De Haaksters.
dinsdag 13 januari 2009 om 18:38
Lieve forumsters,
Hebben jullie dat nou ook ? Dat je wel eens haakt ? En weten jullie nog, die keer, hoe ik een mooie bank bij het grofenvuil weg had gehaald. Ik heb er inmiddels een heel kleed omheen gehaakt.
Vriend vond het wat raar, maar : "Het zal mij een uberworst zijn, zolang het Nederlandsch waterpolo-team maar regelmatig scoort vind ik het pirma" Zei hij.
En jullie ?
Groetjes en kusjes,
Borodini.
Ps : Andere Handwerksters zijn natuurlijk van Harte Welkom om gezellig in te Haken op ons wonderschone topic. ( Breien, fimo kleien en noem het allemaal maar op. )
Hebben jullie dat nou ook ? Dat je wel eens haakt ? En weten jullie nog, die keer, hoe ik een mooie bank bij het grofenvuil weg had gehaald. Ik heb er inmiddels een heel kleed omheen gehaakt.
Vriend vond het wat raar, maar : "Het zal mij een uberworst zijn, zolang het Nederlandsch waterpolo-team maar regelmatig scoort vind ik het pirma" Zei hij.
En jullie ?
Groetjes en kusjes,
Borodini.
Ps : Andere Handwerksters zijn natuurlijk van Harte Welkom om gezellig in te Haken op ons wonderschone topic. ( Breien, fimo kleien en noem het allemaal maar op. )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 14 januari 2009 om 19:59
quote:borodini schreef op 14 januari 2009 @ 19:45:
En ik wil heel graag een patroon van een zelfgemaakte broekrok, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij die hebt ?
Wat voor een wil je er? Een wijd model, medium of een trouwBR, winkelBR, regenBR of sportBR.
Welke maat moet het zijn?
Dan kan ik gericht mijn Ariadnes induiken snap je...?
En ik wil heel graag een patroon van een zelfgemaakte broekrok, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij die hebt ?
Wat voor een wil je er? Een wijd model, medium of een trouwBR, winkelBR, regenBR of sportBR.
woensdag 14 januari 2009 om 21:09
woensdag 14 januari 2009 om 21:10
quote:eleonora schreef op 14 januari 2009 @ 19:59:
[...]
Ik wil graag een Wijd-model, op mijn kuit. Avondkledij voor een bruiloft. Maat 46.
Groetjes en kusjes,
Borodini.
[...]
Ik wil graag een Wijd-model, op mijn kuit. Avondkledij voor een bruiloft. Maat 46.
Groetjes en kusjes,
Borodini.
woensdag 14 januari 2009 om 22:00
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 januari 2009 @ 19:56:
Je zelfgeschotenhaakte wild aan de muur
[afbeelding]
Ik vind de meeste haaksels afschuwelijk, maar moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik deze eend best leuk vind!
Is daar ook een groepje voor, om zoiets te verwerken? Een therapiegroepje zegmaar?
Je zelfgeschotenhaakte wild aan de muur
[afbeelding]
Ik vind de meeste haaksels afschuwelijk, maar moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik deze eend best leuk vind!
Is daar ook een groepje voor, om zoiets te verwerken? Een therapiegroepje zegmaar?
donderdag 15 januari 2009 om 14:50
Heb het hele topic nog niet gelezen, maar... ik wil ook haken!
Inmiddels heb ik iemand gevonden die het mij gaat leren en ik heb het haakboek stitch 'n bitch.
Nu heb ik ook een heel gaaf patroon om 'koekjes'onderzetters te haken.Het patroon is alleen in het engels. Is er hier iemand die het kan vertalen voor me?
Inmiddels heb ik iemand gevonden die het mij gaat leren en ik heb het haakboek stitch 'n bitch.
Nu heb ik ook een heel gaaf patroon om 'koekjes'onderzetters te haken.Het patroon is alleen in het engels. Is er hier iemand die het kan vertalen voor me?
donderdag 15 januari 2009 om 15:46
Wat fijn om eindelijk gelijkgestemden tegen te komen! Ik zit wel weer in een bepaalde niche, maar geloof dat jullie daar ook zeker enthousiast over zullen zijn. Ik maak voornamelijk dieren-accesoires.
Zo bleef onze kalkoen lekker warm tot aan de kerstdagen:
'
Met halloween moest de kat natuurlijk ook in stijl. Ze vond het énig.
De huismuis kon ook niet aan mijn kunsten ontsnappen.
Dit is de hond in zijn pronkstuk. Nee hoor, hij ontwijkt de camera niet beschaamd, hij vindt zijn pakje dolletjes.
Jullie zien het, ik raak niet uitgehaakt. Wat heerlijk om dit eindelijk te kunnen delen.
Zo bleef onze kalkoen lekker warm tot aan de kerstdagen:
'
Met halloween moest de kat natuurlijk ook in stijl. Ze vond het énig.
De huismuis kon ook niet aan mijn kunsten ontsnappen.
Dit is de hond in zijn pronkstuk. Nee hoor, hij ontwijkt de camera niet beschaamd, hij vindt zijn pakje dolletjes.
Jullie zien het, ik raak niet uitgehaakt. Wat heerlijk om dit eindelijk te kunnen delen.
zaterdag 17 januari 2009 om 09:53
quote:goudvis30 schreef op 15 januari 2009 @ 14:53:
Hmmm.. dit topic is niet al te serieus zie ik..
Wel grappig, maar ik denk dat niemand me hier kan helpen.. Ik zoek verder.
Ik haak wel in het eggie hoor
De site van jessica tromp heeft een hele hoop dingen. En het beste is gewoon beginnen.
Waar is het het patroon wat je wilde hebben ? Dan zal ik eens kijken of ik het kan vertalen voor je
( het haken \ afhaken van dit topic was een soort van satire op een ander stukje elders op het forum
)
Hmmm.. dit topic is niet al te serieus zie ik..
Wel grappig, maar ik denk dat niemand me hier kan helpen.. Ik zoek verder.
Ik haak wel in het eggie hoor
De site van jessica tromp heeft een hele hoop dingen. En het beste is gewoon beginnen.
Waar is het het patroon wat je wilde hebben ? Dan zal ik eens kijken of ik het kan vertalen voor je
( het haken \ afhaken van dit topic was een soort van satire op een ander stukje elders op het forum
zaterdag 17 januari 2009 om 13:30
Dat ligt er een beetje aan Nijntje.
Hoeveel stukjes ? En wat voor een afbeeldingen ? Persoonlijk vind ik stillevens erg mooi. En bijv. een tafereel in een oude stad. Ik het niet zo veel met de "nieuwe" generatie legpuzzels, die met felle kleurtjes enzo.
Lijm jij de puzzelstukjes ook vast om er een prachtig schilderij van te maken ?
Groetjes en kusjes,
Borodini.
Hoeveel stukjes ? En wat voor een afbeeldingen ? Persoonlijk vind ik stillevens erg mooi. En bijv. een tafereel in een oude stad. Ik het niet zo veel met de "nieuwe" generatie legpuzzels, die met felle kleurtjes enzo.
Lijm jij de puzzelstukjes ook vast om er een prachtig schilderij van te maken ?
Groetjes en kusjes,
Borodini.
zaterdag 17 januari 2009 om 13:52
zaterdag 17 januari 2009 om 13:59
Ik heb een patroon van die koekjes hierboven. Is alleen in het engels. Een deel heb ik zelf al vertaalt, maar ik zit een beetje met bijv. Rnd 1: 6 sc in 2 chan from hook, join with sl st to first sc (6sc), enz.
Ik heb hem via mijn mail gehad als bestaandje. Ik kan hem je event. wel mailen..
Ik heb een patroon van die koekjes hierboven. Is alleen in het engels. Een deel heb ik zelf al vertaalt, maar ik zit een beetje met bijv. Rnd 1: 6 sc in 2 chan from hook, join with sl st to first sc (6sc), enz.
Ik heb hem via mijn mail gehad als bestaandje. Ik kan hem je event. wel mailen..