De Haaksters.

13-01-2009 18:38 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forumsters,

Hebben jullie dat nou ook ? Dat je wel eens haakt ? En weten jullie nog, die keer, hoe ik een mooie bank bij het grofenvuil weg had gehaald. Ik heb er inmiddels een heel kleed omheen gehaakt.

Vriend vond het wat raar, maar : "Het zal mij een uberworst zijn, zolang het Nederlandsch waterpolo-team maar regelmatig scoort vind ik het pirma" Zei hij.

En jullie ?

Groetjes en kusjes,

Borodini.

Ps : Andere Handwerksters zijn natuurlijk van Harte Welkom om gezellig in te Haken op ons wonderschone topic. ( Breien, fimo kleien en noem het allemaal maar op. )

Ik haak.

Totaal aantal stemmen: 47

Vaak (17%)
Soms (15%)
Niet (17%)
Af (26%)
Brei (17%)
Klei (9%)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
En in de categorie van de tampons...mijn gehaakte toiletpapier. Oók al uitwasbaar, dus scheelt een hele hoop in kosten.

Als het nou echt kou is, zoals de afgelopen dagen, is de rol ook in 1 lange lap als sjaal te gebruiken. Is dat niet handig? Ja, ik ben wel trots!

quote:MissMara schreef op 13 januari 2009 @ 19:56:

Mijn zoon werd onlangs 6 en het arme jong zijn liefste wens is om een keer naar de MacDonalds te gaan. Maar als verantwoorde ouders zijn wij daar vanzelfsprekend mordicus op tegen. Toen kreeg ik een idee. Kan ik zijn liefste wens en mijn grootste hobby niet combineren? Et voilá:

[afbeelding]

Gehaakte cheeseburger

En dit was zijn kado. Een sjaal annex speelkameraadje voor die lange eenzame weekenddagen.

[afbeelding]Misschien moe tje ook een keer pannenkoeken voor 'm bakken maken haken!

Everytime you make a typo, the errorists win.
Mmm... her water loopt me in de mond, prikkelend kleurenpalet ook! Bedankt Infojunk, voor deze nieuwe inspiratie!

PS: koele fietshaak.
Beste haaksters, dankzij jullie ben ik nu in plaats van netjes te studeren verdorie allemaal gekke haakplaatjes aan het zoeken. Hoezo SOG...

En nu ga ik weer studeren, ik pak m'n boek er maar weer bij

Deze heb ik laatst als tractatie voor het kinderdagverblijf gemaakt toen mijn zoon jarig was. Het moet wel verantwoord zijn he. Al die snoep en chips tegenwoordig. Dit vinden ze ook eeeenig.

Hier zien jullie me trouwens in actie. Ik ben de linker, met het hippe roze blousje.

Ik haak mee af

Boro,

Zou die My Beautiful Cervix Slijm dame met d'r Cervixslijm kunnen haken? Wat denken jullie?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik denk het wel Inad, met een beetje geluk haakt ze zo een beeb in elkaar.
Boro, grin, wat een topic, tskk, ik haak af hoor
Zoals ik al eerder verteld heb deel ik jullie passie voor haken niet, maar ik deel wel graag mijn kantkloservaringen.

Vanmiddag weer een heerlijke middag in het clubhuis gehad met me zus.

Ik ben die in het geel en me zus staat erachter.

Kusjes
quote:borodini schreef op 13 januari 2009 @ 18:55:

Dit had ik met de kerst in mijn raam staan.

dat staat wel heel leuk naast je opgezette hond (?)

wat is dat voor rare poot?
Grief is just love with nowhere to go
quote:borodini schreef op 13 januari 2009 @ 22:31:

Ik denk het wel Inad, met een beetje geluk haakt ze zo een beeb in elkaar.Ik zeg: voorbehoedsmiddelen:

Peas on earth!
Leuk, Pode, maar volgens mij werkt die gehaakte "lingerie" als zeer betrouwbare anti-conceptie. ;)
Deze is leuk

Peas on earth!
Die is briljant PODE, volgens mij is er ooit eens een topic over geweest hier op vief.
Ik zat er dus nét over na te denken... Over breipatroontjes van een Hitler en een Mussolini ofzo he?
Peas on earth!
Hitler en Churchill

Peas on earth!
Besneden of niet besneden

Peas on earth!
Hilarisch

Ga door, ga door...
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Ik ben in de war.....

Sorry hoor, ik wil geen knuppels in hoenderhokken gooien maar ik lees een topic dat gaat over haken. Het gaat over handwerken en om precies te zijn over haken. Tenminste als ik het goed begrepen heb want tot mijn werkelijk stómme verbazing zie ik ook kantklossers en breiers hier met het grootste gemak even aanhaken.

Kijk, en dát kan niet de bedoeling zijn volgens mij want dan kan ik ook wel aan komen zetten met mijn scrapbooks en mijn fimokleibeeldjes.

(voor de zekerheid maar even twee voorbeeldjes bijgevoegd)

Ik haak zelf niet, dus praat ik niet mee, zo gaat dat bij een topic dat 'de haaksters' heet.

Dus als de breiers en de kantklossers gewoon even zelf een topic zouden willen openen dan zou ik dat zeer op prijs stellen. Houden we het forum lekker duidelijk.
dit draag ik op vakantie altijd. Vinden jullie het niet leuk? Zelf gehaakt!

Oh Leo, maar je bent van Harte Welkom hoor.

Ik zal mijn OP even aanpassen.
En ik wil heel graag een patroon van een zelfgemaakte broekrok, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij die hebt ?
Ja Meds, ik wil eigenlijk niks weten van kantklossen, dat is zo duf! In tegenstelling tot haken natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven