HELP

16-01-2017 17:06 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Ik ben 28 mijn vriendin 27 we hebben samen een zoontje van 5 en zijn 8jaar samen.

Onze sexrelatie was altijd fantasties, en moest ik zegge dat ik koppijn had (bijwijze van spreken) maar sinds 4jaar loopt het helemaal mis, en gebeurd het bijna niet meer. Ook gwn intimiteit is er niet meer .Als ik geluk heb 1x in de 4 maand , ook is het wel eens 8maand geduurd. Ik heb al alles geprobeerd maar nix blijkt te werken. Prate doet ze ook weinig, Volgens haar heeft ze gwn geen zin, en is ze nog altijd aangetrokken tot mij, en houd ze van me. Maar ik begin steeds meer in mezelf te twijfen. Ik ben gestopt om er achter te vragen omdat ik toch elke keer afgewezen word, en elke keer is er iets, buikpijn ,hoofdpijn, moe 1x keer krampen in men teen. En relatieterapie wilt ze niet. Ik ben zo gefrustreerd en begin ten einde raad te kome. Heeft iemand tips,

Dank je
Ik vind haar gedrag onnacceptabel. Geef haar een ultimatum. Of jullie zoeken samen hulp of je stapt uit de relatie. Seks is een belangrijk onderdeel daarvan en dat mag ze je niet zomaar ontnemen.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
............... Hier heb je wat punten
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Wat is nu je vraag?

Het klinkt heel vervelend voor je, zo'n relatie zou ik niet willen. Hebben jullie wel goed gesproken over wat haar dwars zit?

Ps; ik zou er een cursusje Nederlands tegenaan gooien, wat een hoop fouten kan een mens maken....
Find people who will make you better (M. Obama)
Volgens mij moet je even een nieuw toetsenbord kopen .. je letter n doet het niet altijd
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...
quote:michelleobama schreef op 16 januari 2017 @ 17:17:

Wat is nu je vraag?

Het klinkt heel vervelend voor je, zo'n relatie zou ik niet willen. Hebben jullie wel goed gesproken over wat haar dwars zit?

Ps; ik zou er een cursusje Nederlands tegenaan gooien, wat een hoop fouten kan een mens maken....Nou ja, wat maakt dat toch uit? Nederlands is niet iedereen zijn moedertaal (ook de mijne niet) maar je hoeft het mensen niet voor de poten te gooien dat ze op cursus moeten.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Een baby/dreumes/kleuter in je leven kan veel gevolgen hebben voor je seksleven. Zeker als moeder zijnde (ik spreek uit ervaring). Voor je het weet is het een paar weken geleden dat je seks had, en dat loopt al snel op als er niet iets gebeurt.

Hoe zijn de zorgtaken verdeeld? Heeft je vriendin misschien het gevoel dat ze vooral moeder is, en geen aantrekkelijke vrouw? Is ze fysiek erg veranderd, veel aangekomen sinds de bevalling? Zit ze überhaupt wel lekker in haar vel?

Zomaar eens wat dingen om over na te denken. Relatietherapie is denk ik niet de juiste oplossing, misschien een afspraak bij een seksuoloog wel. Weet ze hoe jou dit beïnvloedt? Heb je haar duidelijk kunnen maken dat je dit niet volhoudt?
Neem een minnares. Zij blij jij blij.
quote:michelleobama schreef op 16 januari 2017 @ 17:17:

Wat is nu je vraag?

Ps; ik zou er een cursusje Nederlands tegenaan gooien, wat een hoop fouten kan een mens maken....

Voor tips

Ik sta buiten in de kou voor het werk, zodoende heb ik me verbeeterd.
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 17:24:

[...]

Nou ja, wat maakt dat toch uit? Nederlands is niet iedereen zijn moedertaal (ook de mijne niet) maar je hoeft het mensen niet voor de poten te gooien dat ze op cursus moeten.

Ik sta buiten in de kou voor men werk ,

Maar heb me verbeterd ,en ik ben belg msch daarom haha, maar ik zoek tips
Heb je haar al eens duidelijk verteld dat dit voor jou geen houdbare situatie is?
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
quote:canvas schreef op 16 januari 2017 @ 17:26:

Een baby/dreumes/kleuter in je leven kan veel gevolgen hebben voor je seksleven. Zeker als moeder zijnde (ik spreek uit ervaring). Voor je het weet is het een paar weken geleden dat je seks had, en dat loopt al snel op als er niet iets gebeurt.

Hoe zijn de zorgtaken verdeeld? Heeft je vriendin misschien het gevoel dat ze vooral moeder is, en geen aantrekkelijke vrouw? Is ze fysiek erg veranderd, veel aangekomen sinds de bevalling? Zit ze überhaupt wel lekker in haar vel?

Zomaar eens wat dingen om over na te denken. Relatietherapie is denk ik niet de juiste oplossing, misschien een afspraak bij een seksuoloog wel. Weet ze hoe jou dit beïnvloedt? Heb je haar duidelijk kunnen maken dat je dit niet volhoudt?

De taken zijn gelijk verdeelt ,of we doen het samen.

Ze is fysiek het zelfde als vroeger ze is 1,60 en weegt 54kg dus denk ik niet dat het daar aan ligt. Maar al zou ze 100 wegen zou het mij niet uitmaken. Ik hou van haar,en dat weet ze.

En seksuologe ziet ze ook niet zitten.
quote:wiezel schreef op 16 januari 2017 @ 17:32:

Heb je haar al eens duidelijk verteld dat dit voor jou geen houdbare situatie is?Ja ,en ze voelt zich schuldig ,maar daar blijf het dan ook bij
Vanuit haar ogen bezien: Gaat het jou om de seks of om de intimiteit wanneer je toenadering zoekt?

Want het wil wel eens helpen door gewoon af en toe te knuffelen, even een kort intiem momentje samen delen, zonder dat jij ook meteen wil neuken. Als het jou lukt om dat te realiseren, dus jou zo te gedragen dat zij niet elk moment dat jij toenadering en intimiteit deelt zij denkt van "Oh, hij moet/wil er weer overheen", dan kan zij zich veel beter leren ontspannen. Het kan wel een paar maanden duren voordat zij jou weer leert te vertrouwen dat toenadering en intimiteit niet meteen seks hoeft te betekenen, maar als ze daar eenmaal weer is, is de kans groter dat zij zich kan ontspannen en dat haar lust naar jou ook een kans krijgt om naar buiten te komen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:jaw schreef op 16 januari 2017 @ 17:44:

Vanuit haar ogen bezien: Gaat het jou om de seks of om de intimiteit wanneer je toenadering zoekt?

Want het wil wel eens helpen door gewoon af en toe te knuffelen, even een kort intiem momentje samen delen, zonder dat jij ook meteen wil neuken. Als het jou lukt om dat te realiseren, dus jou zo te gedragen dat zij niet elk moment dat jij toenadering en intimiteit deelt zij denkt van "Oh, hij moet/wil er weer overheen", dan kan zij zich veel beter leren ontspannen. Het kan wel een paar maanden duren voordat zij jou weer leert te vertrouwen dat toenadering en intimiteit niet meteen seks hoeft te betekenen, maar als ze daar eenmaal weer is, is de kans groter dat zij zich kan ontspannen en dat haar lust naar jou ook een kans krijgt om naar buiten te komen.

Nee ,helemaal niet ik ben een warm persoon die houd van knuffels en gwn samen zijn.

Maar zij is zo niet. En voor mij hoeft het niet alle dagen seks, maar gwn wat meer intimiteit
Is je vriendin begonnen met anticonceptie, en is haar tegenzin daardoor misschien begonnen? Door hormonale AC kan je libido (flink) afnemen.
quote:intothewild schreef op 16 januari 2017 @ 17:59:

Is je vriendin begonnen met anticonceptie, en is haar tegenzin daardoor misschien begonnen? Door hormonale AC kan je libido (flink) afnemen.Ze heeft 2jaar nu een spiraal
Maar wat jaw bedoelt, is dat je gewoon eens afspreekt dat je een bepaalde tijd aandacht aan elkaar besteedt in de vorm van intimiteit zonder seks als doel. Dus een knuffel, een kus, even een arm om elkaar heen. Want het kan best zo zijn dat het bij haar zo werkt: jij wil haar aanraken en zij denkt: god, daar heb je hem weer.

Jij kunt dat al wel geprobeerd hebben, maar als niet duidelijk is uitgesproken wat je bedoeling is (of juist niet) kan het bij haar alsnog zo overkomen.
quote:Jerre schreef op 16 januari 2017 @ 17:31:

[...]

Ik sta buiten in de kou voor men werk ,

Maar heb me verbeterd ,en ik ben belg msch daarom haha, maar ik zoek tips

Wat bedoel je met dat je buiten staat voor je werk en dat je je hebt verbeterd? Waarschijnlijk Belgisch

Ik zou haar toch aan het verstand proberen te krijgen dat dit voor jou niet acceptabel is. Je wil toch zo niet 50 jaar doorgaan? Dat ze zich schuldig voelt is wel gunstig, dat betekent wel dat het haar kan schelen. Ik zou toch aandringen op hulp of een ultimatum stellen als ze dat niet wil. Seks hoort in een relatie er gewoon bij en als er geen duidelijke redenen zijn om het te laten, zal ze moeten veranderen.
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 17:24:

[...]

Nou ja, wat maakt dat toch uit? Nederlands is niet iedereen zijn moedertaal (ook de mijne niet) maar je hoeft het mensen niet voor de poten te gooien dat ze op cursus moeten.

Het verhaal leest veel makkelijker als er een beetje fatsoenlijk Nederlands wordt geschreven. TO is idd niet Nederlands, maar hij schrijft als een puber....

jij bent ook niet Nederlands, maar schrijft wel vele malen beter dan TO....
Okay, er is nauwelijks nog intimiteit, ze wil er niet over praten en ze wil geen hulp. Als dat zo blijft, is er geen hoop meer dat dit nog goed komt. Als er geen hoop meer is, betekent dat het einde van de relatie als jij daar niet mee kunt leven. Mag ze best weten.
Love is the meaning of life
Zeg, astablieft jong, schrijft ne keer ewa beter. 'Ik ben Belg msch daarom, haha'

Van je taalgebruik droog ik alleszins spontaan op, erg onaantrekkelijk.
nvt
anoniem_319621 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 13:26
99.50% gewijzigd
vnf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven