Snowwwwwwy Friday
vrijdag 13 januari 2017 om 06:14
Zo, vandaag ben ik vroeg wakker. Man en kind liggen nog in bed. Ik heb koffie gezet, nu op de bank in pyama en onder de deken. Voor de ochtendspits in huis start even wat tijd voor mezelf. Enkel en alleen voor mezelf. Wat kan ik daarvan genieten!
Kijk net uit het raam en zie dat regen de sneeuw grotendeels heeft doen verdwijnen. Niet erg, ik ben niet verzot op sneeuw en bijkomende gladheid en gevaren op de weg.
Ik ben benieuwd hoe jullie dag start, vervolgd zal worden en of jullie plannen hebben die al dan niet ten uitvoer zullen worden gebracht.
Groet Troeteltje!
Kijk net uit het raam en zie dat regen de sneeuw grotendeels heeft doen verdwijnen. Niet erg, ik ben niet verzot op sneeuw en bijkomende gladheid en gevaren op de weg.
Ik ben benieuwd hoe jullie dag start, vervolgd zal worden en of jullie plannen hebben die al dan niet ten uitvoer zullen worden gebracht.
Groet Troeteltje!
vrijdag 13 januari 2017 om 06:17
Hier:
Rust voordat man en kind opstaan. Dan verzorging kind, ontbijt kind, tijd voor en met kind, kind naar school brengen.
Wanneer ik daarvan terug kom zelf ontbijten en dan hupsakee aan de schoonmaak.
Vervolgens door voor de boodschappen en na de lunch vanmiddag wil ik wat ontspanning opzoeken.
Kind is "uitbesteed". Man komt vanmiddag eerder thuis. Ik ben toe aan kwaliteitstijd met hem. Even een uurtje of twee met zijn twee als man en vrouw.
Rust voordat man en kind opstaan. Dan verzorging kind, ontbijt kind, tijd voor en met kind, kind naar school brengen.
Wanneer ik daarvan terug kom zelf ontbijten en dan hupsakee aan de schoonmaak.
Vervolgens door voor de boodschappen en na de lunch vanmiddag wil ik wat ontspanning opzoeken.
Kind is "uitbesteed". Man komt vanmiddag eerder thuis. Ik ben toe aan kwaliteitstijd met hem. Even een uurtje of twee met zijn twee als man en vrouw.
vrijdag 13 januari 2017 om 06:47
Hier ook geen sneeuw. Gisteravond een beetje natte sneeuw, maar nu vooral veel wind.
Ik heb zo de oplevering van mijn woning. Om half 9 nog een laatste rondje door de woning en de meterstanden opnemen en daarna door naar de notaris.
Man ga ik zo zijn nest maar uitschoppen en de kinderen laat ik liggen. Oma komt rond 8 uur.
Ik heb zo de oplevering van mijn woning. Om half 9 nog een laatste rondje door de woning en de meterstanden opnemen en daarna door naar de notaris.
Man ga ik zo zijn nest maar uitschoppen en de kinderen laat ik liggen. Oma komt rond 8 uur.
vrijdag 13 januari 2017 om 07:04
Ha Troeteltje! Wat fijn even tijd voor jezelf nu en vanmiddag even met je man samen!
Hier een schooldag voor de oudste en de jongste is vrij. Na het wegbrengen gaan jongste en ik de weekboodschappen doen, dan schaatsen ophalen voor de oudste die ik via marktplaats heb gekocht. Verder vanmiddag hopelijk sleeen!
Fijne dag iedereen!
Hier een schooldag voor de oudste en de jongste is vrij. Na het wegbrengen gaan jongste en ik de weekboodschappen doen, dan schaatsen ophalen voor de oudste die ik via marktplaats heb gekocht. Verder vanmiddag hopelijk sleeen!
Fijne dag iedereen!
vrijdag 13 januari 2017 om 07:23
Hier ligt een beetje op de auto's verder niet. Gelukkig maar want anders had ik me nu van mijn werk naar huis moeten haasten om mijn kinderen weg te brengen want met echte sneeuw is het geen fietsen bij ons. Ik ben vandaag vrij na een aantal nachtdiensten dus ik doe zo min mogelijk.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
vrijdag 13 januari 2017 om 08:01
Om 4:15 wakker en gezien dat het had gesneeuwd. Daarna niet meer eslapen dus liggen woelen in bed.
Net gedoucht en hond uitgelaten, met flinke ademhappauzes tussendoor en lig nu Total los op de bank te dweilen.
Plannen voor vandaag aan in de ijskast gezet en werk zojuist afgebeld.
Straks is zien of er iemand is die een boodschap wil halen en anders moet vriend maar wat halen als hij van werk komt.
Net gedoucht en hond uitgelaten, met flinke ademhappauzes tussendoor en lig nu Total los op de bank te dweilen.
Plannen voor vandaag aan in de ijskast gezet en werk zojuist afgebeld.
Straks is zien of er iemand is die een boodschap wil halen en anders moet vriend maar wat halen als hij van werk komt.
vrijdag 13 januari 2017 om 08:02
quote:momo1980 schreef op 13 januari 2017 @ 07:04:
Ha Troeteltje! Wat fijn even tijd voor jezelf nu en vanmiddag even met je man samen!
Fijne dag iedereen!En anders voor de zekerheid wieletjes onder monteren.
Fijne dag iedereen!En anders voor de zekerheid wieletjes onder monteren.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
vrijdag 13 januari 2017 om 08:25
Lekker hé troetel, even helemaal alleen als het nog zo vroeg is.
Hier wel sneeuw en het blijft aardig liggen.
Wilde vanmiddag eigenlijk met zoontje naar dorp om boodschappen te doen en daarna naar mijn ouders, die plannen gaan wel door gok ik zo, heb bepaalde dingen wel nodig dus dat is belangrijk om te halen.
Glijd gewoon voorzichtig met de kinderwagen van winkel naar winkel
Hier wel sneeuw en het blijft aardig liggen.
Wilde vanmiddag eigenlijk met zoontje naar dorp om boodschappen te doen en daarna naar mijn ouders, die plannen gaan wel door gok ik zo, heb bepaalde dingen wel nodig dus dat is belangrijk om te halen.
Glijd gewoon voorzichtig met de kinderwagen van winkel naar winkel
vrijdag 13 januari 2017 om 08:35
Goeiemorgen Troetel.
Lekker is dat hè, even voor de ochtendspits rustig een bakkie kunnen doen.
Alleen komt dat het haast nooit voor omdat ik mijn bed veel te lekker vind liggen.
Hier ook geen sneeuw en ook niet geweest. Vooral regen en net wat hagel en veel wind.
Zo mijn oudste voor de 2e dag naar speciaal onderwijs brengen. Hij vertelde net dat hij liever naar de andere groep gaat. Het is nog even wennen voor hem.
Daarna een uurtje sporten en dan wachten tot de monteur voor de tv komt.
Verder bedenken wat we eens zullen eten vanavond.
Fijne vrijdag!
Lekker is dat hè, even voor de ochtendspits rustig een bakkie kunnen doen.
Alleen komt dat het haast nooit voor omdat ik mijn bed veel te lekker vind liggen.
Hier ook geen sneeuw en ook niet geweest. Vooral regen en net wat hagel en veel wind.
Zo mijn oudste voor de 2e dag naar speciaal onderwijs brengen. Hij vertelde net dat hij liever naar de andere groep gaat. Het is nog even wennen voor hem.
Daarna een uurtje sporten en dan wachten tot de monteur voor de tv komt.
Verder bedenken wat we eens zullen eten vanavond.
Fijne vrijdag!
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
vrijdag 13 januari 2017 om 08:37
vrijdag 13 januari 2017 om 08:42
Hier ligt alleen nog wat sneeuw op het gras. Dat ziet er wel gezellig uit en het ongemak van de gladheid hebben we dus gelukkig niet.
Ik zit lekker in badjas onder een dekentje mijn (eigenlijk) vrije dag te starten met zoon. Dochter slaapt nog. Dadelijk me even opfrissen en aankleden en dan komt een vriendin op de koffie. Vanmiddag nog even naar het werk, vanwege een spoedje en dan écht weekend.
Ik zit lekker in badjas onder een dekentje mijn (eigenlijk) vrije dag te starten met zoon. Dochter slaapt nog. Dadelijk me even opfrissen en aankleden en dan komt een vriendin op de koffie. Vanmiddag nog even naar het werk, vanwege een spoedje en dan écht weekend.