buikkramp

08-01-2017 01:07 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, 34wk

Vaak als ik oefenweeën krijg dan gaat dit gepaard met nodig moeten poepen ineens. Dit kan dus wel 10x op een dag gebeuren en duurt nu al wel 3 weken of langer. De baby is al ingedaald dus dat is het niet. Mijn gyn vond het heel apart dat ik zo vaak moet maar doet er verder niks mee. Ontlasting is of normaal of dun dus geen opstipatie. Kan iemand mij vertellen wat dit kan zijn?
Hormonen. Ik heb er tijdens mijn laatste zwangerschap ook last van gehad. Na mijn zwangerschap was het over. Succes met de laatste loodjes!
Het is niet zo gek hoor. Door het samentrekken van je baarmoeder kan het zo zijn dat je darmen geactiveerd worden. Plus je hormonen. Dit heb ik zelf ook wel regelmatig als ik mijn menses heb . Vind het wel raar dat je gyn dit niet weet.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Je hoort wel eens dat het een 'voorbode' is. Dat het lichaam zich leegmaakt voor de bevalling. Maar goed, je hebt het al 3 weken. Dus dan lijkt het mij niet.

Ik ben 37 weken zwanger en het is elke dag weer een verrassing wat mijn stoelgang doet. Dus ik ben maar gestopt om me daar druk over te maken.
Ik had dit vanaf een week over 36 ik bleef me leeg poepen. Mijn nichtje die tegelijkertijd zwanger was had het zelfde probleem. Dat leegmaken hoor je vaak maar ik ben pas met 41,6 bevallen en mijn nicht met 40,1.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven