Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
woensdag 14 januari 2009 om 15:16
sgreewt hart HULLO TROELAAS! wadden bedaardenhuijs hiero zeg.
tiepe gaad lanzaamp wand ik leg imme bed te ruste dat moedt nu elleke middag maar slape hoefnie hoor gewoon geztreckt/
me Verlosert en die van de kraam inteelt denke ook dadt de beebie mesgien wel eerders komt. bokje kwam met 38.0 dat zou al over 2.5 zijn, en dus serieus ruste en alles in odde make. ik hebt nu ik in bedt legt een vrisse mijt sgoonmakut rondt dartele dus voelt ik me ijge mekka dekka dendt! ook heb ik een afspreek met een pus zo nell orkaan ijzer gemaakd voor algehele gaos bestrijking. de sergestie van kuttrole over me hijs hawe is al tans weder gewekkt.
wis jij nogg niedteens vv\d doela sjier carlette? as ik gaan bare kome alle havietas in koor de beebie verwentsinge toemoeddginge aanroepe. zet de datum maar alvasd in je a-gendus.
tiepe gaad lanzaamp wand ik leg imme bed te ruste dat moedt nu elleke middag maar slape hoefnie hoor gewoon geztreckt/
me Verlosert en die van de kraam inteelt denke ook dadt de beebie mesgien wel eerders komt. bokje kwam met 38.0 dat zou al over 2.5 zijn, en dus serieus ruste en alles in odde make. ik hebt nu ik in bedt legt een vrisse mijt sgoonmakut rondt dartele dus voelt ik me ijge mekka dekka dendt! ook heb ik een afspreek met een pus zo nell orkaan ijzer gemaakd voor algehele gaos bestrijking. de sergestie van kuttrole over me hijs hawe is al tans weder gewekkt.
wis jij nogg niedteens vv\d doela sjier carlette? as ik gaan bare kome alle havietas in koor de beebie verwentsinge toemoeddginge aanroepe. zet de datum maar alvasd in je a-gendus.
woensdag 14 januari 2009 om 15:47
HÁLOO!!!
(over bignade huis gezegd en gezwogen WIE LEGT DUR HIER NOU OP BET TE "TRUSTEN TUWUIL TOT DUR EEN HULP STER DUR HUIS LOOP TE PUSHEN? NOUW? NOUW? Lopen wij hier stil te doen weges dat jij op bed legd!?
Gapje hoor
Wort hut een onder water boring, Lied? Heb je alle uitrusten al? Snor kul, duik brul, bat muds (voor 'daar bnejen'). Of verwagt je (pun nintendo) dat je gebroken vliermuizen voor een fufrissent buidje gaan sorgen?
Krijge we wel een zackje fo mee naar huis? En me schuit met buisjes? Of alleen polenta taard?
En een ongesgijden vraag: ken ik jou orkaan ijzer lenen as jij dur klaar mee ben?
Babs hoe ischt met jou van dag?
Knusjes voor alle overgebleven hanvetes! :knus:
(over bignade huis gezegd en gezwogen WIE LEGT DUR HIER NOU OP BET TE "TRUSTEN TUWUIL TOT DUR EEN HULP STER DUR HUIS LOOP TE PUSHEN? NOUW? NOUW? Lopen wij hier stil te doen weges dat jij op bed legd!?
Gapje hoor
Wort hut een onder water boring, Lied? Heb je alle uitrusten al? Snor kul, duik brul, bat muds (voor 'daar bnejen'). Of verwagt je (pun nintendo) dat je gebroken vliermuizen voor een fufrissent buidje gaan sorgen?
Krijge we wel een zackje fo mee naar huis? En me schuit met buisjes? Of alleen polenta taard?
En een ongesgijden vraag: ken ik jou orkaan ijzer lenen as jij dur klaar mee ben?
Babs hoe ischt met jou van dag?
Knusjes voor alle overgebleven hanvetes! :knus:
Ga in therapie!
woensdag 14 januari 2009 om 16:22
sow dus we gaant allegaar doedelsak spele om jou er door heent te hellepe Lied. Sein er nog dode leinen te haale of kannut nou rustig koome?
ik gaad znel weer ferders nu, strakkies magt ik weer op mein hobbelpaart.
Cajla mein fingers sein blau fan t fingere, sou een wel gemikte beweegding med de hant niet wad meer in pakking hebbe? Soude se dan gaant begreipe dat hed nied lollig meert is?
lots of luv en kere
koekkie

woensdag 14 januari 2009 om 16:25
woensdag 14 januari 2009 om 16:31
leuke sjants em, wortie later een Provo-Pyraadt!
Koek, nog veel dode lijne maar asik ze negeer dan lijkhudt net of ze der niedt zijn! Tipp! (voriedereen buhhalve Loezewies).
Kaj voor hud draagboek voor de verballing moed je bij Harrie weze. Zij is het brijn agter de onder neming. En ik denk dat Hary hele lekere Polenta Taardten kan maken. Ik zou erg bledigt zijn as de veger 't Ariërs deze lecker nei afslaan. Em?!
Koek, nog veel dode lijne maar asik ze negeer dan lijkhudt net of ze der niedt zijn! Tipp! (voriedereen buhhalve Loezewies).
Kaj voor hud draagboek voor de verballing moed je bij Harrie weze. Zij is het brijn agter de onder neming. En ik denk dat Hary hele lekere Polenta Taardten kan maken. Ik zou erg bledigt zijn as de veger 't Ariërs deze lecker nei afslaan. Em?!

woensdag 14 januari 2009 om 17:16

woensdag 14 januari 2009 om 18:03
O die! Die zoon boek hep gemaakd dat vrouwe en negers de zelfde regten moete hebben as apen en miereneukers miereneters.
Gelijk hep ze! Want ape zijn lief.
Ookal vont weilen Gerart Kommeris van der Reven ape "viezen beeste, en eigelik niet eens diere" maar wat weed die der nou van - die sgeen nogal te drinke, die man. Dus.
Gelijk hep ze! Want ape zijn lief.
Ookal vont weilen Gerart Kommeris van der Reven ape "viezen beeste, en eigelik niet eens diere" maar wat weed die der nou van - die sgeen nogal te drinke, die man. Dus.
woensdag 14 januari 2009 om 18:09
Ja die. Zij meelde mij onlanks met SPEOD!! in de hedder oftot ze een au-piny adtikel vanmijnant semi=intergraal mogt kwotieren in 1 (2) niew boek over regte diere en kromme vishake wnadt dat ze so getranspireert was vamme werk en zig dentificeerde over mij portegoniste in mei boek dat zei ook zo porminet alteid in haar handsbreuk had. Ik zeg bejje bettoetet Gek Weif! Tulek!
De kattelieke diere van vander Reven vondt ik alteit meteen minder chimpansiek. Zal me anty-paapse opbrenging wel weer weze.
De kattelieke diere van vander Reven vondt ik alteit meteen minder chimpansiek. Zal me anty-paapse opbrenging wel weer weze.

woensdag 14 januari 2009 om 21:24
* Pakt Kaj op aan lurfe en kladde*
Waar zitte je lurfe en je kladde nauw ijgeleik?
Ik hep nog een polenta-fehaal voor Lied. Ter transpiratie.
Mijn moeder werktuh heel lang as Verlosser. En soms nam se polenta mee naar huis. Verse polenta. En die lach dan in een sakje in de koelekas.
En as ik dan tuis kwam na een lange sgooldag en lekkeruh trek hat, keek ik in de koelkas. En zag dan een leuk sakje legge. Niews chierich keek ik daar dan in en hat muteen geen trek meer.
En ik ben harderleers, dus dat is muh wel een keer of tien bekome.
Waar zitte je lurfe en je kladde nauw ijgeleik?
Ik hep nog een polenta-fehaal voor Lied. Ter transpiratie.
Mijn moeder werktuh heel lang as Verlosser. En soms nam se polenta mee naar huis. Verse polenta. En die lach dan in een sakje in de koelekas.
En as ik dan tuis kwam na een lange sgooldag en lekkeruh trek hat, keek ik in de koelkas. En zag dan een leuk sakje legge. Niews chierich keek ik daar dan in en hat muteen geen trek meer.
En ik ben harderleers, dus dat is muh wel een keer of tien bekome.