De Haaksters.
dinsdag 13 januari 2009 om 18:38
Lieve forumsters,
Hebben jullie dat nou ook ? Dat je wel eens haakt ? En weten jullie nog, die keer, hoe ik een mooie bank bij het grofenvuil weg had gehaald. Ik heb er inmiddels een heel kleed omheen gehaakt.
Vriend vond het wat raar, maar : "Het zal mij een uberworst zijn, zolang het Nederlandsch waterpolo-team maar regelmatig scoort vind ik het pirma" Zei hij.
En jullie ?
Groetjes en kusjes,
Borodini.
Ps : Andere Handwerksters zijn natuurlijk van Harte Welkom om gezellig in te Haken op ons wonderschone topic. ( Breien, fimo kleien en noem het allemaal maar op. )
Hebben jullie dat nou ook ? Dat je wel eens haakt ? En weten jullie nog, die keer, hoe ik een mooie bank bij het grofenvuil weg had gehaald. Ik heb er inmiddels een heel kleed omheen gehaakt.
Vriend vond het wat raar, maar : "Het zal mij een uberworst zijn, zolang het Nederlandsch waterpolo-team maar regelmatig scoort vind ik het pirma" Zei hij.
En jullie ?
Groetjes en kusjes,
Borodini.
Ps : Andere Handwerksters zijn natuurlijk van Harte Welkom om gezellig in te Haken op ons wonderschone topic. ( Breien, fimo kleien en noem het allemaal maar op. )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 13 januari 2009 om 19:37
quote:Eowynn_ schreef op 13 januari 2009 @ 19:33:
Oh, Malificent, ik krijg opeens een fantástisch idee:
[afbeelding]
Deze sieraden zouden gewéldig staan bij de bloemetjes die jij op je croqs hebt. Mag ik het patroon daarvan? Wat zal ik er fris uitzien op de bruiloft van onze Trui deze zomer!ja, dat is goed, in ruil voor die varkenskop. Wat heb je dat toch prachtig gehaakt! Mijn complimenten.
Oh, Malificent, ik krijg opeens een fantástisch idee:
[afbeelding]
Deze sieraden zouden gewéldig staan bij de bloemetjes die jij op je croqs hebt. Mag ik het patroon daarvan? Wat zal ik er fris uitzien op de bruiloft van onze Trui deze zomer!ja, dat is goed, in ruil voor die varkenskop. Wat heb je dat toch prachtig gehaakt! Mijn complimenten.
Grief is just love with nowhere to go
dinsdag 13 januari 2009 om 19:46
dinsdag 13 januari 2009 om 19:50
Het ligt eraan wat je eet Maleficent. Wij eten veel spinazie de laatste tijd dus wordt het groen. Te zien aan jouw post eet je te eentonig, anders zou je ook wel eens andere kleuren navelpluis moeten krijgen.
je kan ook kunstmatige kleurstoffen proberen voor snel effect, door bv veel haribo te eten.
je kan ook kunstmatige kleurstoffen proberen voor snel effect, door bv veel haribo te eten.
dinsdag 13 januari 2009 om 19:56
Mijn zoon werd onlangs 6 en het arme jong zijn liefste wens is om een keer naar de MacDonalds te gaan. Maar als verantwoorde ouders zijn wij daar vanzelfsprekend mordicus op tegen. Toen kreeg ik een idee. Kan ik zijn liefste wens en mijn grootste hobby niet combineren? Et voilá:
Gehaakte cheeseburger
En dit was zijn kado. Een sjaal annex speelkameraadje voor die lange eenzame weekenddagen.
Gehaakte cheeseburger
En dit was zijn kado. Een sjaal annex speelkameraadje voor die lange eenzame weekenddagen.
dinsdag 13 januari 2009 om 20:05
dinsdag 13 januari 2009 om 20:13
quote:maroon5 schreef op 13 januari 2009 @ 20:08:
Ooooooh Jonna!!!!!!!
Ik druip bijna van de bank hier, wat práchtig!!
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? Als ik er nu mee zou beginnen ben ik er dan zeker van volgende winter niet te hoeven krabben?Ik ben wel een pro he Maroon. Ik heb er ongeveer 5 maanden over gedaan, per stuk. Maar als je flink doorhaakt redt je het denk ik wel hoor. Ligt er natuurlijk ook aan of je een Smart of een Stationwagon hebt.
Ooooooh Jonna!!!!!!!
Ik druip bijna van de bank hier, wat práchtig!!
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? Als ik er nu mee zou beginnen ben ik er dan zeker van volgende winter niet te hoeven krabben?Ik ben wel een pro he Maroon. Ik heb er ongeveer 5 maanden over gedaan, per stuk. Maar als je flink doorhaakt redt je het denk ik wel hoor. Ligt er natuurlijk ook aan of je een Smart of een Stationwagon hebt.