Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

donderdag 15 januari 2009 om 13:51
Vuvelent Em, doodstrepen zijn niks nie leuk.
Geen Margje. Wel een sjoffeur die bij mijn kwam aan belle. Dat ie me meubels kwam af levere. Bankstelle, sulontafel, eettafel, stoelen, een bet.
Ut was voor mevroi S. te M. Ik hebt um vutelt dat ik niet mevroi S. ben, en dat ie in de vukeerde plaats was. Hij moes 25 kilometer verderop in een dorp zijn, en de namen lijke niet eens een beetje op mekaar.
Geen Margje. Wel een sjoffeur die bij mijn kwam aan belle. Dat ie me meubels kwam af levere. Bankstelle, sulontafel, eettafel, stoelen, een bet.
Ut was voor mevroi S. te M. Ik hebt um vutelt dat ik niet mevroi S. ben, en dat ie in de vukeerde plaats was. Hij moes 25 kilometer verderop in een dorp zijn, en de namen lijke niet eens een beetje op mekaar.
donderdag 15 januari 2009 om 14:05
Nee, heul raar, een hele grote vragtwaggel zonder reclameopdruk. Twas een chagrijnige sjoffeur wel. Ik um uitlegge dat ik geen meubels van um ging krijge, hij bromt. Ik uitlegge dat ie in de verkeerde plaats was, hij bromt.
Liep ie weg, zeg ik: "Graag gedaan hoor." Hij draai om, bromt en zegt "Ja." Kom ie trug gelope, kijk me aan, lagt en zeg: "Dankuwel mevroi." Ik heb netjus op me tong gebete om niet "Braaf zo." te zegge.
Liep ie weg, zeg ik: "Graag gedaan hoor." Hij draai om, bromt en zegt "Ja." Kom ie trug gelope, kijk me aan, lagt en zeg: "Dankuwel mevroi." Ik heb netjus op me tong gebete om niet "Braaf zo." te zegge.
donderdag 15 januari 2009 om 14:06
quote:korenwolf schreef op 15 januari 2009 @ 13:47:
En, was Margje der? Of was ze weer bij 3 (IV) vragtwaggels tegeleik in geroostert?
Dat hebt ik tegenswoordigs ook altijt, dat ik bij vragtwages aan Marg moet denke.
Har waar du lurven en kladde sitte weet ik niet persies, maar ik ben in navervolging van ons Karla ook aan het hoom treenen en nu heb ik wel spierpijn aan plekke die best lurve of kladde zouwen kunne sijn.
Wat heb jij trouwes een spannige avonduren met de bejaarde mede mense, ik wou dat ik zo een boejent leve hat.
En, was Margje der? Of was ze weer bij 3 (IV) vragtwaggels tegeleik in geroostert?
Dat hebt ik tegenswoordigs ook altijt, dat ik bij vragtwages aan Marg moet denke.
Har waar du lurven en kladde sitte weet ik niet persies, maar ik ben in navervolging van ons Karla ook aan het hoom treenen en nu heb ik wel spierpijn aan plekke die best lurve of kladde zouwen kunne sijn.
Wat heb jij trouwes een spannige avonduren met de bejaarde mede mense, ik wou dat ik zo een boejent leve hat.
donderdag 15 januari 2009 om 15:12

donderdag 15 januari 2009 om 16:20
joehoejoehoe, hier bent ik hoort
Cajla meit, wadde goet berigt, daar kreigt ik sellufs hoop fan
ik lagt op de bank bei te koome van de misselukke handeling van mein viese Thee rapie maar voort een feessie komp ik daar wel fandaan hoort
salt ik maart gebinne met se happies?
En ook hier hept ik fandaag wad gehoort fan mein roepding waar ik seer blei fan bent. Maar roepding hebbut swaar gehat fandage.
wad gaat jei orgieseren Wendela foor ut feessie?
Cajla meit, wadde goet berigt, daar kreigt ik sellufs hoop fan
ik lagt op de bank bei te koome van de misselukke handeling van mein viese Thee rapie maar voort een feessie komp ik daar wel fandaan hoort
salt ik maart gebinne met se happies?
En ook hier hept ik fandaag wad gehoort fan mein roepding waar ik seer blei fan bent. Maar roepding hebbut swaar gehat fandage.
wad gaat jei orgieseren Wendela foor ut feessie?

donderdag 15 januari 2009 om 17:26
donderdag 15 januari 2009 om 17:40
Wen, waarom gaat jij niet een erotiese paal dans les gefen aan de veest vierders. Dat we lere hoe of onze eegaas te ferlijden en dan heb je je eige imietsj weer geherbevestigt.
Zo, nu gaat ik nog effe een stukkie jokken en dan koke. Fandaag hebbe hutselpot op hut menuu staan.
Laters lieve Havettes. Ik ben helegaar blij door Car der goeie nieuwsberigt.
Zo, nu gaat ik nog effe een stukkie jokken en dan koke. Fandaag hebbe hutselpot op hut menuu staan.
Laters lieve Havettes. Ik ben helegaar blij door Car der goeie nieuwsberigt.
donderdag 15 januari 2009 om 18:13
ooh... ik wor dur helegaar stil van... (3 (twee) suck on Dan...
WANT NU IS HUDT TIJDt VOOR ! (67472) FEE~SSSIEEE!!!
Klingt de Klaar Oenen, Sgalt de Sgalmijen, Slagt de Blijd Sgapen Havetes Al te Gader!!! Dar komt een IJnde aan hudt Ge Ween Klaag en hudt Tanden Geknerp en hudt Bijdten op 2 (eeen() Houdtje voor De Vaniille Paturain...
Ik pers van opperste winding de beebie er al host uit. Af, Tekkel, Af!
WANT NU IS HUDT TIJDt VOOR ! (67472) FEE~SSSIEEE!!!
Klingt de Klaar Oenen, Sgalt de Sgalmijen, Slagt de Blijd Sgapen Havetes Al te Gader!!! Dar komt een IJnde aan hudt Ge Ween Klaag en hudt Tanden Geknerp en hudt Bijdten op 2 (eeen() Houdtje voor De Vaniille Paturain...
Ik pers van opperste winding de beebie er al host uit. Af, Tekkel, Af!