Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
sgreewt hart HULLO TROELAAS! wadden bedaardenhuijs hiero zeg.

tiepe gaad lanzaamp wand ik leg imme bed te ruste dat moedt nu elleke middag maar slape hoefnie hoor gewoon geztreckt/

me Verlosert en die van de kraam inteelt denke ook dadt de beebie mesgien wel eerders komt. bokje kwam met 38.0 dat zou al over 2.5 zijn, en dus serieus ruste en alles in odde make. ik hebt nu ik in bedt legt een vrisse mijt sgoonmakut rondt dartele dus voelt ik me ijge mekka dekka dendt! ook heb ik een afspreek met een pus zo nell orkaan ijzer gemaakd voor algehele gaos bestrijking. de sergestie van kuttrole over me hijs hawe is al tans weder gewekkt.

wis jij nogg niedteens vv\d doela sjier carlette? as ik gaan bare kome alle havietas in koor de beebie verwentsinge toemoeddginge aanroepe. zet de datum maar alvasd in je a-gendus.
oja, toe gebakke koekemoeder voor iedereen! je wor nie tuisgebragt. badkledij vor alle zikkerhijt mee.
HÁLOO!!!

(over bignade huis gezegd en gezwogen WIE LEGT DUR HIER NOU OP BET TE "TRUSTEN TUWUIL TOT DUR EEN HULP STER DUR HUIS LOOP TE PUSHEN? NOUW? NOUW? Lopen wij hier stil te doen weges dat jij op bed legd!?

Gapje hoor

Wort hut een onder water boring, Lied? Heb je alle uitrusten al? Snor kul, duik brul, bat muds (voor 'daar bnejen'). Of verwagt je (pun nintendo) dat je gebroken vliermuizen voor een fufrissent buidje gaan sorgen?

Krijge we wel een zackje fo mee naar huis? En me schuit met buisjes? Of alleen polenta taard?

En een ongesgijden vraag: ken ik jou orkaan ijzer lenen as jij dur klaar mee ben?

Babs hoe ischt met jou van dag?

Knusjes voor alle overgebleven hanvetes! :knus:
Ga in therapie!

sow dus we gaant allegaar doedelsak spele om jou er door heent te hellepe Lied. Sein er nog dode leinen te haale of kannut nou rustig koome?

ik gaad znel weer ferders nu, strakkies magt ik weer op mein hobbelpaart.

Cajla mein fingers sein blau fan t fingere, sou een wel gemikte beweegding med de hant niet wad meer in pakking hebbe? Soude se dan gaant begreipe dat hed nied lollig meert is?

lots of luv en kere

koekkie
quote:MissMara schreef op 14 januari 2009 @ 15:16:

as ik gaan bare kome alle havietas in koor de beebie verwentsinge toemoeddginge aanroepe. zet de datum maar alvasd in je a-gendus.

Daarom ben ik nu vasd pro-inventief me stem kwijt van de stretch.

*harharharhar*

en

*ucheucheucheuche*
leuke sjants em, wortie later een Provo-Pyraadt!

Koek, nog veel dode lijne maar asik ze negeer dan lijkhudt net of ze der niedt zijn! Tipp! (voriedereen buhhalve Loezewies).

Kaj voor hud draagboek voor de verballing moed je bij Harrie weze. Zij is het brijn agter de onder neming. En ik denk dat Hary hele lekere Polenta Taardten kan maken. Ik zou erg bledigt zijn as de veger 't Ariërs deze lecker nei afslaan. Em?!
Liedje, is ut zorgwekkund, wa de verlossert zee? Gaat ut nog ammaal wel goet met jou en je ongeschore vrugt?
Har geeft hut toe: ik ken in ter daat polenta make. Dus ook een taart daar van. Poolentaa is errug lekkur.

Oh jee, hut draagboek. Ik wee noch wel datte we alle maal in een biekie nie moete. En sjante, heel hard sjante. En nog wa meer fan die dinguh.
Nee har, IK maak de polenta (beina af), en as die na geboord is bak IJIJ dur een taart van.

Nee de Verloszer was geheel tuffrede maar wel streng over ruts houwe en zereneus neme dat de beebie irder kome kan. Dusz stoppe met struyss fogeln dat hudt nog heul lang duracell.
quote:Chardonnay schreef op 13 januari 2009 @ 21:48:

Hi liefe Babsje, ik hep beigelese en hep ook KK besogt. Ik denk dadt ik jouw binnekort maar es cha belle. As dadt mach natuuluk. Leikt me leuck.Ja tuuluk mag da!
Liedewijn, ik mach geen polenta van me geloof.

En de Here uw Got is een na wrijverig Got die de zonde op zoekt tot in het tiende beslag dus ik ben daar heel strikd in.
en dan heb jei geneens kint skindere moeje nagaan as je dat wellept.

maar over welke geloving hebbe wenet hier ijgelik? Is dattie van Majamme Teenuh?
Over de got van Mene Mene Tekel Ufarsin. Dats een soord Havedts avond la letter, ma dan moelikker.

Majamme Teenuh?
Oh, is datte zelfde van Salamie Sabachtanie?

Mejamme Teenuh die mag ook geen bloed perdukte ete van dur geloof maar dat heeft NIEKS met haar pollentieke karjere te make hor!
O die! Die zoon boek hep gemaakd dat vrouwe en negers de zelfde regten moete hebben as apen en miereneukers miereneters.

Gelijk hep ze! Want ape zijn lief.

Ookal vont weilen Gerart Kommeris van der Reven ape "viezen beeste, en eigelik niet eens diere" maar wat weed die der nou van - die sgeen nogal te drinke, die man. Dus.
Ja die. Zij meelde mij onlanks met SPEOD!! in de hedder oftot ze een au-piny adtikel vanmijnant semi=intergraal mogt kwotieren in 1 (2) niew boek over regte diere en kromme vishake wnadt dat ze so getranspireert was vamme werk en zig dentificeerde over mij portegoniste in mei boek dat zei ook zo porminet alteid in haar handsbreuk had. Ik zeg bejje bettoetet Gek Weif! Tulek!

De kattelieke diere van vander Reven vondt ik alteit meteen minder chimpansiek. Zal me anty-paapse opbrenging wel weer weze.
Ja of je hep geen geeydar voor homosuwele ezels, ken ook.
Je kant hier bijna een kunon afsgiete, zo rustig!

* sgiet kunon af en raak niemant *
Goffer!

*stot op de gront*
Ga in therapie!
Niet joh, die kogul was 11 minuuts daarfoor.

Iedereen befindt zig in ut kleine kamertje.
O dan was het tog een rus

* legd nog steets tielzogent op de gront *
Ga in therapie!
* Pakt Kaj op aan lurfe en kladde*

Waar zitte je lurfe en je kladde nauw ijgeleik?

Ik hep nog een polenta-fehaal voor Lied. Ter transpiratie.

Mijn moeder werktuh heel lang as Verlosser. En soms nam se polenta mee naar huis. Verse polenta. En die lach dan in een sakje in de koelekas.

En as ik dan tuis kwam na een lange sgooldag en lekkeruh trek hat, keek ik in de koelkas. En zag dan een leuk sakje legge. Niews chierich keek ik daar dan in en hat muteen geen trek meer.

En ik ben harderleers, dus dat is muh wel een keer of tien bekome.
Je ken er ter ouwes ook heel goet dachkrem van make, van polenta.
Dee jou moeder dat dan Harrie? Backte ze dur geen taarden van? Wiste die pas gevallen moeders wel dat zij hunnie dur nageborige koekjes mee had genomen?

*vreivd zig over de lurven en kladden, het hele live doed pein*
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven