Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

woensdag 14 januari 2009 om 21:37
Jah, jeeh, sorrie dadut pein doet hoor Kaj, maar ik wis nie precies nie waar die kladde en lurfe zitte, dus ik dag, ik pak de hele Kaj maar aan, dag ik.
Goete vraag wel Kaj... ik hat alteit een hekul gehat aan iets wat mein moeder ' zallumcasserool' noemede, ennuh..... Yach! Ieks!
Verders hep ik een leukuh moeder hoor (mam, voor hut geval je weer mee lees, ik heb voor morrge nog een bakje nodich om dat spul in te stoppe, je wee wel). Nadat ze hut zat was om Verlosser te weze, werd ze uitvaarlijdert. Toen nam ze gelukkich niets meer mee naar huiz.
Goete vraag wel Kaj... ik hat alteit een hekul gehat aan iets wat mein moeder ' zallumcasserool' noemede, ennuh..... Yach! Ieks!
Verders hep ik een leukuh moeder hoor (mam, voor hut geval je weer mee lees, ik heb voor morrge nog een bakje nodich om dat spul in te stoppe, je wee wel). Nadat ze hut zat was om Verlosser te weze, werd ze uitvaarlijdert. Toen nam ze gelukkich niets meer mee naar huiz.

donderdag 15 januari 2009 om 00:19
Harrie Wat leuk dat je moeder toen uitvaar bezorger wert! Miss Lijk! voor al u uitvaringen! Zo voel ik me monumenteel ook. Misslijk bedoel ik.
Gaad al beter met het sirre laiv Babsie, zenkjoe! Ik heb alleen nog wat agter me ellen bogen nouw. Da konje ook niet zo goed bij.
Laaps lekker mijden!
Gaad al beter met het sirre laiv Babsie, zenkjoe! Ik heb alleen nog wat agter me ellen bogen nouw. Da konje ook niet zo goed bij.
Laaps lekker mijden!
Ga in therapie!
donderdag 15 januari 2009 om 06:43
donderdag 15 januari 2009 om 08:54
Halievettes, Zittik almar mense te futtelle hoe en wat ze moedte studere, zit ik zellef in de pinary met angst weckende dode lijne. WZHMD dagt ik. Wat zou hary;s moeder doen. Gewoon aanpakke die dode en hum over de streep trekke. tog hary? Stoer hoor zo een moeder. De mijne doedt ook begraavnisse vanuit de Meneer Tekkel Uitmarsum-beleving. En me vader ook! Heel wat mense hebbe ze rigting hun graf gezjiertt. Nee dan kejje beterder doela sjier zijn! (ema ik ben 1 (vijf) vezitariese polenta aan het kweken in de kom post ton.)
Maar waddik dus zegge wou. Als ik vandaag potzt, tenzij op deze pleck, tenzij op een andere pleck, tenzij hyvet. Wille julliie my dan streng aankieike. Wandt hudt is de beddoeling dat ik als een Maan nyak de slag aan ga!!!??!
dank u voor u aan dagt en geduldt.
groedjes en kusjes,
Wieledij
Maar waddik dus zegge wou. Als ik vandaag potzt, tenzij op deze pleck, tenzij op een andere pleck, tenzij hyvet. Wille julliie my dan streng aankieike. Wandt hudt is de beddoeling dat ik als een Maan nyak de slag aan ga!!!??!
dank u voor u aan dagt en geduldt.
groedjes en kusjes,
Wieledij
donderdag 15 januari 2009 om 09:44
Ha lovettes!
*keik irsd even strek in de rugting van Weidelied*
Wei, heb je egt zow veel worden nodich voor zo wijnig te zeggen? Neem een nabeelt aan Anuslief, die in slegds een vracsie van de aan tal woorden hut zelvde zegd. Volgersmijn ving jij het hier gewon feels te genzelg! Nou gou gou gou aan de karjere mijd!
Die meneer Tekkel ken ik nie. Weer een stukje opvoed in gebrek gevonde?
Ik heb verdaag een wokking luns. Soortemend lopende buffel maar dan met eten derbij. O ja en WEYN! Du vain du pein du boursain (wrijve taalt: Patturain daspas fain! en dat is dan weer het molton van mijn vermilie).
Loes geef ze van wol vandaag! Hejje lekker geslapen? En genogt?
Alle overgesgoten haveletes ook een knuvvel :knuvvel:
*keik irsd even strek in de rugting van Weidelied*
Wei, heb je egt zow veel worden nodich voor zo wijnig te zeggen? Neem een nabeelt aan Anuslief, die in slegds een vracsie van de aan tal woorden hut zelvde zegd. Volgersmijn ving jij het hier gewon feels te genzelg! Nou gou gou gou aan de karjere mijd!
Die meneer Tekkel ken ik nie. Weer een stukje opvoed in gebrek gevonde?
Ik heb verdaag een wokking luns. Soortemend lopende buffel maar dan met eten derbij. O ja en WEYN! Du vain du pein du boursain (wrijve taalt: Patturain daspas fain! en dat is dan weer het molton van mijn vermilie).
Loes geef ze van wol vandaag! Hejje lekker geslapen? En genogt?
Alle overgesgoten haveletes ook een knuvvel :knuvvel:
Ga in therapie!

donderdag 15 januari 2009 om 11:25
En die lurfe en die kladde nauw? Egt niemand die het weet? Want anders opent ik er wel een topic over hoor....
Ik moes van ogtent bloet laten tappe in hut lokale tapcentrum (de bar dus as het waare). Nauw was ik daar noch nooit nie gewees, maar een beetjuh Havette is dol op Lok Asies soeke, tog?
Ik liept binne, zach een bordje tappe regts en gingt dus regts. Daar zat in der daat een tapjuf en dur ging net iemant wech. Mooi, dag ik.
Ik ging zitte en stroopte het een en ander op en toen kwam er een heele kwade ouderuh meneer binne. Dat ik was voorgekroopt en daddut een sgande was. Dus ik muteen die munheer aangelegd dat ik hier voor het allereerste keer was en gwoon het bortje hat gevolgt. Werd ie nog kwaaier, ook al stont ik al op om hem eerst te late gaan.
Er bleek ook een kamertjuh links te weze en daar moes je op je beurt wagte. Nou ja, ik hat wel gesien dar er een kamertjuh was met een kudde bejaardens, maar ik dag dat hut de bejaardesoos was. En toen gingt ik naar het wagtkamertje, tusse de neidich keikende bejaarde en die zijden toen heel veneinich tegen me: ' jei wilde even voorkruipe he?
Glukkich heb ik van Liedje geleert om mense niet met je te late messe, dus de bejaarde hebbe me niet aan hut huile kenne kreige. Ik hat noch gehoopt dat de oppurbejaarduh mein min agt ende zouw vragen waarvoor ik moes laten prikken, en ik had al iets spannents en swaar besmetteleiks verzonne, maar ze negeerde me allemaal.
Vers in de niewe woonplaats en nu al rusie met de bejaardekudde. Ik moet vaaker de deur uit! Spannent!
Ik moes van ogtent bloet laten tappe in hut lokale tapcentrum (de bar dus as het waare). Nauw was ik daar noch nooit nie gewees, maar een beetjuh Havette is dol op Lok Asies soeke, tog?
Ik liept binne, zach een bordje tappe regts en gingt dus regts. Daar zat in der daat een tapjuf en dur ging net iemant wech. Mooi, dag ik.
Ik ging zitte en stroopte het een en ander op en toen kwam er een heele kwade ouderuh meneer binne. Dat ik was voorgekroopt en daddut een sgande was. Dus ik muteen die munheer aangelegd dat ik hier voor het allereerste keer was en gwoon het bortje hat gevolgt. Werd ie nog kwaaier, ook al stont ik al op om hem eerst te late gaan.
Er bleek ook een kamertjuh links te weze en daar moes je op je beurt wagte. Nou ja, ik hat wel gesien dar er een kamertjuh was met een kudde bejaardens, maar ik dag dat hut de bejaardesoos was. En toen gingt ik naar het wagtkamertje, tusse de neidich keikende bejaarde en die zijden toen heel veneinich tegen me: ' jei wilde even voorkruipe he?
Glukkich heb ik van Liedje geleert om mense niet met je te late messe, dus de bejaarde hebbe me niet aan hut huile kenne kreige. Ik hat noch gehoopt dat de oppurbejaarduh mein min agt ende zouw vragen waarvoor ik moes laten prikken, en ik had al iets spannents en swaar besmetteleiks verzonne, maar ze negeerde me allemaal.
Vers in de niewe woonplaats en nu al rusie met de bejaardekudde. Ik moet vaaker de deur uit! Spannent!
donderdag 15 januari 2009 om 11:50
quote:Labyrint schreef op 15 januari 2009 @ 11:25:
En die lurfe en die kladde nauw? Egt niemand die het weet? Want anders opent ik er wel een topic over hoor....
egt wat een spannent avond uur
egt wat een spannent avond uur
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 15 januari 2009 om 12:22
donderdag 15 januari 2009 om 12:59
Nauw, Har, jei hep wel weer een Avond Uur agter je ellebooche met dat tapchebeure! Hep je meteen je laadste oordje fersnoept bij de auwe garde fan ut dorrup. Denk maar nie dad se jauw ooid noch foor late chaan bei de supermarrekt, ook al hep je maar 1 klein schootbapje en ben je heul moe.
Al die outjes met hun onsje kaaslefer en hun bakkie room late jauw chewoon wagten, hoor!
Nauw ja, dan laad je Men. Harrie de schootbappen maar hale of je roepding, die kunnen misgien noch op de simpaatie fan de dorrupbewoners faren, maar jauw kanse sein bekeke, fogges mei!
Al die outjes met hun onsje kaaslefer en hun bakkie room late jauw chewoon wagten, hoor!
Nauw ja, dan laad je Men. Harrie de schootbappen maar hale of je roepding, die kunnen misgien noch op de simpaatie fan de dorrupbewoners faren, maar jauw kanse sein bekeke, fogges mei!

donderdag 15 januari 2009 om 13:20
quote:dubiootje schreef op 15 januari 2009 @ 09:44:
Die meneer Tekkel ken ik nie. Weer een stukje opvoed in gebrek gevonde?Da's die waar wenet gisteren over hadden. Het is got ze hond hand die op de muur waarsguwt voor meneer Tekkel van welke we al eerder vast besteldt hadden dat dezulken Havedt avond la letter was.
Die meneer Tekkel ken ik nie. Weer een stukje opvoed in gebrek gevonde?Da's die waar wenet gisteren over hadden. Het is got ze hond hand die op de muur waarsguwt voor meneer Tekkel van welke we al eerder vast besteldt hadden dat dezulken Havedt avond la letter was.