Vliezen gebroken
maandag 9 januari 2017 om 11:46
Hoi iedereen!
Vanacht om 3 uur zijn mijn vliezen gebroken, maar nog geen weeen. De verloskundige komt zometeen langs. Nu lig ik af en toe in bed maar voel me erg onrustig.
Nu wil ik wat dingetjes in orde maken. Wat vonden jullie prettig wat gedaan was toen jullie thuis kwamen van het ziekenhuis?
Het bed is toevallig gister verschoond en de badkamer was ook al helemaal schoon. Ik wil heerlijk kunnen relaxen als ik thuis kom.
Andere tips altijd welkom
Vanacht om 3 uur zijn mijn vliezen gebroken, maar nog geen weeen. De verloskundige komt zometeen langs. Nu lig ik af en toe in bed maar voel me erg onrustig.
Nu wil ik wat dingetjes in orde maken. Wat vonden jullie prettig wat gedaan was toen jullie thuis kwamen van het ziekenhuis?
Het bed is toevallig gister verschoond en de badkamer was ook al helemaal schoon. Ik wil heerlijk kunnen relaxen als ik thuis kom.
Andere tips altijd welkom
maandag 9 januari 2017 om 11:52
maandag 9 januari 2017 om 11:53
Als je moet wachten kun je ook bakken en koken Lasagna, zandkoekjes, brownies, appelmoes en stoofperen. Mijn koelkast puilde uit nadat ik 24 uur op inleiding moest wachten. En in de kraamweek hoefde ik niet te koken;). Nadeel is wel dat je keuken weer vies wordt.
Succes vandaag, met wachten en bevallen!
Succes vandaag, met wachten en bevallen!
maandag 9 januari 2017 om 12:10
Nog even iets met je partner (muv seks ); korte wandeling (niet te ver van huis), samen filmpje kijken op de bank.
Losgaan met online shoppen voor je kleintje.
Beddegoed voor je kleintje al gewassen?
Geboortekaartje staat klaar?
Alvast filet americain / zalm / biefstuk in huis halen, straks mag het weer!
Vluchttas is ingepakt?
Eerste outfit voor je kleintje ligt klaar?
Succes!!!
Losgaan met online shoppen voor je kleintje.
Beddegoed voor je kleintje al gewassen?
Geboortekaartje staat klaar?
Alvast filet americain / zalm / biefstuk in huis halen, straks mag het weer!
Vluchttas is ingepakt?
Eerste outfit voor je kleintje ligt klaar?
Succes!!!
maandag 9 januari 2017 om 12:29
maandag 9 januari 2017 om 12:33
maandag 9 januari 2017 om 12:51
Ik mocht destijds vanalles nog doen, behalve gaan liggen/zitten/hangen. Ik had nauwelijks weeën en volgens de verloskundige gingen die in rust ook niet heel erg komen. Dus moest ik vooral dingen gaan doen, en afwisselen met zitten/liggen.
Ik heb, op mijn gemak, nog even stof gezogen, en wasje gedaan, wat opgeruimd, eten gekookt etc.
Ik heb, op mijn gemak, nog even stof gezogen, en wasje gedaan, wat opgeruimd, eten gekookt etc.
maandag 9 januari 2017 om 13:13
Die onrust ( adrenaline) had ik toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis; 'k wilde van alles tegelijk doen (terwijl er niks te doen was).
Als er nu niets is dat perse nog gedaan moet worden, zorg dan dat je voldoende uitgerust bent om en aantal slapeloze uren (dagen) aan te kunnen.
Als er nu niets is dat perse nog gedaan moet worden, zorg dan dat je voldoende uitgerust bent om en aantal slapeloze uren (dagen) aan te kunnen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 9 januari 2017 om 13:32
maandag 9 januari 2017 om 14:36
maandag 9 januari 2017 om 16:32
Ik heb nog pastasaus staan koken toen mijn vliezen waren gebroken. Daarna kwam de verloskundige, keurde het vruchtwater niet goed (gelig) en toen was het hop naar het ziekenhuis... Als ik had geweten dat het die avond (17:00) zou gebeuren had ik misschien niet 's middags nog met tassen over de markt gesjouwd Toen ik om 05:00 mocht gaan persen was ik doodmoe...
Zet 'm op!!
Zet 'm op!!