Welke down- en uploadsnelheid heb jij?

14-01-2009 16:47 200 berichten
Laat in dit topic zien welke down- en uploadsnelheid jij hebt, en vertel erbij welk internetabonnement (aantal Mbit's down- en upload) jij hebt afgesloten bij je provider.

De speedtest kan je hier uitvoeren.

Misschien een onzinnig topic, maar wel leuk!
quote:mamalief schreef op 14 januari 2009 @ 20:13:

[...]

overstappen naar andere provider mag dat ook?

(en dan meteen n hogere snelheid natuurlijk)Als je geen opzegtermijn hebt, dan kan dat lijkt me! Maar waarom weg bij Online? (vh Wanadoo/Orange)
quote:Marrigan schreef op 14 januari 2009 @ 20:18:

[...]

Ja ik ben er wel blij mee, alleen wanneer moet ik al die films in godsnaam kijken die ik zo'n beetje "voor de heb" download??? Sparen voor je "oude dag"....kan je de hele dag films kijken
quote:appeltjesgroen25 schreef op 14 januari 2009 @ 20:42:

niet echt snel.... Ziggo v2 dacht ik... het middelste abb.

Iemand nog tips waar ik nog meer internet via de kabel kan krijgen?

Heb namelijk geen telefoonaansluiting.Ligt aan wie de kabelaanbieder is in de regio waar jij woont... in jou geval Essent? Meestal zijn er dan geen andere aanbieders.....
Dat is wel jammer. Maar zonder telefoonaansluiting heb je toch geen andere optie denk ik?
quote:appeltjesgroen25 schreef op 14 januari 2009 @ 21:13:

Dat is wel jammer. Maar zonder telefoonaansluiting heb je toch geen andere optie denk ik?

Draadloos internet via een dongle van KPN is een optie.....

Mobiel Internet
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de sloomste!

1318 kpbs download

194 kpbs upload

Ik zit bij HetNet. 30 euro pmnd incl tel. abb.
bedankt voor de tip Xander! Ik zal zo eens kijken.
quote:hanke321 schreef op 14 januari 2009 @ 21:16:

Ik ben de sloomste!

1318 kpbs download

194 kpbs upload

Ik zit bij HetNet. 30 euro pmnd incl tel. abb.Dan heb jij vast een 1,5 MB abonnement...troost je, je bent niet de sloomste hoor Hanke...er zijn er meer met 1,5 MB
Xs4all lite:

Beetje laag vanavond, zal wel iets aan de hand zijn want daarstraks moest ik ook nog naar een andere dns server omschakelen
Wat is ie normaal dan Wijnands? Jij hebt vast een 3000kbps abonnement?
Ja, en daar zit ik altijd dicht tegenaan. Hm, zo 's op de server kijken als ik zin heb, misschien ligt die weer onder vuur.
quote:Xander68 schreef op 14 januari 2009 @ 21:05:

[...]

Als je geen opzegtermijn hebt, dan kan dat lijkt me! Maar waarom weg bij Online? (vh Wanadoo/Orange)ik ga me wagen aan een alles in 1 abo bij ziggo....
quote:mamalief schreef op 15 januari 2009 @ 02:45:

[...]

ik ga me wagen aan een alles in 1 abo bij ziggo....Ziggo, daar zijn geen beste verhalen over hè?, als ik jou was zou ik nog even goed rondkijken!
Ik ben al jaren abonnee van Ziggo (voorheen Essent) en ik heb nog nooit problemen gehad Xander. Ook in mijn omgeving hoor ik geen negatieve ervaringen.

Ik heb verder geen aandelen hoor...
quote:appeltjesgroen25 schreef op 15 januari 2009 @ 09:02:

Ik ben al jaren abonnee van Ziggo (voorheen Essent) en ik heb nog nooit problemen gehad Xander. Ook in mijn omgeving hoor ik geen negatieve ervaringen.

Ik heb verder geen aandelen hoor...Dat is dan alleen maar mooi toch? Maar je weet net als ik dat er ook genoeg klachten zijn over Ziggo...vandaar toch mijn "waarschuwende" post.
quote:Xander68 schreef op 15 januari 2009 @ 08:58:

[...]

Ziggo, daar zijn geen beste verhalen over hè?, als ik jou was zou ik nog even goed rondkijken!het was idd vreselijk met het internet daar maar het schijnt nu beter te zijn, dus ik neem de gok, kan altijd weer anders als het niet bevalt.
Download speed: 1734.84 kb/s

Upload 989.36 kb/s

Ziggo is technisch momenteel best goed hoor, alleen de afhandeling eromheen was door de fusie een puinzooi. Al lijkt dat nu ook weer wat beter te gaan.
En hoe staat het met UPC momenteel? Nog steeds een puinbak daar?

Wie kan mij een update geven?
Check de forum's van vara's kassa maar.
quote:wijnands schreef op 15 januari 2009 @ 22:06:

Check de forum's van vara's kassa maar.Thanxx
Voorbeeldje puinbak UPC:

Abo voor 6 MB, downloadsnelheid 247 KB, upload 61 KB (volgens speedtest van UPC), volgens jullie link slechts 172 KB en 62 KB...

Foutje in de modeminstellingen bij onze grote vriend UPC, die toegezegd hebben dat het vanavond opgelost zou zijn, nou, niet dus...

(al een tijd geleden overgestapt naar zo'n alles in één pakket, en de instellingen zijn dus nooit goed geweest... En wij maar denken dat de traagheid in ons draadloze netwerk zat...)

Oh, en geld terug wegens het niet leveren van een wel bestelde en betaalde dienst... ja dahag, daar doen ze bij UPC niet aan hoor!

quote:Dominica schreef op 15 januari 2009 @ 22:24:

Voorbeeldje puinbak UPC:

Abo voor 6 MB, downloadsnelheid 247 KB, upload 61 KB (volgens speedtest van UPC), volgens jullie link slechts 172 KB en 62 KB...

Foutje in de modeminstellingen bij onze grote vriend UPC, die toegezegd hebben dat het vanavond opgelost zou zijn, nou, niet dus...

(al een tijd geleden overgestapt naar zo'n alles in één pakket, en de instellingen zijn dus nooit goed geweest... En wij maar denken dat de traagheid in ons draadloze netwerk zat...)

Oh, en geld terug wegens het niet leveren van een wel bestelde en betaalde dienst... ja dahag, daar doen ze bij UPC niet aan hoor!

Bedenk wel als je een 6 MB abonnement (via de telefoonlijn) afsluit bij je provider dat er niet gegarandeerd 6MB je huiskamer binnenkomt! Oorzaken kunnen zijn:

Je woont te ver van de (telefoon)centrale vandaan.

De kwaliteit van de telefoonlijn (verouderd) naar je huis is slecht.

Je modem heb je niet aangesloten op het IS/RA punt in de meterkast

Je internet draadloos (dataverlies)

Met een abonnement van 6 MB moet je redelijkerwijs toch wel 4 MB minimaal halen lijkt me, anders hadden ze dat abonnement nooit op jullie adres mogen aanbieden.

Welke modeminstellingen zijn dan niet goed? Hebben ze dat kenbaar gemaakt aan jullie?
quote:jannus57 schreef op 15 januari 2009 @ 15:29:

Download speed: 1734.84 kb/s

Upload 989.36 kb/s

onlineEn welk abonnement heb je afgesloten? Volgens mij een 3 MB abonnement
quote:Xander68 schreef op 16 januari 2009 @ 09:24:

[...]

En welk abonnement heb je afgesloten? Volgens mij een 3 MB abonnement

20mbit abo van Online en loopt prima hier nooit geen gemodder,telefoon ook altijd werkend.

Zit zelfs 20 meter van mijn isra punt af en dan nog eens 10 meter verder aangesloten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven