Vliegen: Nintendo ds R4 kaart

12-01-2009 14:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nintendo ds gekocht via marktplaats en daar zat zo`n R4 kaartje bij waar je dus spellen op kunt zetten.

Nu is dat illegaal in nederland.

Ik wil mijn ds graag mee nemen in het vliegtuig, zou dit problemen kunnen geven?
Wij zijn er vorig zomer mee naar Spanje gevlogen, geen problemen gehad. Ook helemaal niet bij stil gestaan dat ik problemen zou kunnen krijgen. Je kan die kaartjes toch gewoon overal kopen?
quote:lola68 schreef op 12 januari 2009 @ 14:34:

Wij zijn er vorig zomer mee naar Spanje gevlogen, geen problemen gehad. Ook helemaal niet bij stil gestaan dat ik problemen zou kunnen krijgen. Je kan die kaartjes toch gewoon overal kopen?Geen idee, mij is bekend dat het eigenlijk illegaal is.
Wij ook afgelopen zomer in het vliegtuig naar Spanje, vriend DS'te, ik DS'te, allebei zo'n kaartje. Niemand heeft er ook maar iets van gezegd.
In het vliegtuig zal je geen problemen krijgen, maar als het illegaal is kan je natuurlijk in de problemen komen met de Nederlandse douane, bij terugkomst.
Zou wel raar zijn dan, als het ook het land uit komt.
bij kassa hadden ze hier pas een uitzending over. de kaartjes zijn niet illegaal en de spelletjes erop ook niet. Maar dit geldt in NL. Echter, je hebt het in NL gekocht en evt gedownload, dus ze kunnen je niks maken

(google evt op kassa en downloaden ed)

Bovendien: de kans is miniem klein dat ze gaan kijken wat jij in je nitendo hebt zitten.....
quote:extrahalo schreef op 12 januari 2009 @ 18:11:

bij kassa hadden ze hier pas een uitzending over. de kaartjes zijn niet illegaal en de spelletjes erop ook niet. Maar dit geldt in NL. Echter, je hebt het in NL gekocht en evt gedownload, dus ze kunnen je niks maken

(google evt op kassa en downloaden ed)

Bovendien: de kans is miniem klein dat ze gaan kijken wat jij in je nitendo hebt zitten.....Dat zal ik nog even doen, bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven