De Haaksters.

13-01-2009 18:38 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forumsters,

Hebben jullie dat nou ook ? Dat je wel eens haakt ? En weten jullie nog, die keer, hoe ik een mooie bank bij het grofenvuil weg had gehaald. Ik heb er inmiddels een heel kleed omheen gehaakt.

Vriend vond het wat raar, maar : "Het zal mij een uberworst zijn, zolang het Nederlandsch waterpolo-team maar regelmatig scoort vind ik het pirma" Zei hij.

En jullie ?

Groetjes en kusjes,

Borodini.

Ps : Andere Handwerksters zijn natuurlijk van Harte Welkom om gezellig in te Haken op ons wonderschone topic. ( Breien, fimo kleien en noem het allemaal maar op. )

Ik haak.

Totaal aantal stemmen: 47

Vaak (17%)
Soms (15%)
Niet (17%)
Af (26%)
Brei (17%)
Klei (9%)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Dit is toch ook wel creatief hoor. Gemaakt van frisdranklipjes. Zo heb je een leuk kado, en kun je iets wat je anders zomaar weggooit gebruiken voor een mooie bloem.

Grief is just love with nowhere to go
Look good, stay healthy

Peas on earth!
Je zelfgeschotenhaakte wild aan de muur

Peas on earth!
quote:borodini schreef op 14 januari 2009 @ 19:44:

Oh Leo, maar je bent van Harte Welkom hoor.

Ik zal mijn OP even aanpassen.

Ik wilde eigenlijk een hoogoplopende forumrel beginnen.....

Maar goed, dan haak ik wel gewoon aan!
En laten we proosten op De Haaksters

Peas on earth!
quote:borodini schreef op 14 januari 2009 @ 19:45:

En ik wil heel graag een patroon van een zelfgemaakte broekrok, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij die hebt ?

Wat voor een wil je er? Een wijd model, medium of een trouwBR, winkelBR, regenBR of sportBR.

Welke maat moet het zijn?

Dan kan ik gericht mijn Ariadnes induiken snap je...?
Deze (bruids)taart vond ik nog, en is misschien wel lekker bij de champie

Peas on earth!
Ik wil eigenlijk een gehaakte deken op mn bank leggen, zoiets als onderstaand, maar... Ik heb een hoekbank. Hoe krijg ik in de deken dezelfde hoek? Ik kan wel 2 dekens maken, maar het oogt rustiger als het uit 1 stuk bestaat.. Wie heeft hier DE tip voor mij??

quote:eleonora schreef op 14 januari 2009 @ 19:56:

[...]

Ik wilde eigenlijk een hoogoplopende forumrel beginnen.....

Maar goed, dan haak ik wel gewoon aan! Doe maar, jij en rellen... heel raar, maar dat kan ik me Bijna niet voorstellen.
quote:eleonora schreef op 14 januari 2009 @ 19:59:

[...]

Wat voor een wil je er? Een wijd model, medium of een trouwBR, winkelBR, regenBR of sportBR.

Welke maat moet het zijn?

Dan kan ik gericht mijn Ariadnes induiken snap je...?

Ik wil graag een Wijd-model, op mijn kuit. Avondkledij voor een bruiloft. Maat 46.

Groetjes en kusjes,

Borodini.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 januari 2009 @ 19:56:

Je zelfgeschotenhaakte wild aan de muur

[afbeelding]

Ik vind de meeste haaksels afschuwelijk, maar moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik deze eend best leuk vind!

Is daar ook een groepje voor, om zoiets te verwerken? Een therapiegroepje zegmaar?
Deze meisjes hebben het niet zo goed begrepen, van het haken:

(En ze hebben het koud. Wie haakt er even snel een borstrok en een onderkleedje voor de dames?)
Heb het hele topic nog niet gelezen, maar... ik wil ook haken!

Inmiddels heb ik iemand gevonden die het mij gaat leren en ik heb het haakboek stitch 'n bitch.

Nu heb ik ook een heel gaaf patroon om 'koekjes'onderzetters te haken.Het patroon is alleen in het engels. Is er hier iemand die het kan vertalen voor me?

Hmmm.. dit topic is niet al te serieus zie ik..

Wel grappig, maar ik denk dat niemand me hier kan helpen.. Ik zoek verder.
Heb nog wel een paar leuke plaatjes voor hier

Wat fijn om eindelijk gelijkgestemden tegen te komen! Ik zit wel weer in een bepaalde niche, maar geloof dat jullie daar ook zeker enthousiast over zullen zijn. Ik maak voornamelijk dieren-accesoires.

Zo bleef onze kalkoen lekker warm tot aan de kerstdagen:

'

Met halloween moest de kat natuurlijk ook in stijl. Ze vond het énig.

De huismuis kon ook niet aan mijn kunsten ontsnappen.

Dit is de hond in zijn pronkstuk. Nee hoor, hij ontwijkt de camera niet beschaamd, hij vindt zijn pakje dolletjes.

Jullie zien het, ik raak niet uitgehaakt. Wat heerlijk om dit eindelijk te kunnen delen.
quote:goudvis30 schreef op 15 januari 2009 @ 14:53:

Hmmm.. dit topic is niet al te serieus zie ik..

Wel grappig, maar ik denk dat niemand me hier kan helpen.. Ik zoek verder.

Ik haak wel in het eggie hoor :-)

De site van jessica tromp heeft een hele hoop dingen. En het beste is gewoon beginnen.

Waar is het het patroon wat je wilde hebben ? Dan zal ik eens kijken of ik het kan vertalen voor je :-)

( het haken \ afhaken van dit topic was een soort van satire op een ander stukje elders op het forum :-) )
ps, niet verder vertellen dat ik irl verslaafd aan haken ben he
Mag je hier ook posten als je van legpuzzelen houdt?
Dat ligt er een beetje aan Nijntje.

Hoeveel stukjes ? En wat voor een afbeeldingen ? Persoonlijk vind ik stillevens erg mooi. En bijv. een tafereel in een oude stad. Ik het niet zo veel met de "nieuwe" generatie legpuzzels, die met felle kleurtjes enzo.

Lijm jij de puzzelstukjes ook vast om er een prachtig schilderij van te maken ?

Groetjes en kusjes,

Borodini.
Maleficent ik zou graag het patroon willen van je zelfgehaakte top.

Waar heb je het uit? Ik brei altijd en af en toe haak ik. Helaas is het moeilijk om aan mooie fijne katoen te komen hier. Maar de site "drops" helpt me wat met zijn gratis patronen en yarn bestellen.
Waar is het het patroon wat je wilde hebben ? Dan zal ik eens kijken of ik het kan vertalen voor je :-)

Ik heb een patroon van die koekjes hierboven. Is alleen in het engels. Een deel heb ik zelf al vertaalt, maar ik zit een beetje met bijv. Rnd 1: 6 sc in 2 chan from hook, join with sl st to first sc (6sc), enz.

Ik heb hem via mijn mail gehad als bestaandje. Ik kan hem je event. wel mailen..
Mag je hier ook meeschrijven als je aan dakpanschilderen doet en tassen punnikt?

Das nl handig, de dakpannen die je geschilderd hebt kun je in je zelfgepunnikte tas stoppen en die verkopen op een kraampje aan de kant van de weg.

Ik loop binnen. ¤¤¤¤¤¤
Hebben jullie alweer nieuwe inspiratie. Mijn zelfgehaakte bikini heb ik al vaak aangehad, alleen blijft het zout van de zee wel tussen het weefsel zitten helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven