Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
dinsdag 13 januari 2009 om 18:22
he wennie, hoe ken je spesjaal dieeten als je het allebij heel erg drukkies heb
mein hooft is een beetje fol. Moet nog feel te feel doen in feel te wijnig teit op het werk. Alles mot af sein foor mijn fakantie namelijk. Heb ik zomaar opeens ook een dooie lein
mein hooft is een beetje fol. Moet nog feel te feel doen in feel te wijnig teit op het werk. Alles mot af sein foor mijn fakantie namelijk. Heb ik zomaar opeens ook een dooie lein
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

dinsdag 13 januari 2009 om 19:15
Dag alemaal lieve havettoeties,
Ik heb niet gevingert vedaag maar wel heel veel gewho'st ik hoop dat tot ook goedt is.
De oplosing van die affas misschiene is as vocht: as je roepding een jommetje is hoeftie et niet te wete. Voor jommetjes is het verlangrijkst tot ze lief zijn. En kusjens geve as voor brij ding voor het verwassen leven.
Ik vin julie almaal stoer en me zelev ook (hil zoet gekarjerettet van daag).
Ik heb niet gevingert vedaag maar wel heel veel gewho'st ik hoop dat tot ook goedt is.
De oplosing van die affas misschiene is as vocht: as je roepding een jommetje is hoeftie et niet te wete. Voor jommetjes is het verlangrijkst tot ze lief zijn. En kusjens geve as voor brij ding voor het verwassen leven.
Ik vin julie almaal stoer en me zelev ook (hil zoet gekarjerettet van daag).

dinsdag 13 januari 2009 om 19:50
Wat je seg, Wen, een evenerende dag in t fietsen/rookhol KK. Soms moest ik zellufs een traantje wegvingeren as ik zie hoe lief en mooi de havettes mekander ondersteunen en hellepen.
Wij sijn egt goet in toe de resjkoe komen, ben soms helegaar in de onderdruk.
Fandaag hadden we tijdens hut ete een kwestie fan hysteriese aart. Hut ene roepding was foor geshietenis naar de fillum oorlogs zomer herfst winter gewees. Maar hij vont dat se wel heul veul rookte in die fillum en dat klopte vollegens hem niet omdat er in de oorlog sgaartste was. Hoe konde ze dan zoveel roke?
Volgens meneer Kruishaar ve bouwde se dan zelluf hun ze tabak en namen ze blaatjes uit de bijbel as vloej. Toen sei ik dat het bij de havettes bijbal heet. Daar moest hut andere roepding weer errug om lagge.
Duzzz, voor de hysterisch onderlegde onder ons, konde se soveel roke in de oorlogs winter?
Wij sijn egt goet in toe de resjkoe komen, ben soms helegaar in de onderdruk.
Fandaag hadden we tijdens hut ete een kwestie fan hysteriese aart. Hut ene roepding was foor geshietenis naar de fillum oorlogs zomer herfst winter gewees. Maar hij vont dat se wel heul veul rookte in die fillum en dat klopte vollegens hem niet omdat er in de oorlog sgaartste was. Hoe konde ze dan zoveel roke?
Volgens meneer Kruishaar ve bouwde se dan zelluf hun ze tabak en namen ze blaatjes uit de bijbel as vloej. Toen sei ik dat het bij de havettes bijbal heet. Daar moest hut andere roepding weer errug om lagge.
Duzzz, voor de hysterisch onderlegde onder ons, konde se soveel roke in de oorlogs winter?
dinsdag 13 januari 2009 om 19:57
Harrie, over je roepding, kan se Havette zegge? Kijk dat sijn de kweesties fan belang. Seker as hut een meisjesroepding is. Maar de havettes kenne se seker niet bij hut konsternatie buroow.
tssss, afwasmasjien, dat is tog niet een belangreik woort. Kan ze kafia segge? Of mama en eten en drinku ? Dat lijk me veul handiger.
tssss, afwasmasjien, dat is tog niet een belangreik woort. Kan ze kafia segge? Of mama en eten en drinku ? Dat lijk me veul handiger.
dinsdag 13 januari 2009 om 20:04
Ik melt mij prombt voor hudt Hysteries spoet geval!
Hier kan joun slymme roepding een en ander leze. Hudt gong wesgijndelik om zeur-o-gaadt tebbak. De link is ofriges naar een deel uid 1 (2) heule mowje en bullangreike zerie, waar veel gerenoveerde en veelbollofunde hystericaas hun deeldtje hebbe bij gedraagt. (wink wink nots nots no waddai mien no waddai mien)
Hier kan joun slymme roepding een en ander leze. Hudt gong wesgijndelik om zeur-o-gaadt tebbak. De link is ofriges naar een deel uid 1 (2) heule mowje en bullangreike zerie, waar veel gerenoveerde en veelbollofunde hystericaas hun deeldtje hebbe bij gedraagt. (wink wink nots nots no waddai mien no waddai mien)
dinsdag 13 januari 2009 om 20:16
Tenks, Lied, wat een mooje link, sit muteen selluf ook alles te bekijke.
Het op merksaame roepding vint geschietenis ook sijn faveriete fak op sgool. Hij vurtelde net dat de man die in de fillum veel rookte wert dootgesgoten. Waar op meneer Kruishaar heel opvoet kundig segt dat hut logies is omdat roke slegt is foor je en dodeluk.
Jij begrijpt , we hebbe hiero reuse boejende conservaties.
Het op merksaame roepding vint geschietenis ook sijn faveriete fak op sgool. Hij vurtelde net dat de man die in de fillum veel rookte wert dootgesgoten. Waar op meneer Kruishaar heel opvoet kundig segt dat hut logies is omdat roke slegt is foor je en dodeluk.
Jij begrijpt , we hebbe hiero reuse boejende conservaties.
dinsdag 13 januari 2009 om 21:50
Daggikkutnie lieffies!
Wad een geeuwzelge drukdte weer hiro. De puf fes oor was reuzelig intra zand. Ik heb hum egter niet op de havetes kunnen verwijsen Hij had wel een leuk vobbelt van een voud die volgers hum regen matuch door unie verzettere stuurtenten word gemaakt. Dat is namenluk het word "=rees fyts\\. En dan metnamen het word fyts!! Dus niet rees tuwwijl tot dat egels is. Bie sar!
Mij roepding had ook een leuque havetsijaanse woort verspreking vanaverd. Ze zei me klas genotje is open gereert. Ik mos zow laggen! Dat vongze nie zow leuk want het was tog helegaar nie grapuch?
Marg die opperlosing van een huishoutman ken ik ten zeurste afraadde! Biender, dundert. Kotse tiesjurt. Nee dan liefer een alvast musjien!
Ik vinget ook belaggenluk tot ze van kleine roepdingen vrijsen tot die zukke moelukke worden kennen uit zeggen. De gemidulde verwassene komp daar nog nie eens nie uit nie!
Sabien jij heb wel erch slime roepdingers zeg! Roeliena weed het beter als mijn qkwa dat zij in de fimmelwerelt tuis woond, maar het kén naturluk ook gewon een voudje van de regie zeur zijn geweesd! Dat hij minder slimmerder was als jou roepding zogezegd zogedaan. Niet onbedenkeleuk volgersmijn.
Over gesgiedernis gezegd en gezwogen:;;" Emma hoest nou met jou fuck oudhijd?
Liederwijlen wat ben je tog weer miss triejeus!
Roelie hoe gong ut raaien? Ken je al uitsgakkelen? Snab je het koppelding al? Ken je de glazewassers al verdienen?
Wad een geeuwzelge drukdte weer hiro. De puf fes oor was reuzelig intra zand. Ik heb hum egter niet op de havetes kunnen verwijsen Hij had wel een leuk vobbelt van een voud die volgers hum regen matuch door unie verzettere stuurtenten word gemaakt. Dat is namenluk het word "=rees fyts\\. En dan metnamen het word fyts!! Dus niet rees tuwwijl tot dat egels is. Bie sar!
Mij roepding had ook een leuque havetsijaanse woort verspreking vanaverd. Ze zei me klas genotje is open gereert. Ik mos zow laggen! Dat vongze nie zow leuk want het was tog helegaar nie grapuch?
Marg die opperlosing van een huishoutman ken ik ten zeurste afraadde! Biender, dundert. Kotse tiesjurt. Nee dan liefer een alvast musjien!
Ik vinget ook belaggenluk tot ze van kleine roepdingen vrijsen tot die zukke moelukke worden kennen uit zeggen. De gemidulde verwassene komp daar nog nie eens nie uit nie!
Sabien jij heb wel erch slime roepdingers zeg! Roeliena weed het beter als mijn qkwa dat zij in de fimmelwerelt tuis woond, maar het kén naturluk ook gewon een voudje van de regie zeur zijn geweesd! Dat hij minder slimmerder was als jou roepding zogezegd zogedaan. Niet onbedenkeleuk volgersmijn.
Over gesgiedernis gezegd en gezwogen:;;" Emma hoest nou met jou fuck oudhijd?
Liederwijlen wat ben je tog weer miss triejeus!
Roelie hoe gong ut raaien? Ken je al uitsgakkelen? Snab je het koppelding al? Ken je de glazewassers al verdienen?
Ga in therapie!

dinsdag 13 januari 2009 om 22:59
maggerust bij mij hoor Em. Wie hoordt ons ijgelik over?
Ik moes wel lagge om Kaj der fuck oudheid, maar hoe of tot Baps denkt over die Rusz... kan ze niet erg waderen denk ik.
BS: ik heb een handje die almar aan me sgamend been vrunnikt en kan der wijnig aan doen wandt hut is een verstekelding! Hudt zal wel een vaze zijn. Me Kompliet wurks of Fruit er maris op ontslaan.
truste mijsjes! Beterschaapjes tellen, he ziekliefjes?
Ik moes wel lagge om Kaj der fuck oudheid, maar hoe of tot Baps denkt over die Rusz... kan ze niet erg waderen denk ik.
BS: ik heb een handje die almar aan me sgamend been vrunnikt en kan der wijnig aan doen wandt hut is een verstekelding! Hudt zal wel een vaze zijn. Me Kompliet wurks of Fruit er maris op ontslaan.
truste mijsjes! Beterschaapjes tellen, he ziekliefjes?
woensdag 14 januari 2009 om 13:59