Het stamcafé XVII

09-01-2017 18:51 3003 berichten
Nummertje 27 alweer!

Gezellig in Portland, Oregon.

Het is weer eens wat anders.

Have fun Stammers!

Nieuwe meekletsers zijn van harte welkom, as usual.

LV, Yasmijn, Star, Leo

Alle reacties Link kopieren
Dank voor de koffie Yette, wat een naar miezerregentje valt er, bah. Echt naar januari-weer.

Sterkte en succes voor iedereen die er door moet!

En beterschap voor Yette en Dolfje-man
The owls are not what they seem
Ik ben nog even terug in bed gekropen. Niet ziek, maar gewoon lekker warm en dan klinkt het buiten best naar, die wind, maar in bed is warm.
Ik hoef straks alleen ff met de jongste naar de orthopedagoog. Drie minuten fietsen of vier met de auto - da's het grootste dilemma van de dag.
quote:yette schreef op 11 januari 2017 @ 08:58:

Ik hoef straks alleen ff met de jongste naar de orthopedagoog. Drie minuten fietsen of vier met de auto - da's het grootste dilemma van de dag.Met de auto, fietsen met die wind duurt vandaag langer dan drie minuten. Of waait het bij jullie nog niet zo hard?
Oh fuck. Ik moet vanmiddag ook nog naar een school-adviesgesprek.
quote:sssssst schreef op 11 januari 2017 @ 09:13:

[...]

Met de auto, fietsen met die wind duurt vandaag langer dan drie minuten.Je hebt gelijk. Dilemma opgelost
Wat een vies goor grijs weer vandaag! Hier waait het zo te zien en horen wel flink. Voor de zekerheid ook maar regenbroek mee dadelijk. Ik hoef maar 10 minuten te fietsen gelukkig.
Zo, hier aan de poets geweest. Verder een beetje thuis werken, maar ook een beetje spijbelen. Dat mag wel, voor vandaag een keertje, je wordt per slot van rekening maar 1 x 48.

Vandaag ga ik verder niets bijzonders doen, maar ik heb bedacht dat ik morgen naar Rotterdam wil, naar de tentoonstelling van Fra Bartolommeo in het Boijmans van Beuningen. Ik ben nog nooit in het Boijmans geweest en heb zin in kunst.

Vandaag maar lekker binnen blijven zoveel mogelijk, met dit snertweer.

Voor wie wil, bij de koffie of thee:

Yette, ik zou ook lekker met de auto gaan.

Dolfje, fiets ze, ik benijd je niet!
Ren, ben je jarig ja? Van harte gefeliciteerd!

't Is sowieso een echt spijbeldagje, dus maak je niet te druk zou ik zeggen. Helaas kan ik mijn eigen advies niet opvolgen, hele drukke dag voor de boeg...
Werk ze Lady! Wel leuke dingen om te doen, ook al heb je het druk?
Gefeliciteerd Ren!!

Boijmans ben ik ook nog nooit geweest. We waren afgelopen weekend van plan een museum te bezoeken maar helaas door de man niet door gegaan.

Komend weekend komt er ook niks van door zaterdag " kinderfeestje" wordt ook meestal toch laat en te gezellig.
Van harte, Ree!
Rennaisance van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Achtenveertig is een mooie leeftijd in ben het al bijna twee jaar.

Terwijl ik dit typ eet ik het laatste restje taart. Mijn man was 2 januari 25 jaar in dienst. Dat is gisteren op zijn werk officieus gevierd en hij mocht de restjes meenemen. Er volgt nog iets officieels waar ik ook verwacht wordt. 's Middags hadden ze weer eens een vergadering over het voortbestaan van de afdeling/ het bedrijfsonderdeel. Daar wordt al net zo lang over gesproken als hij daar werkt, maar nu lijkt het toch steeds serieuzer te worden. Zesentwintig jaar in dienst kon er zo maar eens niet meer van komen.
Dank dames

Jammer Dolfje. Ik overweeg dan gelijk een museumjaarkaart te kopen. Want ik wil graag wat vaker naar tentoonstellingen. Binnenkort ook naar Enschede, daar komt een supergave tentoonstelling. Ik hou van kunst, maar zie het veel te weinig terwijl er in Nederland toch best vaak mooie tentoonstellingen zijn.
quote:sssssst schreef op 11 januari 2017 @ 09:54:

Rennaisance van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Achtenveertig is een mooie leeftijd in ben het al bijna twee jaar.

Terwijl ik dit typ eet ik het laatste restje taart. Mijn man was 2 januari 25 jaar in dienst. Dat is gisteren op zijn werk officieus gevierd en hij mocht de restjes meenemen. Er volgt nog iets officieels waar ik ook verwacht wordt. 's Middags hadden ze weer eens een vergadering over het voortbestaan van de afdeling/ het bedrijfsonderdeel. Daar wordt al net zo lang over gesproken als hij daar werkt, maar nu lijkt het toch steeds serieuzer te worden. Zesentwintig jaar in dienst kon er zo maar eens niet meer van komen.Oh, dat is spannend, maar niet op een leuke manier Ssssst.
Museum kaart hebben wij ook. Afgelopen iets te weinig naar mijn zin gebruikt. Ik wil eigenlijk minimaal 1xper maand ergens heen

En nu stap ik echt op de fiets
Werk ze Dolfje.

Ik stap maar eens onder de douche!
quote:Renaissance schreef op 11 januari 2017 @ 09:56:

[...]

Oh, dat is spannend, maar niet op een leuke manier Ssssst.Valt wel mee hoor. Het hele bedrijfsonderdeel wordt dan uitbesteed aan een externe partij. Inclusief het personeel en de kantoorruimte. Het enige dat veranderd is dan dat je salaris door een ander wordt betaald. En er komen overgangsregelingen voor personeelskortingen, lease auto's etc. We hoeven er dan niet veel bij in te schieten.
Gefeliciteerd Ren!

Voor Ren:

Gefeliciteerd Ren! Het Boijmans is geweldig! Ik ga er elk jaar wel een dagje heen en word er altijd blij van.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Taart

Van harte Ré.
quote:Renaissance schreef op 11 januari 2017 @ 09:52:

Werk ze Lady! Wel leuke dingen om te doen, ook al heb je het druk?

Paar vervelende klussen op het werk, maar als het lukt gaan er wel mensen blij van worden dus dat is dan weer motiverend.

Vanavond ook weg, voor hobby. Dat is dus leuk maar ik weet nu al dat het laat gaat worden en dat trek ik eigenlijk niet momenteel. Maar wie weet, krijg ik er juist energie van...
Oh en alvast veel plezier bij Boijmans! Mooi museum vind ik dat, te lang niet geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven