smoochum, Elekid en Cleffa. Met alleen maar 5KM eieren wordt dat een uitdaging!

Je kan bijvoorbeeld lopen met Pokémon die nog evoluties hebben in de volgende generaties?

Horsea

Magmar

Scythe

Eevee

Slowpoke

Zubat

Bijvoorbeeld
Pff, er staat hier al weken en rode gym op 10, maar die blauwe wil maar niet lukken. Vanmiddag naar een blauwe naar level 7 opgewerkt, maar hij staat alweer op level 5.

Ook heb heb hoge Pokémon waar je geen drol aan lijkt te hebben in gevechten. De gyms staan hier vol met Vaporeon en Gyarados. Ik heb een hoge Flareon, Pinsir en Gengar, die echt niet meedoen met het verhaal. Jammer...
quote:MinkeDeWit schreef op 04 januari 2017 @ 14:49:

[...]

Ik doe alles officieel. Gisteren stond ik ook tot sluitingstijd in een gym op een plek die dicht gaat. Twee uur later was ik eruit. Dat was dus gehackt of een pokemonnende schoonmaker.Ik zit wel eens in artis en volgens mij hebben de nachtmensen daar allemaal een pokemon acount
quote:Tale schreef op 04 januari 2017 @ 17:59:

[...]

Blijft irritant hoor, voor mensen die wel gewoon de kou in gaan, iemand die vanuit een warme woonkamer gyms zit in te pikken.Weet je wat irritant is? Niet meer goed kunnen lopen. Ruilen?
Het blijft vals spelen en valsspelers zijn irritant. Niet goed kunnen lopen is inderdaad veel erger, maar er zijn genoeg manieren om erop uit te gaan of andere Pokemon spellen die je vanaf de bank kunt spelen.

Even positief: Vanmorgen een Blastoise gevangen

Iets minder positief: Sinds vanavond krijg ik geen Pokemon en Pokestops meer in beeld, meer mensen die hier last van hebben?
Je meent het..
quote:gifgroen schreef op 05 januari 2017 @ 19:03:

Nu moet ik dus alleen nog Hitmonlee, Togepi, Smoochum, Elekid en Cleffa. Met alleen maar 5KM eieren wordt dat een uitdaging!Dat heb ik al een hele tijd. Ik loop nu met een dratini, heb inmiddels al vier draken met meer dan 3000 punten en ben aardig op weg naar nummer vijf.
Ik had ook een Elekid uit mijn 10 km ei! En genoeg candie erbij om te evolueren, maar dan raak je hem natuurlijk gelijk kwijt. Lopen die Elektabuzzen ook in het wild rond? Of pas vanaf level 30?
quote:MinkeDeWit schreef op 05 januari 2017 @ 20:53:

Ik had ook een Elekid uit mijn 10 km ei! En genoeg candie erbij om te evolueren, maar dan raak je hem natuurlijk gelijk kwijt. Lopen die Elektabuzzen ook in het wild rond? Of pas vanaf level 30?Ja hoor, die komen genoeg in het wild voor. En welk level je bent maakt daarvoor niet uit. Ik heb er in totaal 23 (wel een aantal uit een ei, maar het merendeel zelf gevangen).
En ik had helemaal niks vandaag. .. Nog steeds in Verweggistan.

Maar wel heerlijk gesleed en door een besneeuwd bos gewandeld!

Morgen weer naar huis, naar good old pokemon. Maar ik sta nog wel in een gym, al 7 dagen op rij! Da's echt voor het eerst, hiervoor nooit langer dan 2 dagen aan een stuk.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:Gavia schreef op 05 januari 2017 @ 19:54:

[...]

Je kan bijvoorbeeld lopen met Pokémon die nog evoluties hebben in de volgende generaties?

Daarvoor heb ik al zoveel candies

Horsea: 378

Magmar: 93

Scyther: 78

Eevee: 765

Slowpoke: 229

Zubat: 701

Ik loop zoals nimbus ook zei nu met Dratini. Mijn Dragonite is maar 2556.

Ik had ook een Elekid uit mijn 10 km ei! En genoeg candie erbij om te evolueren, maar dan raak je hem natuurlijk gelijk kwijt. Lopen die Elektabuzzen ook in het wild rond? Of pas vanaf level 30?Begin december hadden wij ineens ieder uur een Electabuzz in huis, daarvoor nog nooit 1 gezien. Heb er nu een hele berg.

Ik had ook een Elekid uit mijn 10 km ei! En genoeg candie erbij om te evolueren, maar dan raak je hem natuurlijk gelijk kwijt. Lopen die Elektabuzzen ook in het wild rond? Of pas vanaf level 30?Hij blijft toch gewoon in je pokedex staan?

Ik had ook een Elekid uit mijn 10 km ei! En genoeg candie erbij om te evolueren, maar dan raak je hem natuurlijk gelijk kwijt. Lopen die Elektabuzzen ook in het wild rond? Of pas vanaf level 30?Hier zat een aantal weken geleden een nest waar ik er een heel aantal heb gevangen, ze komen dus zeker in het wild voor.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:himalaya schreef op 05 januari 2017 @ 22:15:

[...]

Hij blijft toch gewoon in je pokedex staan?Ik wil m ook 'echt hebben' hoor, net als Minke.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:gifgroen schreef op 05 januari 2017 @ 21:59:

[...]

Daarvoor heb ik al zoveel candies

Horsea: 378

Magmar: 93

Scyther: 78

Eevee: 765

Slowpoke: 229

Zubat: 701

Ik loop zoals nimbus ook zei nu met Dratini. Mijn Dragonite is maar 2556.Haha, ik heb nog niet eens een Dragonite.
Weten jullie of je van te voren kunt zien welke aanvallen je pokémon na het evolven zal hebben?

Gisteren had ik genoeg candy voor een Charizard, maar zijn aanvallen zijn maar 10 en 55, dus lijkt ie mij vrij ruk..? Of snap ik het nu niet goed? Hij heeft wel een goede appraisal..

Ik heb het eigenlijk vrij vaak, dat mijn pokémon met de beste appraisal veel lagere punten bij de aanvallen hebben staan dan die met een minder goede. Gebruiken jullie dan de pokémon met de betere appraisal of die met de betere aanvallen?
Hehe eindelijk 100 bulbacandy. Alleen jammer dat mijn iypvysaur zo laag is (141). Maar ach zo vaak zit ik niet in gym en heb genoeg goede. Ook genoeg charmandercandy. De nearbyfunctie heeft hier wel bij geholpen. Ze zitten vaak op zelfde plek bv bij ziekenhuis.

Hier is kerstpikuchu ook weg. Maar heb al een kerstraichu. ???? Jammer dat je dat in pokedex niet kunt zien.

Nu nog lopen met machop, grimer, omanyte. Dat gaat nog even duren. Heb al wel veel gespaard voor tweede generatie. Alleen magmar kom ik nooit tegen. 1 keer in buitenland gevangen en daarna nooit meer gezien.

Eieren waren weer prut: magicarp en zo. Nu maar weer lekker binnenblijven. Het is veel te koud. Tenen nog niet ontdooid.

Maar heb al 4 babies dus mag niet mopperen: cleffa, elekid, igglybuff en togepi. Met die laatste moet ik dan ook nog gaan lopen....
Geen idee eigenlijk Pastelblauw (nou daar heb je wat aan he )

Wij hebben 2 Magby's dus we zouden er 1 kunnen evolueren.

Zoon ving net onze 2e Porygon.
quote:Pastelblauw schreef op 06 januari 2017 @ 08:22:

Weten jullie of je van te voren kunt zien welke aanvallen je pokémon na het evolven zal hebben?

Gisteren had ik genoeg candy voor een Charizard, maar zijn aanvallen zijn maar 10 en 55, dus lijkt ie mij vrij ruk..? Of snap ik het nu niet goed? Hij heeft wel een goede appraisal..

Ik heb het eigenlijk vrij vaak, dat mijn pokémon met de beste appraisal veel lagere punten bij de aanvallen hebben staan dan die met een minder goede. Gebruiken jullie dan de pokémon met de betere appraisal of die met de betere aanvallen?

Die punten zijn altijd hetzelfde per type aanval. Zoals ik heb bedacht is veel punten een zwaardere aanval, maar kan minder snel achter uitgevoerd worden.

Je kunt dus wel kijken naar de soort aanval of je die goed genoeg vindt.

Volgens mij is niet te voorspellen welke aanvallen je krijgt na evolueren
Heb ik toch potverdorie een Smoochem uit een 10 km ei!!

Geen idee of het een oud ei was, of dat je ze nog steeds kunt krijgen? Ik loop best wel veel, dus lang kan ik het ei niet hebben gehad.
quote:Gavia schreef op 06 januari 2017 @ 19:01:

[...]

Die punten zijn altijd hetzelfde per type aanval. Zoals ik heb bedacht is veel punten een zwaardere aanval, maar kan minder snel achter uitgevoerd worden.

Je kunt dus wel kijken naar de soort aanval of je die goed genoeg vindt.

Volgens mij is niet te voorspellen welke aanvallen je krijgt na evoluerenThanks! Dus dan zou ik beter kunnen gaan voor de goede appraisal en hoge cp ipv te veel focussen op hoeveel punten achter de aanvallen staan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven