Napraattopic 75
donderdag 5 januari 2017 om 19:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 5 januari 2017 om 20:47
Ik had er zelf ook al een mail of twee aan gewaagd, toen wilden ze het niet herzien.
Ik reageerde namelijk helemaal niet op een forummer, maar op die link. En dat was dan op de man. Maar dat was helemaal niet mijn bedoeling. Werd kennelijk gestaft want had binnen 30 seconden na plaatsen een sneer en een ban.
Maar nu dus niet meer, fijn dat ze daar op terugkomen.
Ik reageerde namelijk helemaal niet op een forummer, maar op die link. En dat was dan op de man. Maar dat was helemaal niet mijn bedoeling. Werd kennelijk gestaft want had binnen 30 seconden na plaatsen een sneer en een ban.
donderdag 5 januari 2017 om 20:52
quote:Rhae schreef op 05 januari 2017 @ 20:47:
Ik had er zelf ook al een mail of twee aan gewaagd, toen wilden ze het niet herzien.
Je reageert redelijk. Ik zou fuming zijn geweest.
Zie je, dit is echt het bewijs dat er alleen op stafjes wordt gereageerd en er nooit naar de context wordt gekeken. Amateurs. Ze moeten naar een modcursus. Bij mij.
Je reageert redelijk. Ik zou fuming zijn geweest.
Zie je, dit is echt het bewijs dat er alleen op stafjes wordt gereageerd en er nooit naar de context wordt gekeken. Amateurs. Ze moeten naar een modcursus. Bij mij.
donderdag 5 januari 2017 om 21:01
donderdag 5 januari 2017 om 21:34
donderdag 5 januari 2017 om 21:37
quote:ThunderassMan schreef op 05 januari 2017 @ 20:28:
[...]
In de gauwigheid maakte ik daar van: 'In m'n menopauze'
Geen idee waarom.
*Beschouw bovenstaande maar als een brainfart. Dat je penopauze zou lezen ligt dan meer voor de hand
[...]
In de gauwigheid maakte ik daar van: 'In m'n menopauze'
Geen idee waarom.
*Beschouw bovenstaande maar als een brainfart. Dat je penopauze zou lezen ligt dan meer voor de hand
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 5 januari 2017 om 21:42
quote:Mamavaneenwondertje97 schreef op 05 januari 2017 @ 21:04:
Doen ze hier altijd zo raar met bannen?
Nou, ik ben sinds gisteren weer terug na 2 weken strafbank. En ik stam uit de oertijd hier. En het gekke is, vroeger werd ik nooit geband. Eigenlijk niemand. Dan moest het wel heel heel heel ver gaan. En voor dat dat zo was, hadden we het onderling al opgelost. Waar je nu voor geband wordt, als in ' op de man'. Dat losten we vroeger zelf wel op. Fittie hier, biertje daar en klaar.
Maar racisme wordt hier niet gezien, dat mag allemaal.
Werd vroeger al helemaal niet aan gedaan op dit forum.
Doen ze hier altijd zo raar met bannen?
Nou, ik ben sinds gisteren weer terug na 2 weken strafbank. En ik stam uit de oertijd hier. En het gekke is, vroeger werd ik nooit geband. Eigenlijk niemand. Dan moest het wel heel heel heel ver gaan. En voor dat dat zo was, hadden we het onderling al opgelost. Waar je nu voor geband wordt, als in ' op de man'. Dat losten we vroeger zelf wel op. Fittie hier, biertje daar en klaar.
Werd vroeger al helemaal niet aan gedaan op dit forum.
donderdag 5 januari 2017 om 21:44
quote:yasmijn schreef op 05 januari 2017 @ 21:42:
[...]
Werd vroeger al helemaal niet aan gedaan op dit forum.Eens
[...]
Werd vroeger al helemaal niet aan gedaan op dit forum.Eens