Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Ha Havettekes.
Ha Bapsie. Hoe voel je je neigen vandaag? En voraL: [voeg je ijge molton toe]
smorreges

ut KK ist nog steedzzz onberijkelijk, i denkt dad de poetzzz frau van Lied tog nied so tefrede is med de opzlach die se hebt ontfange

ik fingert me een ongelukkig as ik me eigen opdragte nied hoev uid te voeren hoor Caj. Ut is so langsaam een hele zeepzerie he. Lange adem in en lange adem uid en dan blijfe lagge for alteit

Roel seksus met reide, ik maakt ruim baan for je hoort

Harrie, teidje niet gesien, sat je neus verrestopt en kon je onzz nied finde?

Babs, dikke druk for je hoort

luv koekkie
Jongus! Jóngues! Ik moed karjeren! Niet mijn zo hard schuide bukkent aan het laggen maken! Ik moed steets meer harddop uit sprikken voor het te begrypen. Toestrax krijg ik nog purbleme hiro!

Goed geslacht Lied, hoedje op! Wel verspeur ik bij jouw enige trug gouden tijd bij het De Waar Hijd zeggen tegen de boetseer vrouw over haar gore fauvische nijgingen. Ik ken mij dit reuzelig goed voorstellen! Opgerod staat nedjes (nouw nog een niewe hulpster) voor de geboring.

En zech mij nou eens WAT IS EEN DOELA-SJIER? Ik ken wel een doela die helpje bij de geboring en de na, maar een sjier??

Wat de lijers afgaat; waar hebbie ze vort laast gezien? En as je nouw je ijge vorsteld dat je ze nouw weer most verbergen vor een volgerde ongesgoren vrugt, wat zouwie dan een handugge plack vinden? Dan mot je da gaan zoeken. Vermidts tenzij dat menhir Bokje ze heb opgeromen. Dan is zoeken zindeloos.

Roelie veel sterks op de weg, ik vingert ook voor jouw! Hebbie al een niewe daten voor je thee & rie?

Hoi Har :hug:!

Wagt, vrangende praach!
Ga in therapie!
De veletoon ging, dus ik drukte snel op vurzende.

Vudaag krijg ik de korts niet naar beneje en ik ben heul moe. Wa ga ik der aan doen? Weinig denkt ik.

Liedje kanjer, da hebbie goet gedaan! Weg met de sgoonmaakster die slegt sgoon maakt. Stoere vrauw!

Zo fijn da Harrie opgedoke is, allenig nou nog weer zin krijge. Zal ik maandag naar je toe kome, Har?

O Roeleboel, ik heb me verhaal van witte plekkies misgien niet goet uitgelege. Ut is nog niet bekent geworre hoeveel ze dur gaan zien.

Tender lof & ker voor aaaaaaaaaaaaaaamaal
O ja mijsjes dit mogen juli niet missen. Ik gaat verdaag luisteren naar een menhir die iets gaat futtelle over de vulloe durring van de Nedenlanse taal! Nouw da kan ik over mee praatte! Da gaak dan ok doen. Hij gaad zekers en vasd wat zeggen over de bedrefeluke inflood van in toenet en ezemes en iemul en natulruk van het Engels (frans).
Ga in therapie!
Hoi Babsie, wat ga je der aan doen, ik zouw zeggen in je nesd duiken as je kots heb. Dan beje gewoon ziek!

Koekdoossie, ga jij noch wat luks doen verdaag?
Ga in therapie!
Kaj, da lijk me heul interessant! Steets minder mensen spreke goet Havettees lijk ut wel. Gulukkug in dit toppik wel.

Kleine Kamer is weer open.
Kaj, me rug doe veul te zeer om te ligge, dus ik zit en hang lekker.
Aaah Babsie, ik moe maandach naar de tan darts. Voor groot onderhout.

Moe jei ter ouwes nie in je bet legge nie om de koots te leif te gaan?
Oh, ik zien hut al, je ken nie ligge. Das nie fein nie!

Mein roepding leg in bed raktje te spele. ' Wieieieieieieieieieieie poef!'

Om vervolleges er een hoopfol ' Koekja?' agter aan te plakke.
He gatver, tan dartsen visite vin ik nooit fijn. Dan kieze we een andere keertje?

Lief roepding.
Koekja mellet sich hoor, maar hept tog wel wad frees voor roepding, bent ik nou strakkies helegaar in kruim geknepe?

ieds leuks doen? nie egt, beedje bankhange, ik hebt nog wel wad fillums te sien en er sal tog ook wad gepoetzert noodig sein
Koekkie, geen stretch meis, hut roepding kneip nie tot kruim nie. Ze begin alteit met hut afknaage van de oren.

Poetzere is nie koel nie, ik moe noch gaan stoeie met hut ruim uiten van de afwasmasjien en streike enzo.

Ter ouwens heel eng: ik reeg van hut consul conster CB een briefjuh en daarop moedik bevulle wat hut roepding allemaal zeg. Maar er staan alleen maar heule moeieleike woorde op, zoas afwasmasjien en stofzuigere. Dat zeg mein roepding egt nie. Zou mein roepding wel normaal weze?

Bevobbeelt het hoofstuk ' dinge doen' :zeg uwes roepding al ' springen', ' omvallen', 'weglopen' of ' schieten' ?

Nou da zech ze dus egt nie. En spelle kunne ze daar ook al nie.
Hoe gaan hut met de enezjie Koekkie?
Har, ut consternasie bureau vraag wel vaker rare dingen. Heb jij zorgen om je roepding? Nee? Dan sit ut goet. Wij konne ook niet 'afwasmasjien' zegge. Duh-uh, da bestont nog niet. Zijn we nou ammaal mislukkert?
Eh.... das een inter es santte vraag Babs....

Ik gaan er even over naa denke om een passent antwoort te forum u leeren.....

( en mein roepding is wakker en die gaan ik zo in bat stoppe)
quote:Livre schreef op 13 januari 2009 @ 10:05:

O Roeleboel, ik heb me verhaal van witte plekkies misgien niet goet uitgelege. Ut is nog niet bekent geworre hoeveel ze dur gaan zien.

Sory Babsebipsie, dan wort het gewoon fingere geblaze voor ons alemaal.....
Noch eve een lats minid vraag. Zouw die purvesser die komp praatte het op preis waderen om mesgien een keer op de havettes mee te lesen? Voor te sien hoe of tot het ók ken!?
Ga in therapie!
En of, Kaj, de pettijk is de betse leer school! Wat zaldie op ze geleerde neus kijke dat wei ontze taal zo puur behauwen! Kendie mooi een stucky schreive voor Onsje Taal bevobbeld!
plus;;;;;;;;: ik vinger me suf al vagina's lang voor jou jeukende uitslach!
Har, ik hept van die uidlaatbare batte reien, ze sein allenig sneller op dan uid. Maart glukkig laden se wel uid, das tog wel poos i tief, vinnut jei ook nied?

Cajla, ken ie ook lere fingere? dan issut wel goete idee dat havettes leeren te lesen. Volleges mein kenne we nog wel wad fingeraars gebruiken

oh dad consternatie buur o hept maar ene vizie. Hoe maakt ik hed so leleik mogeliks dus je nied so drukkis make daarfoor hoort. En anderzz forum u leer je hed tog op se havettes, ken hed consternatie buur o ook iets leere.
Harrie, de fraag was tog niet te moeluk? Ik was zo blij da je weer trug ben, vergeet de fraag mar hor. Is zondag een idee, of is da niet fijn omdat manlief tehuis is?
goeiesmiddags

ik is weer thuis en gaat meteen naar het kleinste kamertje rennen hoor

hoe is is het met mein liefe friendinnetjes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hé Havettekes fan me!

Da was weer een konstanerende dach in ut KK-vietsehock!

Maar ik wouw noch efe trugkome op de fraag fan Babs. Ik purbeer Harrie efe te hellepe wand die kan nie op ut antwort kome.

Zijn wei alle mislukkleunen omda wei cheen awwasmasjien konde zech, de ja de nee.

Fogges mei is ut goeie antiwort NEE en wel daarom omdad het cheen blangreik wort is. Een awwasmasjien moed ut chwoon doen, daar hoefe we ut fedder niet ofe te hebbe, tog?

Nou dit was weer een kompuleet sinlose beidrache van Wen en ik spreek julie later!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven