Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
dinsdag 13 januari 2009 om 10:04
smorreges
ut KK ist nog steedzzz onberijkelijk, i denkt dad de poetzzz frau van Lied tog nied so tefrede is med de opzlach die se hebt ontfange
ik fingert me een ongelukkig as ik me eigen opdragte nied hoev uid te voeren hoor Caj. Ut is so langsaam een hele zeepzerie he. Lange adem in en lange adem uid en dan blijfe lagge for alteit
Roel seksus met reide, ik maakt ruim baan for je hoort
Harrie, teidje niet gesien, sat je neus verrestopt en kon je onzz nied finde?
Babs, dikke druk for je hoort
luv koekkie
ut KK ist nog steedzzz onberijkelijk, i denkt dad de poetzzz frau van Lied tog nied so tefrede is med de opzlach die se hebt ontfange
ik fingert me een ongelukkig as ik me eigen opdragte nied hoev uid te voeren hoor Caj. Ut is so langsaam een hele zeepzerie he. Lange adem in en lange adem uid en dan blijfe lagge for alteit
Roel seksus met reide, ik maakt ruim baan for je hoort
Harrie, teidje niet gesien, sat je neus verrestopt en kon je onzz nied finde?
Babs, dikke druk for je hoort
luv koekkie
dinsdag 13 januari 2009 om 10:04
Jongus! Jóngues! Ik moed karjeren! Niet mijn zo hard schuide bukkent aan het laggen maken! Ik moed steets meer harddop uit sprikken voor het te begrypen. Toestrax krijg ik nog purbleme hiro!
Goed geslacht Lied, hoedje op! Wel verspeur ik bij jouw enige trug gouden tijd bij het De Waar Hijd zeggen tegen de boetseer vrouw over haar gore fauvische nijgingen. Ik ken mij dit reuzelig goed voorstellen! Opgerod staat nedjes (nouw nog een niewe hulpster) voor de geboring.
En zech mij nou eens WAT IS EEN DOELA-SJIER? Ik ken wel een doela die helpje bij de geboring en de na, maar een sjier??
Wat de lijers afgaat; waar hebbie ze vort laast gezien? En as je nouw je ijge vorsteld dat je ze nouw weer most verbergen vor een volgerde ongesgoren vrugt, wat zouwie dan een handugge plack vinden? Dan mot je da gaan zoeken. Vermidts tenzij dat menhir Bokje ze heb opgeromen. Dan is zoeken zindeloos.
Roelie veel sterks op de weg, ik vingert ook voor jouw! Hebbie al een niewe daten voor je thee & rie?
Hoi Har
!
Wagt, vrangende praach!
Goed geslacht Lied, hoedje op! Wel verspeur ik bij jouw enige trug gouden tijd bij het De Waar Hijd zeggen tegen de boetseer vrouw over haar gore fauvische nijgingen. Ik ken mij dit reuzelig goed voorstellen! Opgerod staat nedjes (nouw nog een niewe hulpster) voor de geboring.
En zech mij nou eens WAT IS EEN DOELA-SJIER? Ik ken wel een doela die helpje bij de geboring en de na, maar een sjier??
Wat de lijers afgaat; waar hebbie ze vort laast gezien? En as je nouw je ijge vorsteld dat je ze nouw weer most verbergen vor een volgerde ongesgoren vrugt, wat zouwie dan een handugge plack vinden? Dan mot je da gaan zoeken. Vermidts tenzij dat menhir Bokje ze heb opgeromen. Dan is zoeken zindeloos.
Roelie veel sterks op de weg, ik vingert ook voor jouw! Hebbie al een niewe daten voor je thee & rie?
Hoi Har

Wagt, vrangende praach!
Ga in therapie!
dinsdag 13 januari 2009 om 10:05
De veletoon ging, dus ik drukte snel op vurzende.
Vudaag krijg ik de korts niet naar beneje en ik ben heul moe. Wa ga ik der aan doen? Weinig denkt ik.
Liedje kanjer, da hebbie goet gedaan! Weg met de sgoonmaakster die slegt sgoon maakt. Stoere vrauw!
Zo fijn da Harrie opgedoke is, allenig nou nog weer zin krijge. Zal ik maandag naar je toe kome, Har?
O Roeleboel, ik heb me verhaal van witte plekkies misgien niet goet uitgelege. Ut is nog niet bekent geworre hoeveel ze dur gaan zien.
Tender lof & ker voor aaaaaaaaaaaaaaamaal
Vudaag krijg ik de korts niet naar beneje en ik ben heul moe. Wa ga ik der aan doen? Weinig denkt ik.
Liedje kanjer, da hebbie goet gedaan! Weg met de sgoonmaakster die slegt sgoon maakt. Stoere vrauw!
Zo fijn da Harrie opgedoke is, allenig nou nog weer zin krijge. Zal ik maandag naar je toe kome, Har?
O Roeleboel, ik heb me verhaal van witte plekkies misgien niet goet uitgelege. Ut is nog niet bekent geworre hoeveel ze dur gaan zien.
Tender lof & ker voor aaaaaaaaaaaaaaamaal
dinsdag 13 januari 2009 om 10:09
O ja mijsjes dit mogen juli niet missen. Ik gaat verdaag luisteren naar een menhir die iets gaat futtelle over de vulloe durring van de Nedenlanse taal! Nouw da kan ik over mee praatte! Da gaak dan ok doen. Hij gaad zekers en vasd wat zeggen over de bedrefeluke inflood van in toenet en ezemes en iemul en natulruk van het Engels (frans).
Ga in therapie!

dinsdag 13 januari 2009 om 10:42

dinsdag 13 januari 2009 om 11:53
Koekkie, geen stretch meis, hut roepding kneip nie tot kruim nie. Ze begin alteit met hut afknaage van de oren.
Poetzere is nie koel nie, ik moe noch gaan stoeie met hut ruim uiten van de afwasmasjien en streike enzo.
Ter ouwens heel eng: ik reeg van hut consul conster CB een briefjuh en daarop moedik bevulle wat hut roepding allemaal zeg. Maar er staan alleen maar heule moeieleike woorde op, zoas afwasmasjien en stofzuigere. Dat zeg mein roepding egt nie. Zou mein roepding wel normaal weze?
Bevobbeelt het hoofstuk ' dinge doen' :zeg uwes roepding al ' springen', ' omvallen', 'weglopen' of ' schieten' ?
Nou da zech ze dus egt nie. En spelle kunne ze daar ook al nie.
Poetzere is nie koel nie, ik moe noch gaan stoeie met hut ruim uiten van de afwasmasjien en streike enzo.
Ter ouwens heel eng: ik reeg van hut consul conster CB een briefjuh en daarop moedik bevulle wat hut roepding allemaal zeg. Maar er staan alleen maar heule moeieleike woorde op, zoas afwasmasjien en stofzuigere. Dat zeg mein roepding egt nie. Zou mein roepding wel normaal weze?
Bevobbeelt het hoofstuk ' dinge doen' :zeg uwes roepding al ' springen', ' omvallen', 'weglopen' of ' schieten' ?
Nou da zech ze dus egt nie. En spelle kunne ze daar ook al nie.

dinsdag 13 januari 2009 om 14:25
Har, ik hept van die uidlaatbare batte reien, ze sein allenig sneller op dan uid. Maart glukkig laden se wel uid, das tog wel poos i tief, vinnut jei ook nied?
Cajla, ken ie ook lere fingere? dan issut wel goete idee dat havettes leeren te lesen. Volleges mein kenne we nog wel wad fingeraars gebruiken
oh dad consternatie buur o hept maar ene vizie. Hoe maakt ik hed so leleik mogeliks dus je nied so drukkis make daarfoor hoort. En anderzz forum u leer je hed tog op se havettes, ken hed consternatie buur o ook iets leere.
Cajla, ken ie ook lere fingere? dan issut wel goete idee dat havettes leeren te lesen. Volleges mein kenne we nog wel wad fingeraars gebruiken
oh dad consternatie buur o hept maar ene vizie. Hoe maakt ik hed so leleik mogeliks dus je nied so drukkis make daarfoor hoort. En anderzz forum u leer je hed tog op se havettes, ken hed consternatie buur o ook iets leere.
dinsdag 13 januari 2009 om 17:42
Hé Havettekes fan me!
Da was weer een konstanerende dach in ut KK-vietsehock!
Maar ik wouw noch efe trugkome op de fraag fan Babs. Ik purbeer Harrie efe te hellepe wand die kan nie op ut antwort kome.
Zijn wei alle mislukkleunen omda wei cheen awwasmasjien konde zech, de ja de nee.
Fogges mei is ut goeie antiwort NEE en wel daarom omdad het cheen blangreik wort is. Een awwasmasjien moed ut chwoon doen, daar hoefe we ut fedder niet ofe te hebbe, tog?
Nou dit was weer een kompuleet sinlose beidrache van Wen en ik spreek julie later!!!!
Da was weer een konstanerende dach in ut KK-vietsehock!
Maar ik wouw noch efe trugkome op de fraag fan Babs. Ik purbeer Harrie efe te hellepe wand die kan nie op ut antwort kome.
Zijn wei alle mislukkleunen omda wei cheen awwasmasjien konde zech, de ja de nee.
Fogges mei is ut goeie antiwort NEE en wel daarom omdad het cheen blangreik wort is. Een awwasmasjien moed ut chwoon doen, daar hoefe we ut fedder niet ofe te hebbe, tog?
Nou dit was weer een kompuleet sinlose beidrache van Wen en ik spreek julie later!!!!